Cuvântul Libertății, aprilie 2017 (Anul 29, nr. 8313-8335)

2017-04-22 / nr. 8329

Venit la guvernare pe fondul unui vot masiv de încredere, actualul guvern transformă, de la zi la zi, în realități, promisiunile făcute în campania electorală, prin care social-democrații au ieșit învingători detașați. O realizare actuală este scăderea nivelului chiriilor celor care locuiesc în imobile aparținând A.N.L. Modificarea este un răspuns social imediat și tranșant la decizia politică pe care fostul Guvern condus de Dacian Cioloș a luat-o, dublând și, chiar, triplând cuantumul chiriilor A.N.L. Municipalitatea craioveană a trimis la rândul său, deja, înștiințări chiriașilor în cauză a depune cât mai urgent adeverințele cu salariul brut pentru perioada aprilie 2016-martie 2017, în vederea recalculării valorii chiriei. J de GABRIEL BRATU-MIB OFF-uri Atac pe Champs- Elysee! Numele atacatorului care a ucis un polițist și rănit alți doi, joi seara pe Champs-Elysee este Karim Cheurfi, 39 de ani, din Livry-Gargan, ieșit din în chisoare în 2015, cunoscut de autorități pentru fapte de drept comun după 1996, fără „fișa S”, adică neluat în evidența radarului antitero. Potrivit unor surse judiciare, citate de „Le Monde”, ancheta asupra lui Karim C, fusese deschisă în februarie a.c. de parchetul antiterorist, după amenințarea cu moartea proferată la adresa forțelor de ordine. eveniment 4 Doi sirieni prinși încercând Tratamentul lur Interfenn va fi reluat de luna viitoa. Bolnavii cu hepatită C ar urma să beneficieze de tratament fără interferon începând cu data de 1 mai a.c. Casa Națională de Asigurări de Sănătate a anunțat că se află în etapa finală a procesului de pregătire a reluării prescrierii acestui tip de medicație pe aria terapeutică hepatita cronică virală C. CNAS a semnat contractele cost-volum rezultat pe aria terapeutică hepatita cronică virală C pentru 10.000 de pacienți eligibili. în perioada imediat următoare se va finaliza elaborarea și publicarea protocoalelor terapeutice. actualizate / 5 Sute de pelerini la mănăstirea Maglavit, de Izvorul Tămăduirii