Cuvântul Libertății, septembrie 2016 (Anul 28, nr. 8139-8164)

2016-09-27 / nr. 8161

Un al treilea suspect a fost arestat, Ieri, în lipsă Doi craioveni, tată și fiu, sunt după gratii în acest moment, iar pentru un al treilea bărbat, recidivist, care le-a fost complice, sa emis ieri mandat de arestare preventivă în lipsă, după ce au violat o fată de 14 ani, la începutul acestei luni. Procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj au reușit să stabilească circumstanțele producerii faptei, după ce unul dintre suspecți, Viorel Guluș, de 49 de ani, din Craiova, a oferit 900 de lire sterline șpagă unui polițist al Secției 3 Craiova pentru a schimba declarațiile lui și ale fiului din dosarul de viol. Viorel Gulaș a fost reținut pe 8 septembrie, apoi arestat preventiv. Fiul său, Alexandru Gabriel, de 16 ani, a fost arestat pentru 30 de zile în baza unei hotărâri care a rămas definitivă, ieri, la Curtea de Apel Craiova. Și tot ieri, Tribunalul Dolj a emis mandat de arestare preventivă în lipsă pe numele celui de-al treilea craiovean, în vârstă de 25 de ani, care se sustrage anchetei. * Lf Mtflft 14 li ȘyftZȘIlf I cule, când a făcut omul cu oase. Dacă era fără, n-am mai fi avut dureri astăzi. Poate ne pripim și nu mai avem răbdarea reflecției! Senatorul Daniel Barbu a făcut, vinerea trecută, în fața aleșilor locali ALDE, formațiunea sa politică, o declarație cam hazardată pe alocuri, după unii, precar calibrată după alții, oricum generatoare de gâlceava necurmată. Conform Mediafax, declarația lui Daniel Barbu avea inserat următorul calup: „v-ați ales o meserie grea. Este cea mai grea dintre meserii, uneori este mai grea decât meseriile pe care ie consideri foarte periculoase, cum este cea de mineri..1.★ actualitate / 3 O sută de angajați din HIP îiajiciarele quN protestat în fața Prefecturii J. ON - ------ Partidul România Unită, un fenomen politic autentic o echipă tânără, ce se consideră o alternativă la întreaga clasă politică post-decembristă. Orientat spre înfăptuirea dreptății sociale, prin chiar logo-ul ales, Vlad Țepeș, Partidul România Unită trece la acțiuni concrete și face nominalizarea viitorului prim-ministru, ce speră că va fi desemnat în urma alegerilor parlamentare din 11 decembrie. Despre rolul pe care îl va juca Victor Ponta în viitoare formulă de guvernare, dar și despre acțiunile imediate ale noii formațiuni politice ne-a vorbit Bogdan Diaconu, președintele PRU, aflat, ieri, într-o vizită de lucru la Craiova. politică / 6 HKWfTIfTFWn „Biblioteca din vacanță”: 10 noi promoții de cursanți