Cuvântul Libertății, martie 2018 (Anul 30, nr. 8580-8605)

2018-03-26 / nr. 8601

mwail.cvlpress.ro Anul 2018 se anunță unul tumultos din punct de vedere al investițiilor în infrastructură pentru localitatea Bucovăț. Imediat ce vremea o va permite, vor fi demarate lucrări în toate satele din comună, absolut necesare având în vedere faptul că tot mai multe familii aleg să-și cumpere teren și să-și ridice case noi, în această zonă. Autoritățile vorbesc chiar despre un fenomen de redescoperire a Bucovățului - una dintre puținele comune din județ în care s-a înregistrat o creștere spectaculoasă a numărului de locuitori. necurî de GABRIEL Urz-UN bratu-mile - Mi-a zis doctorul că fructele sunt sănătate curată și de-atunci, Popescule, consum zilnic numai suc de prune. Carles Puigdemont, reținut în Germania! Povestea se încurcă, de acum, pentru fostul lider catalan, Carles Puigdemont, refugiat în Belgia, de mai multe luni, dar reținut, ieri, în Gemania, după ce un judecător spaniol a emis sau reactivat, vineri, mandatul de arest european și internațional, contra a șase lideri independentiști, învinuiți pentru rolul avut în tentativa de secesiune a Cataloniei. Printre care și el. Ceilalți sunt Marta Rovira, Antoni Comin, Meritxell Serret, Luis Puig și Clara Ponsati. Carles Puigdemont a fost oprit, potrivit purtătorului său de cuvânt, la ora locală 11:19, de Poliția Rutieră din regiunea Schleswig-Holstein, în apropierea localității Schuby, actualitate 3 Peste 6 kg de heroină descoperite la PTF Calafat Controale și amenzi ale inspectorilor de muncă din Dolj De la începutul acestei luni, inspectorii din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Dolj au aplicat sancțiuni contravenționale în valoare de peste 300 .000 de lei, pentru deficiențele constatate. Vor urma și alte verificări în tot ceea ce înseamnă inspecția muncii, munca zilierilor fiind una dintre problemele atent urmărite. De la începutul acestei luni, inspectorii din cadrul Serviciului Central Relații de Muncă al Inspectoratului Teritorial de Muncă Dolj au verificat 315 agenți economici din Dolj, actualitate / 6 * jtt'j m. De Ziua Mondială a Teatrului, hai la „Colibri”!