Cuvântul Libertății, august 2018 (Anul 30, nr. 8702-8725)

2018-08-01 / nr. 8702

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO AX>A Anul XXVIII, Nr. 8702 miercuri, 1 august 2018 • 8 pagini • 1 leu Președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a convocat, ieri, alături de primarul municipiului Craiova, Mihail Genoiu, o ședință de lucru cu reprezentanții asocierii de firme care a câștigat licitația publică pentru furnizarea și montarea containerelor îngropate destinate colectării deșeurilor în Craiova, precum și a utilajelor necesare operării acestora. Investiția este una complexă, întrucât în sarcina executantului intră proiectarea și amenajarea a aproximativ 440 de platforme, pentru fiecare dintre acestea fiind necesare 17 avize, emise de entitățile implicate - furnizorii de utilități și alte instituții publice. avizele Casa Rusănescu a intrat în companie sunt convinse însă că imobrpetiție directă cu alte proiecte de stir va fi selectat, iar după reabilitapuse de alte municipalități din țară se va găzdui și primul Muzeul al pentru reabilitarea monumentelor Craiovei, pe care tot municipalitatea îl va amenaja acolo istorice. Autoritățile din administrație 3 Vara trofeelor muzicale pentru Ana-Maria Christiana Doană! Șoferul fugar din Brazda lui Novac rămâne în arest la domiciliu Ionuț Cristian Manea, craioveanul care, pe 20 ianuarie a.c., a accidentat un bărbat de 37 de ani și pe fetița lui, de 1 an și 7 luni, pe o trecere de pietoni din cartierul Brazda lui Novac, apoi a fugit, condamnat la 2 ani și 6 luni de închisoare cu executare pe fond, a fost menținut, ieri, în arest la domiciliu. fost Luată de Curtea de Craiova... ca eveniment / 4 . V "■*. Electric cultură / 5