Cuvântul Libertății, februarie 2017 (Anul 29, nr. 8262-8285)

2017-02-14 / nr. 8273

Este cea mai mare comună a țării, ca întindere (peste 17.000 ha), și se află între primele din România în ceea ce înseamnă populația (aproximativ 11.000 de persoane), care cuprinde, pe lângă localitatea de centru, și satele Tunarii Noi și Tunarii Vechi. Are o istorie veche, în care evenimente importante ale istoriei noastre sunt strâns legate de localitate, dar are și în prezent și i se întrezărește un viitor care dă speranțe. Este vorba despre Poiana Mare, primarul vorbind deschis despre proiectele aflate în derulare, unele dintre ele fiind cu adevărat impresionante. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR O și colonelul Popescu activ la el In regiment, acasă, însă, este reformat. Pesimismul mărturisit al lui Jean Claude Juncker într-un interviu recent, difuzat duminică, de postul de radio german Deuschlandfunk, șeful executivului european, Jean Claude Juncker, a spus mai multe lucruri neliniștitoare și prea puține... încurajatoare. Fost premier în țara sa, Marele Ducat, luxemburghezul s-a arătat deprimat de Brexit, de venirea lui Donald Trump la Casa Albă, ascensiunea populiștilor, care anunță o gravă criză existențială, enunțând îndoieli în privința capacității europenilor de a rămâne uniți. Nimeni nu îl consideră pe Jean Claude Juncker un vizionar. TM Europarlamentarul Marian Jean Marinescu: „Din păcate, se poate anula tot ceea ce România a realizat până acum, JftsTMwiik Apicultorii amenință cu protestele Crescătorii de albine din Dolj susțin, alături de colegii din țară, că apicultura nu o duce prea bine și cer Ministerului Agriculturii să intervină și să rezolve problemele multiple cu care aceștia se confruntă. Dacă nu se va ajunge la nici o înțelegere, apicultorii sunt deciși să organizeze și un miting prin care să-și susțină revendicările. în cazul în care se va ajunge acolo, ar fi primul protest de acest gen. actualitate . Acad. dr. Corneliu Sabetay, prezent la comemorarea victimelor Holocaustului, la Bruxelles