Cuvântul Libertății, iulie 2017 (Anul 29, nr. 8384-8409)

2017-07-15 / nr. 8396

Polițiștii de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei (PTF) Calafat au descoperit aproximativ 160 kilograme de marijuana, ascunse în rezervorul unui automarfar condus de un cetățean bulgar. Echipa de control a observat că un rezervor al TIR-ului avea urme recente de sudură, s-a solicitat ajutorul vameșilor bulgari, care au scanat vehiculul cu aparatura X-Ray, descoperindu-se 172 de pachete în care erau ambalate drogurile. Atât șoferul, cât și automarfarul au fost predate autorităților SS bulgare pentru dispunerea măgașurilor legale, la fij - La noi, Popescule, nu e bună zicala “apa trece, pietrele rămân”, pentru că la noi “apa trece, gropile rămân”. Sărbătoarea Națională a Franței a avut și anul acesta grandoare și anvergură, dar și conotații simbolice particulare, conferite prin prezența președintelui american, Donald Trump, la festivitatea militară din Piața Concorde. 14 iulie este o sărbătoare care ne aduce aminte, mereu, de tot ce a însemnat, în istorie, Franța pentru noi, românii. Și ce poate însemna în continuare. 3.720 de militari tereștri, 211 vehicule, din care 62 motorizate, 241 de cai, 63 de avioane moderne de luptă și 29 de elicoptere au descins pe Champs Elysee, în fața lui Emmanuel Macron și a invitatului său, președintele american Donald Trump, actualitate / 5 în an aniversar, un Doctor Honoris Causa Noul spital și Water Park se apropie de linia de sosire Termenele de finalizare la noul spital și Water Park rămân bătute în cuie. Recepțiile la cele două mari investiții merg bine și se pare că nu vor mai fi întârzieri peste datele anunțate. Dacă primii pacienți se vor muta în noile saloane la începutul lunii septembrie, craiovenii își vor pune colacul pentru Water Park cu o lună mai devreme, marea deschidere fiind anunțată pentru luna august. Și de o parte, și de alta, avizul ISU de securitate la incendiu este cel mai greu de obținut, procedurile fiind foarte stricte în această privință, actualitate / p lin craiovean organizează primul festival din România al sculptorilor cu drujba