Cuvântul Libertății, februarie 2018 (Anul 30, nr. 8556-8579)

2018-02-14 / nr. 8567

300 de persoane vor fi învățate, gratuit, cum să-și înceapă o afacere, iar 37 dintre acestea vor fi ajutate să-și pună pe picioare propriul business. Totul, pas cu pas, ca la carte, trecând printr-o parte teoretică și având tot timpul la dizpoziție pe cineva care îi va ghida. Și cel mai important, va fi asigurat inclusiv sprijinul pentru obținerea banilor necesari în pornirea afacerii (obținerea ajutorului de minimis). Scopul ultim este crearea a 74 de locuri de muncă și, în plan general,încurajarea a cât mai multora dintre noi să devină antreprenori. - Când văd, Popescule, fustele astea scurte, mi-aduc aminte că și tinerețea a fost la fel de scurtă. In Franța, „stagiul de armată” ar putea deveni... obligatoriu! Stagiul de ..serviciu național universal”, promis în campania electorală, pentru alegerile prezidențiale, de Emmanuel Macron, va deveni obligatoriu, a afirmat, ieri, purtătorul de cuvânt al Guvernului francez. Ideea, anunțată înaintea primului tur al prezidențialelor din Franța, a făcut obiectul multor declarații politice contradictorii, inclusiv la nivelul guvernului, condus de Édouard Philippe, și ..lunga gestație a proiectului” sa datorat tocmai nepunerii de acord, inclusiv între ministr Apărării, Florence Parjuk actualitate / 3 La Brădești, o comună de lângă Craiova, se trăiește aproape ca la ora; Autoritățile sanitare, măsuri împotriva gripei Având în vedere că în ultimele săptămâni au fost diagnosticate mai multe cazuri de gripă, iar în unele județe s-au înregistrat decese provocate de virusul gripal, pentru prevenirea îmbolnăvirilor, Ministerul Sănătății a solicitat direcțiilor de sănătate publică să se asigure că unitățile sanitare din subordine instituie toate măsurile necesare pentru protecția personalului și a pacienților. Managerii de spitale au obligația să se asigure că sunt respectate cu strictețe măsurile igienico-sanitare în unitățile sanitare și că personalul medical are la dispoziție și poartă echipamentul de protecție. social / 6 Expoziție retrospectivă de fotografie Vladimir Economu