Cuvântul Libertății, iulie 2016 (Anul 28, nr. 8087-8112)

2016-07-15 / nr. 8099

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRE Primarul comunei Ostroveni, Silviu Preduș. Silviu Preduș este edilul comunei Ostroveni, asta după ce mai bine de 15 ani a activat în administrația publică, îndeplinind funcții de consilier local, administrator al localității și viceprimar. Din postura de primar, vrea să continue proiectele pe care le-a început alături de fostul primar, Gheorghe Oprescu, dar și-a creionat și propriile proiecte pe care să le implementeze și să pună o amprentă personală asupra destinelor localității, una dintre cele mai harnice comunități din județ. Auoritatea*dmea sunt tineri și ncmile.de muncă” OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB -Astăzi, Popescule, Făt Frumos, cât o fi el de frumos, dacă n-are mașină, nu-l bagă în seamă nicio Cosânzeană. Vive la France! Afectiv, altfel, dacă nu incomparabil, comparativ cu alte nații, noi, românii, suntem legați de francezi - aproape indestructibil - începând cu Napoleon al 111-lea până la Charles de Gaulle, pe lângă Carol Davilla și jurnalistul de la TV5, Jean Louis Calderon, decedat la București în zilele revoluției din 1989. Și spiritul românesc, pentru cei care au uitat, inundă capitala Luminilor, în special pe colina Sfânta Genoveva, patroana capitalei. Acolo au studiat și studiază încă atâtea și atâtea generații de tineri români, întreținând francofonia. Tot mai dificil de la o vreme, Parisul a fost în ochii intelectualității române, din secolul XIX, capitala gândirii, creației artistice prezența românilor la Paris este o coloană fără sfârșit”. actualitate / 3 ■?> eveniment / 4 Arderea miriștilor, un adevărat pericol in perioadelej de *] meu și caniculă ", f vv ■ " >.v. ?„ Lucrurile nespuse despre legea supermarketurilor Președintele României a promulgat, luni, legea prin care supermarketurile sunt obligate să se asigure că 51 % din mai multe tipuri de produse alimentare pe care le au pe rafturi sunt românești. Proiectul de lege, adoptat la începutul lunii iunie în Parlament, prevede ca peste jumătate din alimentele din categoriile carne, ouă, legume, fructe, miere de albine, lactate și panificație din magazine trebuie să fie românești. Cât de pregătiți sunt producătorii români vom vedea, mai ales că trebuie să facă față la câteva cerințe elementare de siguranță alimentară, ce implică cheltuieli ridicate. actualizate / 6 cultură 9 Când breasla artiștilor plastici din Craiova se solidarizează împotriva cui nu trebuie