Cuvântul Libertății, februarie 2017 (Anul 29, nr. 8262-8285)

2017-02-23 / nr. 8281

Comuna Mîrșani este celebră, în Dolj, în ceea ce privește culturile de cartof și de varză, la care se adaugă și cea de pepeni, cu tot ceea ce presupune aceasta din urmă. Tradiția nu a murit și, mai mult, merge mai departe. In plus, localitatea nu-și uită istoria, o continuă și a intrat într-o perioadă modernă, în care toți cetățenii au parte de confortul acestor vremuri. OFF-uri - Nu au o mașină, Popescule, pentru că nu avem străzi fără gropi. de GABRIEL BRATU-MIR? ! Marine e Ben... într-o campanie selectă! Exact când savura constanta staționare avantajoasă, în sondajele de opinie, pentru primul tur al alegerilor prezidențiale din țara sa, Marine Le Pen, candidata Frontului Național, s-a văzut atinsă de o anchetă privind angajarea fictivă, ca asistenți ai săi, pe când era eurodeputat la Parlamentul European, a gărzii sale de corp, Thierry Legiere și Catherine Guiet, șefa sa de cabinet, ambii plasați în detenție provizorie. Alina și-a recăpătat vederea grație unui gest ^iuflat cotfTx cartea ASI(!*) .................W PSD, un partid mai obligat ca oricând La doar două luni de la preluarea guvernării, cel mai mare partid politic din România face mai mulți pași, unii înainte, dar și înapoi. Cu un program asumat de Executiv, destul de promițător, social-democrații au primit, la alegerile parlamentare recente, un impresionant cec în alb. Starea de lucruri din țară este tot mai sumbră. O privire în comunele doljene este suficientă ca să-ți dai seama că aproape trei decenii de post-comunism... politică / 6 Concert pentru trombonbas și orchestră, în prima audiție la Craiova cu solistul spaniol Hector Prieto-Sanchez