Cuvântul Libertății, ianuarie 2021 (Anul 33, nr. 9257-9276)

2021-01-13 / nr. 9264

miercuri, 13 ianuarie 2021 administrație cuvântul libertății / 3 Direcția de Impozite și Taxe Craiova. S-a suplimentat numărul de casierii de la punctele de încasare Având în vedere că, în prima zi de încasare a impozitelor și taxelor locale pentru 2021, s-a creat aglomerație la punctele de încasare deschise în cartierele din oraș, Primăria Municipiului Craiova, prin Direcția de Impozite și Taxe, a suplimentat numărul de casierii de la punctele de încasare din cartierele: Craiovița Nouă (Bulevardul Oltenia Bl. 65A1 - parter), Calea București nr. 51C (Piața centrală) și, respectiv, 1 Mai (Str. Independenței nr. 12, Bl.7, parter). Casierii noi înființate: punct de încasare Calea București nr. 51C (Piața centrală) în zilele de luni, marți, joi și vineri între orele 08:30 - 16:00 și miercuri între orele 08:30 - 18:00; punct de încasare str. Mitropolit Firmilian nr. 14, de luni până vineri între orele 08:30 - 16:00; punct de încasare Craiovița Nouă (Bulevardul Oltenia Bl. 6. ii-parter), de luni până vineri între orele 10:30 - 18:00; punct de încasare Brazdă (Doljului, nr. 37, Bl. 64, parter), de luni până vineri între orele 10:30 - 18:00; punct de încasare Rovine (Nicolae Iorga, nr. 31, Bl. Bl, parter), de luni până vineri între orele 10:30 - 18:00; punct de încasare 1 Mai (Independenței nr. 12, Bl. 7, parter), de luni până vineri între orele 10:30 - 18:00; punct de încasare Lăpuș Calea București, nr. 137, Bl. T6, parter), de luni până vineri între orele 10:30 - 18:00. Pagină realizată de MARGA BULUGEAN Impozitele și taxele locale pot fi achitate și prin alte modalități, în afara deplasării la cele șapte puncte de încasare deschise în cartierele municipiului Craiova. Plata electronică prin intermediul paginii de internet www.ghiseul.ro. Plata cu ordin de plată, pentru codul de cont corespunzător plății dorite, trebuie accesat: Lista conturi IBAN disponibilă pe site-ul : http:// primariacraiova.ro/ro/taxesi-impozite/conturiiban.html. Plata prin internet banking: contribuabilii care doresc să plătească impozitul prin internet trebuie să aibă un cont de internet banking deschis la orice bancă, din care să facă un virament bancar, în lei, din contul propriu în contul IBAN asociat tipului de impozit pe care îl are de achitat. Contul IBAN asociat impozitelor si taxelor locale venituri ale Primăriei Municipiului Craiova poate fi identificat consultând site-ul http:// www.primariacraiova.ro , secțiunea INFORMAȚII PUBLICE > TAXE SI IMPOZITE > “Conturi IBAN”. Plata prin mandat poștal, contribuabilul se prezintă la orice oficiu poștal și achită suma ce reprezintă impozitul pe clădire, teren sau auto. “Mandatul poștal are 2 părți: mandatul poștal propriu-zis și cuponul. Pe mandatul poștal se va trece la destinatar Primăria Municipiului Craiova, adresa: Str. A.I. Cuza nr. 7, precum și suma în cifre și în litere”, se precizează într-un comunicat de presă al Primăriei municipiului Craiova. S-a demarat procedura de identificare a altor spații pentru deschiderea de noi puncte de lucru Prin intermediul aplicației online https://impozite.primariacraiova.ro/, pot fi consultate toate impozitele și taxele datorate de către contribuabili. Pentru a avea acces la aplicație, se completează cererea pusă la dispoziție pe linkul: https : // primariacraiova.ro / pozearticole / userfiles / files / CERERE%20eliberare%20-recuperar %20%20credentiale%20ETAX.pdf. “Totodată, menționăm că autoritatea locală a demarat procedura de identificare a altor spații pentru deschiderea de noi puncte de lucru în mai multe cartiere, pentru evitarea aglomerației, reducerea timpului de așteptare, dar și pentru respectarea normelor de distanțare impuse de reglementările în vigoare pe perioada pandemiei”, se mai spune în comunicat.