Cuvântul Libertății, ianuarie 2017 (Anul 29, nr. 8239-8261)

2017-01-13 / nr. 8247

Primăria Craiova a scos. 1 două străzi de la parcarea prin SMS Primăria Craiova nu renunță la ideea instituirii parcării cu plată în zona centrală. Deși a fost criticată modalitatea de taxare, care se va face prin intermediul unui SMS trimis de pe telefonul mobil, autoritățile susțin că este, deocamdată, cea mai ieftină soluție. Ca efect al observațiilor făcute de craioveni, autoritățile locale au scos, totuși, din listă, două străzi centrale, urmând ca pe acestea să nu se mai instituie parcarea cu plată. Pe viitor, se vor achiziționa parcometre, iar procedura va fi extinsă în tot orașul, inclusiv în cartiere. de GABRIEL BRATU-MIR - Politicianul Popescu nu lucrează pentru neantul românesc, “lucrează ”pentru neamurile lui. In 200, în România. Ford, locul al ll-lea în topul celor mai bine vândute mărci auto Ford se plasează pe locul al doilea în topul celor mai bine vândute mărci auto din România în 2016, înregistrând o creștere de 25% față de anul 2015 și o cotă de piață de 8.04%. Conform datelor emise ieri de Direcția Regim Permise de Conducere și înmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V), în 2016 au fost înmatriculate 9518 unități Ford, dintr-un total piață de 118 445 vehicule. Cele mai bine vândute modele Ford din România în 2016 au fost Focus, Fiesta, Kuga pe partea de autoturisme și Transit, Custom și Connect pe partea de vehicule comerciale. - - --------------- ----------------------- -- Peste 30 de descinderi pentru destructurarea unei grupări de^girlsnMe^ droguri crafe^e^ Problema învățământului tehnic și profesional, dezbătută la Inspectoratul Școlar Județean Dolj S-a tot vorbit, în ultima perioadă, de dezvoltarea învățământului profesional și tehnic, împreună cu ultima componentă - „dualul”. Este deja recunoscut faptul că este nevoie în România de meseriași, multe dintre profesii intrând în colaps. Sunt foarte puțini ocupanți ai locurilor de muncă în domeniul industrial, cu precădere cei care sunt în prezent în funcții, nemaiavând foarte mult timp să lucreze, cu o pensionare care este din ce în ce mai aproape. Explozie de creativitate și dinamism și în 2017, la Teatrul „Colibri”!