Dobrogea Nouă, august 1961 (Anul 14, nr. 4041-4066)

1961-08-01 / nr. 4041

A > L A Organ al Comitetului regional P. M. R. Dobrogea și al Sfatului popular regional Anul XIV nr. 4041 Mărfi 1 august 1961 4 pagini 20 bani Delegația de partid și guvernamentală a Republicii Populare Române a sosit la Moscova MOSCOVA 31. De la trimișii speciali Agerpres C. Răducanu și Al. Cîmpeanu. Moscova, Rara Kiev, ora 14,20 de minute. Sub cupola uriașă de sticlă și oțel fîlfîie drapele romînești și sovietice. In depărtare se zărește înaintînd încet trenul special care aduce în capitala Uniunii Sovietice delagația de partid și guvernamentală a R. P. Române, venită la invitația C.C. al R.C.U.S. și a guvernului sovietic, într-o vizită de prietenie în Uniunea Sovietică. Piața Rării, de la o margine la alta, este plină de lume. Au venit aici zeci de mii de moscoviți ■— reprezentanți ai oamenilor muncii din întreprinderi, ai colectivelor diferitelor instituții, ai organizațiilor obștești pentru saluta pe înalții oaspeți, „Saluta frățesc oamenilor muncii din Republica Populară Romînă care construiește socialismul!“, „Trăiască prietenia sovieto-romînă!“, „Trăiască Partidul Muncitoresc Romîn — organizatorul și inspiratorul victoriilor oamenilor muncii din R.P. Romînă în lupta pentru pace și socialism !“, „Trăiască și înflorească măreața comunitate a popoarelor țărilor lagărului socialist!“. ..Trăiască unitatea și coeziunea de nezdruncinat a partidelor comuniste și muncitorești!“ — stă scris, pe pancarte purpurii. Pe clădirea țării, uriașe drapele încadrează portretele tovarășilor Gh. Gheorghiu-Dej,N.S. Hrușciov, L.I. Brejnev, iar sub ele — în limbile romînă și rusă este înscrisă urarea „Bine-ați venit“. In întâmpinarea delegației de partid și guvernamentale a R.P. Române au sosit tovarășii L. I. Brejnev, N. S. Hrușciov, F. R. Kozlov, A.I. Mikoian, N.A. Muhudinov, D.S. Poleanski, M.G. Pervuhin, G.I. Voronov, I.S. Kodita, vicepreședinte al Prezidiului Sovietului Suprem al U.R.S.S., K. N. Rudnev, V. N. Novikov, vicepreședinți ai Consiliului de Miniștri al U.R.S.S., V. G. Bakaiev, îi. P. Beșcev, A. A. Gromîko, M. A. Olșanski, N.S. Patolicev, miniștrii S.A. Skacikov, A.N. Șelepin — președinți ai comitetelor de stat ale U.R.S.S., mareșalul Uniunii Sovietice A.A. Greciko, E. I. Afanasenko, ministrul lnvățămîntului al R.S.F.S.R., L. Andropov, șef de secție la C.C. al P.C.U.S., P.N. Demtcev, prim-secretar al Comitetului Orășenesc Moscova al P.C.U.S., N. I. Bobrovnikov, președintele Comitetului Executiv al Sovietului Orășenesc Moscova, F.F. Molocikov, șeful secției Protocol din M.A.E. al U.R.S.S., activiști de răspundere ai C.C. P.C.U.S.. ai Consiliului de Miniștt tri ai Ministerului Afacerilor Externe al U.R.S.S. (Continuare în part a IlI-a) Cuvîntarea tovarășului Nikita Sergheevici Hrușciov Dragă tovarășe Gheorghiu-Dej, Dragă tovarășe Maurer, Dragi tovarăși și prieteni, Permiteți-mi ce în numele Comitetului Central al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice, al Prezidiului Sovietului Suprem și al Consiliului de Miniștri, în numele întregului popor sovietic să salut cordial pe pămîntul sovietic pe tovarășul Gheorghe Gheorghiu-Dej, prim-secretar ol. Comitetului Central al Partidului Muncitoresc Român, președintele Consiliului de Stat al Republicii Populare Romîne, pe tovarășul Ion Gheorghe Maurer, președintele Consiliului de Miniștri al Republicii Populare Romîne, pe toți stimații membri ai delegației de partid și guvernamentale a Republicii Populare Romîne. Oamenii sovietici întîmpină cu dragoste pe solii poporului frate român, care, sub conducerea Partidului Muncitoresc Român, pășește cu încredere pe calea socialismului. In persoana poporului sovietic, oamenii muncii din Romînia socialistă au un prieten de nădejde și un frate. Acest lucru a fost dovedit nu odată în fapt, a fost confirmat de viață, de întreaga istorie a relațiilor frățești dintre Uniunea Sovietică și Republica Populară Română. De acest lucru vă veți putea convinge încă o dată și acum, cu prilejul călătoriei dv. în Țara Sovietică. Acordăm, dragi prieteni, o mare însemnătate vizitei dv. în Uniunea Sovietică. Noi vedem în această vizită o nouă manifestare a năzuinței reciproce a popoarelor noastre, a partidelor noastre de a întări și mai mult și a dezvolta unitatea și colaborarea intre Uniunea Sovietică, Republica Populară Romînă, între toate țările lagărului socialist. Prietenia dintre popoarele țârilor socialiste reprezintă o forță atît de invincibilă, o avuție atit de mare cum n-a mai avut nimeni și niciodată în lume. Noi, comuniștii, suntem mîndri că ne-a revenit fericirea de a crea și a intări această uniune a popoarelor libere in numele unei vieți mai bune a oamenilor muncii, spre binele păcii in întreaga lume. Republica Populară Română, împreună cu celelalte țări socialiste, aduce o mare contribuție la cauza comună a întăririi unității și coeziunii puternicului lagăr socialist, apără cu hotărîre pacea in întreagă lume. Permiteți-mi să-mi exprim convingerea că vizita de prietenie a delegației de partid și guvernamentale române în țara noastră va contribui la intârirea continuă a prieteniei și colaborării frățești dintre popoarele sovietic și român, va sluji intereselor păcii și socialismului, Vom face totul pentru ca în timpul vizitei in țara noastră să vă simțiți tot atit de bine ca la dv. în patrie. împreună cu întregul popor sovietic vă spunem : Bun ■ venit, scumpi prieteni ! Cuvîntarea tovarășului Gheorghe Gheorghiu-Dej Dragă tovarășe Hrușciov, Dragă tovarășe Brejnev, Dragi tovarăși și prieteni. Sosind in glorioasa capitală a Uniunii Sovietice îngăduiți-ne, inainte de toate, să exprimăm mulțumirile noastre cordiale Comitetului Central al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice și guvernului sovietic pentru invitarea delegației de partid și guvernamentale a Republicii Populare Române, pentru primirea atât de caldă pe care ne-o faceți, și, totodată să vă transmitem salutul frățesc adresat din toată inima de poporul romin marelui popor sovietic. Ca și de alte ori cînd am avut prilejul de a ne afla in Uniunea Sovietică, venim și acum în mijlocul oamenilor sovietici ca la prietenii cei mai buni și cei mai apropiați ai poporului român. Poporul nostru urmărește cu admirație succesele epocale pe care le obține poporul sovietic sub conducerea înțeleaptă a Partidului Comunist al Uniunii Sovietice, a Comitetului său Central, în frunte cu iubitul nostru tovarăș și prieten Nichita Sergheevici Hrușciov, a cărui activitate prodigioasă pusă in slujba cauzei comunismului și păcii - i-a cîștigat in întreaga lume un înalt prestigiu, stima și dragostea celor ce muncesc. Victoriile repurtate de poporul sovietic in crearea bazei tehnico-materiale a comunismului, în dezvoltarea giganticei forțe economice a statului sovietic și in făurirea unei vieți de înaltă bunăstare materială și spirituală pentru poporul sovietic, excepționalele realizări tehnico-științifice ale U.R.S.S., constituie un puternic factor mobilizator în lupta oamenilor muncii de pretutindeni, exercită o inrîurire profundă asupra întregii dezvoltări contemporane. In fața poporului sovietic se deschide perspectiva strălucită a construirii societății comuniste în următoarele două decenii. In proiectul noului program al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice, publicat ieri de presa sovietică, noi vedem un document al marxism-leninismului creator, de însemnătate principială și practică imensă. Trasînd sarcinile concrete ale construirii societății comuniste în U.R.S.S., analizind problemele fundamentale ale trecerii omenirii de la capitalism la comunism, programul P.C.U.S. va fi de un neprețuit sprijin pentru toate partidele frățești, pentru toate popoarele lumii. După cum vă este cunoscut, Republica Populară Română a obținut rezultate de seamă în construcția socialistă. Se dezvoltă continuu industria, agricultura socialistă, cultura, crește an de an nivelul de trai al oamenilor muncii. Poporul român muncește cu însuflețire și hărnicie pentru înfăptuirea planului de 6 ani, care are ca obiectiv fundamental desăvîrșirea construcției socialiste in țara noastră. -----■=------------------------------apr---(Continuare în pag. a III-a) Delegația de partid și guvernamentală a R. P. Române a făcut o vizită la Kremlin tovarășului N. S. Hrușciov MOSCOVA 31 (Agerpres) TASS La 31 iulie, delegația de partid și guvernamentală a Republicii Populare Române a făcut o vizită la Kremlin tovarășului N. S. Hrușciov, prim-secretar al Comitetului Central al P.C.U.S., președintele Consiliului de Miniștri al U.R.S.S. La vizită au participat tovarășii Gheorghe Gheorghiu-Dej, prim-secretar al C.C. al Partidului Muncitoresc Român, președintele Consiliului de Stat al Republicii Populare Române, conducătorul delegației de partid și guvernamentale a R. P. Române, Ion Gheorghe Maurer, membru al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., președintele Consiliului de Miniștri, vicepreședinte al Consiliului de Stat al R. P. Române, Nicolae Ceaușescu, membru al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., secretar al C.C. al P.M.R., Leonte Răutu, membru supleant al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., șeful Direcției de Propagandă și Cultură a C.C. al P.M.R., Alexandru Bîrlădeanu, membru al C.C. al P.M.R., vicepreședinte al Consiliului de Miniștri al R. P. Române, Corneliu Mănescu, ministrul Afacerilor Externe, Nicolae Gumă, membru al C.C. al P.M.R., ambasadorul Republicii Populare Române la Moscova. Din partea sovietică au participat : tovarășii A. A. Gromîko, ministrul Afacerilor Externe al U.R.S.S., I. V. Andropov, șef de secție la C.C. al P.C.U.S., I. K. Jegalin, ambasadorul Uniunii Sovietice în Republica Populară Romînă, S. T. Astavin, șeful secției a 5-a pentru Europa din Ministerul Afacerilor Externe al U.R.S.S. Intre tovarășul N. S. Hrușciov membrii delegației de partid și guverninamentale a Republicii Populare Române a avut loc o convorbire care s-a desfășurat într-o atmosferă cordială, frățească. Tovarășul Gheorghe Gheorghiu-Dej și membrii delegației române au făcut o vizită tovarășului L. I. Brejnev MOSCOVA 31 (Agerpres) TASS La 31 iulie, tovarășul Gheorghe Gheorghiu-Dej, prim-secretar al Comitetului Central al Partidului Muncitoresc Român, președintele Consiliului de Stat al Republicii Populare Române, conducător-l delegației de partid și guvernamentale a R. P. Române care se află la Moscova și membrii delegației, tovarășii Ion Gheorghe Maurer, mambru al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., președintele Consiliului de Miniștri, vicepreședinte al Consiliului de Stat al R. P. Române, Nicolae Ceaușescu, membru al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., secretar al C.C. al P.M.R., Leonte Răutu, membru supleant al Biroului Politic al C.C. al P.M.R., șeful Direcției de Propagandă și Cultură a C.C. al P.M.R., Alexandru Bîrlădeanu, membru al C.C. al P.M.R., vicepreședinte al Consiliului de Miniștri al R. P. Române, Corneliu Mănescu, ministrul Afacerilor Externe al R. P. Române, Nicolae Gumă, membru al C.C. al P.M.R., ambasadorul Republicii Populare Române în Uniunea Sovietică, au făcut o vizită la Kremlin tovarășului L. I. Brejnev, președintele Prezidiului Sovietului Suprem al U.R.S.S. Intre tovarășul L. I. Brejnev, tovarășul Gheorghe Gheorghiu-Dej și membrii delegației de partid și guvernamentale a R. P. Române a avut loc o convorbire care a decurs într-o atmosferă cordială, prietenească. La convorbire au asistat N. P. Filiubin, locțiitor al ministrului Afacerilor Externe al U.R.S.S., I. K. Jegalin, ambasadorul U.R.S.S. în Republica Populară Română, S. T. Astavin, șeful secției a 5-a pentru Europa din Ministerul Afacerilor Externe al U.RSS. Stadiul lucrărilor de sări piscicole din amenaDelta Dunării PAG. a Il-a In cuprinsul ziarului : Creșterea și educarea candidaților de partid PAG. a IlI-a Măsurile penru îmbunătățirea muncii culturale trebuie continuate. PAG. a IlI-a PLENARA COMITETULUI REGIONAL DE PARTID CU ACTIVUL DIN AGRICULTURA Ieri dupa-amiază in Sala Sporturilor din Constanța au început lucrările Plenarei Comitetului regional Dobrogea al P.M.R. la care iau parte membrii Comitetului regional de partid, activiști de partid și de stat, secretari ai organizațiilor de bază din G.A.S., S.M.T. și c .A.C., directori de G.A.S. și S.M.T., președinți de G.A.C., ingineri, agronomi și zootehniști, tehnicieni și alte cadre din agricultura regiunii Dobrogea. In fața celor prezenți la plenară tovarășul VASILE VILCU, membru al Comitetului Central al P.M.R., primsecretar al Comitetului regional D.Printre constructorii care lucrează la blocul ce se înalță cu ajutorul cofrajelor alunecătoare pe șantierul de la gara veche se numără și fierarii betoniști din echipa condusă de Kretsch Tudor. Iată-1 în fotografie, zorind împreună cu un tovarăș de-al său la confecționarea scheletului de oțel al blocului.brogea al P.M.R. a prezentat raportul Comitetului regional de partid cu privire la modul în care se îndeplinesc directivele Congresului al lll-lea al P.M.R. privind dezvoltarea agriculturii în regiunea Dobrogea și sarcinile de viitor în lumina Raportului tovarășului GHEORGHE GHEORGHIU-DEJ la plenara C.C. al P.M.R. din 30 iunie—1 iulie a.c. Lucrările plenarei Comitetului regional Dobrogea al P.M.R. cu activul său continuă și astăzi. In numerele viitoare ale ziarului nostru vom publica lucrările plenarei. Cartea faptelor... .... așa s-ar putea numi acea carte care a apărut (ca o meritorie inițiativă a Sfatului popular raional) multe comune ale raionului Medgiîndia și care consemnează toate înfăptuirile pe tărîm edilitar și gospodăresc ale deputaților și comitetelor cetățenești. In felul ei aceasta este o carte de onoare, o cronică în care sunt consemnate faptele mici, obișnuite dar semnificative, pe care oamenii simpli ai satelor le înfăptuiesc zilnic. Cartea aflată la Camera deputatului din comuna Basarabi vorbește despre activitatea deputaților Atanasiu Trandafir, Grigore Șerban, Vasilica Sarivan și alții , amenajarea de spații verzi, extinderea rețelei de apă potabilă, repararea școlii, executarea trotuarelor și a gardurilor etc. —•—1 Cea de a doua cursă de avioane spre litoral Incepînd de astăzi 11 august a.c., la cererea oamenilor muncii care doresc să-și petreacă concediul pe litoral, TAROM a pus în circulație cea de a doua cursă regulată de avioane spre acest colț de țară atit de populat în sezonul de vară. Programul noii curse este următorul : pleacă din București-Băneasa la 7,20 și ajunge la Constanța la ora 8,20. In retur plecarea din Constanța se face la 8,35 și sosirea pe aeroportul Băneasa-București la ora 9,35. Frumoasele blocuri pe care le vedeți în fotografie au fost construite de curînnd la Med Ridia. In acest an oamenii muncii din MedRidia vor primi încă 96 de apartamente. La parterele noilor blocuri se vor amenaja alte noi unități comerciale moderne. Un strălucit document al marxism-leninismului creator Proiectul de program al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice ț MOSCOVA 30 (Agerpres) — TASS transmite: 8 X La 30 iulie ,,Pravda", organ al C.C. al P.C.U.S., a publicat proiectul de Program al Partidului Comunist al Uniunii Sovietice, x X Proiectul de Program a fost aprobat în unanimitate de Plenara a X din iunie a C.C. al P.C.U.S. S conformitate cu hotărîrea Plenarei, X X proiectul de Program este prezentat tuturor comuniștilor, tuturor E H oamenilor muncii din U.R.S.S. pentru o largă dezbatere. Rezultatele X X dezbaterii vor fi luate în considerare în cursul examinării definitive EE a proiectului de Program. x V Noul proiect de Program al partidului va fi prezentat spre exa- Xeminare și aprobare celui de-al XXII-lea Congres al Partidului Co-munist al Uniunii Sovietice, care se va deschide la 17 octombrie 1961. x 1 Proiectul noului Program al P.C.U.S. este alcătuit dintr-o inntroducere și două părți. Prima parte este intitulată „TRECEREA X ^ DE LA CAPITALISM LA COMUNISM — CALEA DEZVOLTAt X RII OMENIRII“, cea de-a doua — SARCINILE PARTIDULUI CO XOMUNIST AL UNIUNII SOVIETICE IN CONSTRUIREA SOCIETTATII COMUNISTE“. § X _ Prima parte a proiectului de Program cuprinde 8 capitole : inel* X vitabilitatea istorică a trecerii de la capitalism la socialism ; impor E Xtanța istorico-mondială a Revoluției din Octombrie și a victoriei socialismului în U.R.S.S. ; sistemul mondial socialist; criza cauj>rpualismului mondial; mișcarea revoluționară internațională a clas X se' muncitoare ; mișcarea de eliberare națională ; lupta împotriva ideologiei burgheze și reformiste ; coexistența pașnică și lupta pen- X Xtru pacea generală. Partea a doua a proiectului de Program al P.C.U.S. cuprinde 7 X X capitole și o introducere „Comunismul — viitorul luminos al între Xgii omeniri“. X X Primul capitol este intitulat Sarcinile partidului în domeniul silo- construcției economice, al creării și dezvoltării bazei tehnico-mate Xtriale a comunismului“. Acest capitol cuprinde trei subcapitole : dezvoltarea industriei, rolului în crearea forțelor de producție ale co-omunismului ; dezvoltarea agriculturii și a relațiilor sociale la sate; xig conducerea economiei naționale și planificarea. E X Al doilea capitol este intitulat „Sarcinile partidului în domeniul ridicării bunăstării materiale a poporului“. E X Cel de-al treilea capitol al părții a doua a proiectului de Pro- X X gram este intitulat „Sarcinile partidului în domeniul construcției de ^e stat și al dezvoltării continue a democrației socialiste“. Acest capit tX tot cuprinde trei subcapitole : Sovietele și dezvoltarea principiilor democratice ale conducerii de stat; creșterea continuă a rolului organizațiilor obștești. Statul și comunismul; întărirea forțelor armate și E T a capacității de apărare a Uniunii Sovietice. X X Capitolul patru este intitulat „Sarcinile partidului în domeniul E X relațiilor între națiuni“. X X „Sarcinile partidului în domeniul ideologiei, educației, învățămămîntului, științei și culturii" sunt expuse în cel de-al cincilea capitol EX care cuprinde patru subcapitole ce stabilesc : sarcinile în domeniul educării conștiinței comuniste ; în domeniul învățămintului public ; EX în domeniul științei ; în domeniul construcției culturale, al literatturii și artei. X X Capitolul șase este intitulat „Construirea comunismului în x. X U.R.S.S. și colaborarea dintre țările socialiste“. X X. Capitolul șapte este intitulat „Partidul în perioada construcției XX desfășurate a comunismului“. IȘ PE CALEA UNEI VIEȚI TOT MAI IMBELȘUSATE In prima oră Pe Mitat Gafar, colectivist din Filimon Sîrbu, l-am întîlnit la magazinul de articole electrice. Anul trecut el și-a construit o casă nouă. Acurm, înnobilează noua construcție, cu lampa lui Ilid. A venit la magazin, de dimineață, cu lungă și amănunțită notă de materiale necesare, inclusiv cu 500 de lei, prețul aproximativ al materialelor, bani din primele avansuri primite de la colectivă în acest ani. Dar aici, la magazin, Mitat Gafar a încercat cea de a doua bucurie. Astăzi 31 iulie, conform Hotărîrii Comitetului Central al P.M.R. și a Consiliului de Miniștri al R.P.R. cu privire la reducerea preturilor de vînzare cu amănuntul la unele bunuri de consum și a unor tarife, în vitrinele magazinului de materiale electrice au apărut preturi noi. Și iată că Mitat Gafar cumpără astăzi, prin noua măsură a partidului, aceleași materiale electrice care ar fi costat 500 de lei cu numai 388 de lei. Dar Mitat Gafar, colectivistul din Filimon Sîrbu, e doar unul dintre nenumărații fericiți ai zilei de 31 iulie. Dovada ? Marea afluență a cumpărătorilor în magazin. Potrivit bonurilor de casă pe care tovarășul H. Narbulis le răsfoiește, nu fără o oarecare mîndrie, în prima oră de la deschiderea magazinului s-au vîndut mărfuri într-o singură oră cît se vindea înainte într-o jumătate de zi, înainte de actuala reducere de prețuri. O situație asemănătoare ne prezintă si gestionarul Marin Dumitru de la magazinul universal „Constanța“. Și aici s-a înregistrat, încă din prima oră, o afluență deosebită a cumpărătorilor. S-au și vîndut peste $10 m de țesături vizate de reducerea prețurilor: peste 210 m de stofe de reten, de țesături „Ileana", „Călin“, „Laufen“, „Vulcan", „Romanța“, fețe de mese ,„Ajur“ etc., mărfuri ai căror cumpărători au trecut la capitolul „economii“ peste 2.000 lei, reprezentând diferența dintre prețul vechi și cel nou. O situație asemănătoare se constată și la magazinul nr. 6 de confecții din strada Ștefan cel Mare, unde 10 din cele 100 de rochii de in au și ajuns în posestil cumpărătorilor și la unitatea 219 f de desfacere a încălțămintei de la care, potrivit evidenței gestionarei Elena Ludoșanu, au și plecat 35 de perechi de sandale cu fețe de pînză... Prima oră de la deschiderea magazinelor constănțene, primele bucurii. Dar ele vor fi multe, nenumărate. Ca tot ce izvorăște din marea, din statornica grijă a partidului pentru creșterea bunăstării celor ce muncesc. Răspunsul nostru Noi, muncitorii, inginerii și tehnicienii din sectorul IV de la I.M.U.M. avem de îndeplinit sarcini importante in ceea ce privește fabricarea produselor purtînd marca I.M.U.M. La noi se montează remorcile auto, presele de balotat paie, agregatele pentru recoltarea stufului și alte asemenea utilaje. Suntem conștienți că prin munca noastră avem datoria să contribuim neprecupețit la marile victorii ale poporului nostru. Noi ne străduim mereu mai bine, să executăm nrma lucrări de cea mai bună calitate , la un preț de cost mereu mai scăzut. Știm că legea fundamentală a orînduirii noastre sociale este satisfacerea cit mai deplină a nevoilor oamenilor muncii și că traducerea ei, în fapt depinde în primul rînd, de noi înșine. Vom munci și de acum încolo cu entuziasm crescînd, pentru a obține noi succese importante. GEANA OVIDIU, ajustor la sectorul IV montaj de la I.M.U.M. Spre noi realizări importante Recenta Hotărîre a C.C. al P.M.R. și a Consiliului de Miniștri al R.P.R. cu privire la noile măsuri de ridicare a nivelului de trai al oamenilor muncii prin reducerea de prețuri la o serie de articole de bunuri de consum, prinreducerea unor tarife, ca și,prin mărirea substanțială a salariilor, a produs tuturor oamenilor muncii din țara noastră o adîncă satisfacție. împreună cu tovarășii mei de muncă, am discutat pe larg această hotărîre, care constituie un viu și puternic exemplu al grijii permanente a partidului și guvernului nostru pentru continua îmbunătățire a nivelului de trai al poporului. Noua măsură, alăturată seriei de măsuri similare luate în ultimii ani, a devenit posibilă datorită importantelor succese obținute de poporul nostru în minunata struire a operă de consocialismului in patria noastră. Noi suntem conștienți că, muncind din ce în ce mai bine, vom face posibile, așa cum se arată și în încheierea recentei hotărîri, noi măsuri în vederea ridicării continue a nivelului nostru de trai. Noi, muncitorii din construcții, știm că lucrăm intr-o ramură deosebit de importantă a economiei noastre și că oamenii muncii așteaptă de la noi locuințe noi și confortabile, împreună cu brigada mea de ?"• dări ne angajăm, ca o mărturie a entuziasmsmului cu care am primit noua hotărîre, să reducem timpul de execuție a lucrărilor de finisaje pe care le executăm în prezent la blocul turn cu cofraje alunecătoare, să dăm lucrări de cea mai bună calitate și la un preț de cost redus. ION MARIN, șef de brigadă zidari de la T.C.E.H. de șantierul,Gara veche"