Cuvântul Libertății, martie 2016 (Anul 28, nr. 7985-8011)

2016-03-26 / nr. 8007

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO fllguța»Vasilescu a inaugurat încă o secție a Spitalului Filantropia Clinica Medicală I a Spitalului Municipal Filantropia a fost inaugurată, ieri, de primarul Lia Olguța Vasilescu. Lucrările de reabilitare au fost suportate în totalitate de la bugetul local și s-au ridicat la suma de 622.00 de lei, dintre care S00.000 de lei numai pentru reparații și amenajări interioare. Conducerea spitalului a menționat că unitatea medicală a fost acreditată „cu felicitări” de comisia națională, dat fiind faptul că era cunoscută ca deficitară la mai toate capitolele, începând cu infrastructura și terminând cu dotările medicale, în curând vor începe lucrările și la spitalul municipal și sunt vești bune și în privința spitalului regional care va fi construit în apropierea aeroportului. de GABRIEL BRATU-MIB OFF-uri - Cine va ieși la alegerile care vin ? Cine minte mai bine, Popescule. Când Viviane Reding se dorea indusă în eroare! Se spune, și precizarea aparține jurnalistului Bogdan Tiberiu Iacob, de la site-ul inpositics.ro. că onorând cu prezența un simpozion intitulat “Dialog cetățenesc”, organizat în Suedia, în octombrie 2013, vicepreședintele de atunci al Comisiei Europene, comisarul european pe probleme de justiție și drepturile omului Viviane Reding, “bună cunoștință a românilor”, pentru zelul cu care s-a ocupat de scandalul suspendării ex-președintelui Traian Băsescu și de conflictul privind CCR de la București, ar fi afirmat: “...) Vorbind de România, vă spun doar că această țară a încercat să-și suprime Curtea Constituțională și acolo, din nou, a trebuit să dau cu pumnul în masă, și astfel Curtea Constituțională a României a supraviețuit”. actualitate 5 eveniment / 4 Alunecări de teren la Breasta și Murgași O casă din Verești, aproape de a fi distrusă Ploile abundente din ultimele zile au provocat pagube la peste 1.600 de hectare agricole cultivate. Bistreț, Cârna și Catane sunt cele mai afectate de infiltrațiile și revărsările de apă. Totodată, în comunele Breasta și Murgași s-au petrecut alunecări de teren, în zona islazurilor, dar și la câteva zeci de metri de casa unei familii din Verești. Cantitățile de precipitații văzute au fost. ieri, cuprinse între 14,21/mp la Plelești și 23,4 l/mp la Craiova; în comuna Scaiești au fost semnalate revărsări din pârâul Argetoaia, ce au provocat calamitarea a peste 170 ha de teren agricol. actualitate / 7 actualizate / 8 O elevă din Băilești se „bate” în trei faze finale ale olimpiadelor școlare