Drum Nou, februarie 1970 (Anul 27, nr. 7799-7822)

1970-02-25 / nr. 7819

I Mr. 7819 Intense pregătiri în vederea reuşitei depline a celei de-a lll-a ediţii a „Cerbului de pum fac nu numai arhitecţii, scenografii, specialiştii în fonoacustica de la televiziune, care pun la punct ultimele amănunte legate de felul cum va arăta scena, sala, întregul teatru dramatic, unde se va desfăşura între 3-8 martie Festivalul şi concursul internaţional al cîntecului. O activitate intensă de pregătire depun şi lucrătorii trustului „Carpaţi" - cei care vor găzdui timp de o săptămîna oaspeţii veniţi la Festival. In dorinţa de a afla noutăţi în această privinţă, ne-am adresat tovarăşului ANDREI CARALIS, directorul complexului „Carpaţi”. Observăm o agitaţie neobişnuită, o febră a preparativelor. Chiar şi un neavizat ar observa în aceste zile că se pregăteşte ceva cu totul special ... Festivalul este prin el însuşi un eveniment ce iese din cadrul obişnuitului şi e firesc ca noi toţi să fim contaminaţi de deosebitul ce-l impune. Vrem ca holul, unde va avea loc primirea oaspeţilor, intrarea, restaurantul, barul, intr-un cuvînt întregul corne Pţ,ex respire un aer de sărbătoare. Pregătim, pentru intrare, o mare firmă luminoasă şi legat de ea ... o surpriză. Este vorba de un mecanism electronic, ce va declanşa o melodie, care nu este altceva decît preludiul orchestral — atît de cunoscut - al Festivalului. Trebuie să vă mai spun că, pentru această perioadă avem o formaţie de lucru foarte bună, completată cu personal pregătit, care cunoaşte cîteva limbi străine etc. - Pregătiţi, cred, şi cîteva surprize culinare. - Intr-adevâr. Maeştrii noştri bucătari au acum de trecut un examen dificil şi se vor strădui să obţină numai ... notă zece. Vom servi mai ales specialităţi culinare româneşti. La restaurant, vom organiza o expoziţie permanentă de preparate culinare şi, ca o noutate, — fiindcă anul trecut mulţi oaspeţi se interesau de reţeta unor mîncaruri specifice bucătăriei noastre — am tipărit meniuni în care, alături de felul de mîncare respectiv, figurează şi modul de preparare. Şi, bineînţeles, nu va lipsi, dintr-un asemenea cadru, ...muzica. - Bineînţeles ... la restaurant vom avea un program de muzică populară românească, susţinut de o orchestră, condusă de Ge la Lovas, solişti fiind Lizica Gâman şi Gheorghe Roşalu. La barul de noapte maestrul de balet Gheorghe Tîrnoveanu pregăteşte un program adecvat. „Miracol varieté” va cuprinde şi cîteva numere noi, care, cred, vor place. Luni, la orele 18, tot la bar, va avea loc un spectacol susţinut de formaţiile artistice ale Palatului culturii din Brașov ... La sfîrşitul săptăminii, Poiana Braşov găzduieşte o valoroasă competiţie internaţională studenţească de schi: „CUPA POLITEHNICA“ II In 28 februarie şi 1 martie, Poiana Braşov găzduieşte a treia ediţie a „Cupei Politehnica", valoroasă competiţie internaţională studenţească de schi pentru probe alpine, la care şi-au anunţat participarea selecţionate din opt ţări. Pentru a informa cititorii despre stadiul pregătirilor şi amănuntele de organizare, am solicitat un interviu prof. TEODOR VERDEŞ, secretarul comisiei organizatorice a „Cupei Politehnica“. — Potrivit programului, de astăzi, 25 februarie, încep să sosească concurenţii. Cum staţi cu pregătirile ? — încă din săptămîna trecută, au fost rezolvate toate amănuntele de ordin organizatoric : cazare, transportul concurenţilor la locul concursului, amenajare pîrtii, stabilit corpul arbitrilor, programul cu toate detaliile perfectat, etc. De altfel am tipărit un buletin al concursului cu toate amănuntele, inclusiv o hartă orientativă cu pîrtiile din Postăvarul pe care se va disputa concursul. — Care este programul pe zile ? — După cum ați amintit, miercuri, 25 februarie, are loc sosirea concurenţilor urmînd ca la ora 13 să avem o primă discuţie cu conducătorii loturilor, doi, de la ora 9 la 13 se vor desfăşura antrenamente urmînd ca la ora 19,30 la Predeal să aibă loc un concurs demonstrativ de slalom paralel. Vineri dimineaţa este rezervată din nou antrenamentelor, urmînd ca după-amiază, la ora 17, să aibă loc şedinţa tehnică. Slalomul uriaş, prima parte a competiţiei, se dispută sîmbătă, începînd cu ora 10 a.m. In aceeaşi zi, la ora 19:30, la Casa de cultură a studenţilor are loc o reuniune în cinstea sportivilor urmînd ca duminică de la ora 9,30 să se dispute proba de slalom special. în sfîrșit, la ora 14,30 va avea loc festivitatea de premiere. — Figurtnd in calendarul F.I.S.U., s-ar părea că întrecerile vor beneficia de o participare valoroasă. Cine sînt protagoniştii ? — Şi-au anunţat participarea selecţionate studenţeşti din opt ţări, dar pînă la ora actuală certă este participarea studenţilor din R.S. Cehoslovacă, R.P. Bulgaria, R.S.F. Iugoslavia (cu două echipe) şi Franţa. Aşteptăm încă şi miercuri confirmări din Italia, R.F. a Germaniei, R.P. Ungară şi Elveţia. După cum sîntem informaţi, studenţii acestor selecţionate sînt bine cotaţi sub raportul valorii sportive. — Ce noutăţi tehnice va furniza concursul ? — Potrivit noilor norme, slalomul uriaş se va disputa în două manşe. Vreau să subliniez aportul pe care ni-l dau comisia judeţeană de schi, entuziaştii acestui sport, atît de îndrăgit de tineretul studenţesc. — La ce ne putem aştepta din partea reprezentanţilor noştri ? — Să ştiţi că, schiorii români sînt bine pregătiţi. Anul acesta prof. Constantin Diaconescu, antrenorul echipei, a reuşit să ridice valoarea tehnică a sportivilor după cum s-a constatat în competiţiile disputate pînă acum, aşa că preconizăm să obţinem locuri fruntaşe în special prin Creţoi Nicolae, Stinghe Nicolae şi Morres Gizela. Rămîne doar ca el să se străduiască în competiţie, să nu ne înşele speranţele... Al. DINCA Deschiderea Campionatului mondial (grupa B) S.U.A.—Japonia 11—1 (4—1, 3—0, 4—0) Elveţia—Bulgaria 4-2 (2-1, 1-0, 1-1) R.F. a Germaniei—Iugoslavia 6-3 (1-1, 2—1, 3-1) Norvegia—România 4-3 (2-0, 2-0, 0-3) Marţi dimineaţă, în prezenţa a numeroşi spectatori, la patinoarul acoperit din Complexul sportiv „23 August“ din Capitală, au început întrecerile campionatului mondial de hochei pe gheaţă (grupa B), la care participă opt ţări din trei continente : Bulgaria, Elveţia, R. F. a Germaniei, Iugoslavia, Japonia, Norvegia, S.U.A. şi România. In meciul inaugural, selecţionata S.U.A. a învins cu scorul de 11—1 (4—1, 3—0, 4—0), echipa Japoniei. Din echipa americană s-au evidenţiat Brooks, autorul a trei goluri, Lilyholm şi Gambucci. în cel de-al doilea joc, echipa Elveţiei a întrecut cu scorul de 4—2 (2—1, 1—0, 1—1) reprezentativa Bulgariei. Meciul dintre echipele R. F. a Germaniei şi Iugoslaviei s-a încheiat cu scorul de 6—3 (1—1, 2—1, 3—1) în favoarea echipei vest-germane. In ultimul meci din prima zi a campionatului mondial de hochei pe gheaţă (grupa B), s-au întîlnit selecţionatele Norvegiei şi României, victoria revenind după un joc pasionant, sportivilor norvegieni cu scorul de 4—3 (2—0, 2—0, 0—3). Au parcat pentru învingători T. Thoen (min. 13 şi 18), R. Jansen (min. 25), Sandberg (min. 39). Punctele echipei române au fost înscrise de Galantar (min. 42 şi 48) şi Ioniţă (min. 45). Astăzi după-amiază au loc partidele : R. F. a Germaniei — Japonia şi S.U.A. — Bulgaria. CINEMA PATRIA (telefon 1.18.18) - „Păcatul dragostei” — orele 9; 11; 13,30; 16; 18,30; 21. COSMOS (telefon 1.11.52) - „Cînd se arată cucuveaua“ - orele 9; 11; 14; 16,30; 19; 21. ARTA (telefon 1.23.63) - „Intr-o seară un tren ..." — orele 11; 15; 17,30; 20. POPULAR (telefon 1.40.22) - „O șansă dintr-o mie" — orele: 9,30; 11,30; 14; 16,30; 19; 21. TINERETULUI (telefon 1.48.27) - „Stelele din Eger” — orele 11, 14; 17; 20. TELEVIZIUNE MIERCURI, 25 FEBRUARIE 1970 18.00 Deschiderea emisiunii. Lumea copiilor — Albumul „Familiei năzdrăvane" 18.30 Totul cîntă Fluierele : tilinca, fluierul moldovenesc, cavalul dobrogean 19.00 Telejurnalul de seară. 19.20 Actualitatea în economie. 19.30 Preludiu la a 111-a ediţie „Cerbi de aur" Braşov, România. 19.55 Evocări — 6 martie 1945. 20.15 Arte plastice — Premiile Uniunii Artiştilor Plastici pentru anul 1969. 20.25 Microavanpremieră. 20.30 Telecinemateca — „Modelul" film. 22.25 Telejurnalul de noapte. 22.35 Salonul literar al televiziunii. TIMPUL PROBABIL Pentru zilele de 26 şi 27 februarie. Vremea va fi relativ călduroasă şi schimbătoare, favorabilă precipitaţiilor slabe, mai ales sub formă de ploaie. Temperaturile minime vor oscila între —7 şi —3 grade iar maximele între 3 şi 8 grade. Vîntul va sufla slab din sud-vest. Dimineața ceaţă locală. DRUM NOU HANDBAL „CUPA PRIMĂVERII“ Organizarea unei competiţii pentru formaţiile feminine de handbal s-a dovedit deosebit de utilă. Mai întîi pentru continuitatea pregătirii formaţiilor într-o perioadă lipsită de întîlniri oficiale, iar în al doilea rînd pentru faptul că în această „Cupă a primăverii" se rodează un număr de peste 100 de tinere handbaliste. Cînd afirmăm că tinereţea este atuul principal al acestei competiţii ne referim la faptul că majoritatea covîrşitoare a participantelor sînt eleve. Dacă despre un nivel superior al întrecerilor nu poate fi vorba, putem semnala în schimb dîrzenia cu care se dispută majoritatea întîlnirile . Cea mai bine pregătită la ora actuală s-a dovedit formaţia Chimia Făgăraş, antrenată de fostul handbalist Emil Schneider. După ce în timpul săptămînii a cîştigat derbiul cu Liceul nr. 2 Braşov cu 16—11 (9-6) (Damian a înscris nu mai puţin de 15 goluri), iată că sîmbătă făgărăşencele au realizat scorul competiţiei: 40—8 (22—4), în compania Timişului Braşov. Damian şi de data aceasta a înscris un număr impresionant de goluri: 21, conducînd detaşat în clasamentul celor mai eficace jucătoare cu 66 de goluri înscrise. Cele două formate din Sf. Gheorghe, Şcoala sportivă şi Oltul, s-au întîlnit între ele, victoria revenind elevelor cu 14-12 (7—7), după o partidă echilibrată. Voinţa a repurtat prima victorie din turneu dispunînd de tînăra echipă Energia cu 16—11 (9—5), Balin 5 (Voinţa) şi Hăbălău 5 (Energia), dovedindu-se cele mai inspirate în şutul pe poartă. Liceul nr. 2 nu a mai evoluat la nivelul celorlalte întîlniri şi a dispus destul de greu de campioana judeţeană Măgura Codlea cu 15—13 (10-5). De semnalat că Liceul nr. 2 a beneficiat de opt lovituri de la 7 m, din care numai una a fost ratată. Radu 10 (Liceul nr. 2) și Pripiș 5 (Măgura) au înscris cele mai multe goluri. Clasamentul se prezintă astfel: 1. CHIMIA FĂGĂRAȘ 6 6 0 0 127- 63 12 2. Liceul nr. 2 Bv. 5 4 0 1 82- 57 8 3. Șc. sportivă Sf. Gh. 5 4 0 1 74- 51 8 4. Măgura Codlea 4 2 0 2 53— 40 4 Sc. sp. Braşov 4 2 0 2 56— 50 4 Oltul Sf. Gheorghe 5 2 0 3 56- 60 4 7. Voinţa Braşov 5 1 0 4 52— 78 2 8. Energia Braşov 4 0 0 4 35- 70 0 9. Timişul Braşov 4 0 0 4 38—104 0 Dan VINTILA Plenara Consiliului judeţean pentru educaţie fizică şi sport Presse Ieri, a avut loc plenara G.J.E.F.S. Braşov la care au luat parte membrii consiliului, activişti sportivi, antrenori, profesori de educaţie fizică şi sport, invitaţi. La lucrările plenarei au luat parte tovarăşii Emil Ghibu, doctor în ştiinţe pedagogice, vicepreşedinte al Consiliului Naţional pentru Educaţie Fizică şi Sport şi Dumitru Cristea, şeful secţiei de propagandă a Comitetului judeţean Braşov al P.C.R. Plenaraa analizat activitatea desfăşurată de C.J.E.F.S. în anul trecut şi planul de măsuri pentru anul 1970. Cei 19 vorbitori au relevat succesele obţinute în activitatea sportivă, criticînd totodată, neajunsurile care mai persistă. Propunerile făcute de vorbitori sunt o garanţie că obiectivele stabilite vor face ca activitatea sportivă din județul nostru să înregistreze noi și importante succese. MILIŢIA E MIMEAZĂ DIN MERSUL TRENULUI Luni după-amiază, la intrarea personalului 2335 în staţia Bartolomeu, PETRE POPESCU, în vîrstă de 58 de ani, magaziner la întreprinderea de construcţii căi ferate, s-a grăbit să coboare înaintea opririi trenului. Sărind din mers, i-a alunecat piciorul sting sub roţi şi i-a fost zdrobit. In prezent, rănitul se află la secţia de chirurgie a Spitalului nr. 2, unde a fost operat. Totuşi, un mare pericol rămîne neînlăturat : graba unor cetăţeni de a coborî din vehicule în plină mişcare, expunîndu-se în acest fel unor grave accidente. V-ATI UITAT IN PORTOFEL ? In 17 februarie, s-a prezentat la sediul Miliţiei municipale IRINA PAUNESCU, str. Nicolae Bălcescu, nr. 15, pentru a preda o sumă relativ mare de bani, găsiţi chiar în acea zi pe una din străzile centrale ale oraşului Braşov. Remarcînd acest gest deosebit de frumos, anunţăm totodată, că banii se află în păstrare la Miliţia municipală (Piaţa Enescu), de unde pot fi ridicaţi de păgubaş. Controlaţi-vă, deci portofelul ! CONCORDANTA NEFERICITA Fără a fi adepţii determinismelor, sîntem tentaţi să facem o legătură cu totul întîmplătoare - între etatea şi numele LIVIEI CRUDU. La vîrsta, nu-i putem spune altfel decît crudă, de numai 16 ani, aceasta a părăsit domiciliul ei din Bucureşti, str. Mărţişor nr. 68, venind la Braşov „să-şi cîştige existenţa" (praf în ochii părinţilor !). Ajunsă aici, a intrat în compania unor pierdevară, începînd să colinde hotelurile, cabanele, vilele, casele „de închiriat" . . şi spitalul de boli dermato-venerice, unde a mai atras şi alte -.suflete". Cînd s-a însănătoşit, avea deja dosarul penal gata , vagabondaj şi prostituţie. HULIGANISMUL SE PLĂTEŞTE SCUMP Preţul unei acostări variază, de la caz la caz, în funcţie de grosolănia celui care o practică. Acostatorul VICTOR LUNJAN, de la I.C.I.M.Bv., care s-a luat după o femeie pe stradă încercind s-o oblige să meargă cu el, a primit o amendă de 500 lei. Un fleac !, va exclama „colegul” său GH. ZANOAGA, de la I.C.L. Braşov. Pe el l-a costat gestul acostării (e adevărat, a fost mult mai revoltător acest gest, nu mai puţin de 2000 lei ! Sperăm că aceste sume o să le ţină mult timp loc de . . . politeţe ! (Urmare din pag. 1) lipsesc de acasă. Or, este de la sine înţeles că, pentru a putea rămîne de dimineaţa pînă spre seară, copiii au nevoie de cel puţin o masă pe zi. în acest punct, programul de lucru al grădiniţelor rurale se complică şi se diversifică aproape după principiul „cîte bordeie, atîtea obiceie".Una dintre cele mai comode „soluţii" am întîlnit-o în comuna Pârău, unde programul se desfăşoară de la 8,00 la ... 12,00. L-am întrebat pe primarul Nicolae Stoica, dacă nu se simte nevoia prelungirii programului. — Da, desigur, ar fi bine pentru mamele care lucrează în cîmp, dar nu ştiu dacă C.A.P.-ul are posibilitatea sâ ne ajute cu o femeie care să gătească pentru copii. Nu vă impacientaţi, tovarăşe primar, că ne interesăm noi dacă are sau nu C.A.P.-ul această posibilitate şi vă comunicăm că timp (pînă la 1 martie, cînd se deschid grădiniţele) avem destul , nici măcar o săptămînâ. In alte părţi se asigură şi masa copiilor, dar prin mijloace atît de întortocheate şi complicate, incit nu-i de mirare că multe mame preferă să-şi ţină copiii acasă, decît să-i dea la grădiniţă. Există, de pildă, localităţi în care alimentele pentru cantină sunt furnizate şi de mame şi de C.A.T.. In altele însă, aprovizionarea este făcută exclusiv de către mame. La Cuciulata (Hoghiz), de exemplu, mamele se îngrijesc pe rînd de alimentaţia cantinei, minus pîinea, pe care copiii şi-o aduc zilnic de acasă în ghiozdan. Cu alte cuvinte de ce simplu cînd se poate complicat ? De ce să uşurezi munca femeilor cu copii, cînd o poţi întortochea şi mai rău ? Adăugind la aceasta nemulţumirea provocată mamelor de faptul că cele trei angajate ale grădiniţei (educatoarea, bucătăreasa şi femeia de serviciu) consumă nejustificat din alimentele copiilor, fără să-şi plătească masa, ne explicăm de ce din circa 40 de preşcolari ai satului, doar 20 frecventează grădiniţa. Una dintre cele mai anormale situaţii am întîlnit-o însă în comuna Koghiz. Pînă mai anul trecut, aici grădiniţa a fost sezonieră cu cămin. In vara trecută însă, consiliul popular a primit o adresă din partea Inspectoratului şcolar, prin care i se făcea cunoscut că începînd cu 15 septembrie 1969, grădiniţa va funcţiona după un program identic cu al şcolii. Indicaţia a fost respectată în pofida nemulţumirii sătenilor. — Dacă acum mai este cum mai este, cînd mamele sînt acasă, ne spunea Feri Ioan, brigadier zootehnic, la vară, în schimb, cîjid şi eu şi soţia vom fi la lucru, la C.A.P., vom fi nevoiţi să lăsăm copiii singuri acasă pentru că grădiniţa va fi ... în vacanţă. — Noul program al grădiniţei a nemulţumit majoritatea sătenilor, declara Fülöp Árpád, secretarul Consiliului popular din Hoghiz, determinîndu-i pe foarte mulţi să-şi retragă copiii... Aşa s-a ajuns ca două educatoare şi o femeie de serviciu să fie salariate cu normă întreagă pentru cei 10—15 copii, care frecventează practic grădiniţa. Problema a fost discutată la modul cel mai serios şi la nivelul sesiunii din 5 februarie a consiliului popular, motiv pentru care socotim necesară o reanalizare a situaţiei de către Inspectoratul şcolar judeţean şi restabilirea profitului grădiniţei din Hoghiz în funcţie de doleanţele celor direct interesaţi — sătenii. Privite din afară, anomaliile sesizate de noi au o aparenţă minoră. Analizate însă din punctul de vedere al familiei cooperatorului, ele îşi trădează aspectul grav, cu urmări negative în primul rînd asupra desfăşurării muncii în C.A.P. Factorii de răspundere din unele sate şi comune parează orice propunere cu replici de genul „mamele nu-şi trimit copiii", „mamele nu sunt de acord...”. E normal că o mamă nu-şi încredinţează copilul oricui, oricum. Pentru a putea munci cu inima împăcată o zi lungă de vară, ea trebuie să aibă convingerea că odrasla i-a rămas pe mîini sigure. Cum să participe ea la munca cîmpului dacă la ora 13,00 copilul ajunge acasă ? Să-și reducă ziua de muncă la jumătate sau să fugă acasă doar pentru a-l hrăni ? Dar după-masă cu cine rămîne copilul ? Iată doar cîteva din multele întrebări, la care conducerile C.A.P.urilor, consiliile populare comunale şi în ultimă instanţă Inspectoratul şcolar judeţean, vor trebui sâ răspundă prin fapte înainte de declanşarea campaniei agricole. Şi pentru ca îndrumările, recomandările Inspectoratului şcolar să prindă viaţă mai operativ, este imperios necesar ca, consiliile populare comunale şi C.A.P.-urile să fie şi pe această linie mai îndeaproape urmărite de organele judeţene. Pentru că dincolo de sarcinile practice, utilitare, imediate, grădiniţele au şi importante sarcini instructiv-educative, de formare a unor viitori elevi cu dragoste de învăţătură, disciplinaţi, ordonaţi, cu un minim de deprinderi în munca cu cartea — foarte importante în condiţiile începerii învăţămîntului la 6 ani. GRĂDINIŢA SĂTEASCĂ JLA \ . Pal 3 Staţia de utilaje Braşov Şoseaua Cristianului nr. 6 angajează de urgenţă pentru secţiile Braşov, Codlea, Făgăraş şi Sibiu : ► ŞOFERI pentru autobasculante ► MECANICI auto categoriile 2—6 ► MACARAGII pentru macarale turn, categoriile 2—6 ► SUDORI ELECTRICI şi autogeni, categoriile 2-6 ► MECANICI utilaje de construcţii, categoriile 2-6 ► LĂCĂTUŞI mecanici pentru reparaţii întreţinere, categoriile 2-5 Informaţii suplimentare se pot obţine zilnic la biroul personal al întreprinderii, telefon 2.46.85 - interior 5. 96 Grupul şcolar „Steagul roşu" str. Poienelor nr. 5 angajează de urgenţă : # magaziner principal Condiţii : şcoală medie, stagiu de 2 ani în munci administrative, salarizare conform H.C.M. 2841/1968. 9 tîmplar (muncitor calificat I) salarizarea conform H.C.M. 2841/1968 9 zugrav-vopsitor (muncitor calificat) salarizarea conform H.C.M. 2841/1968 9 grădinari salarizarea conform H.C.M. 2841/1968 9 muncitor necalificat (manipulant materiale și alimente cantină) salarizarea conform H.C.M. 2841/1968 Pentru posturile de muncitori, asigurăm cazarea la dormitorul comun și masa contra cost. Informații la serviciul administrativ, zilnic între orele 12.15 sau telefonic 1.19.95 int. 8. 89 . R. E. BRAŞOV str. Armata Roşie nr. 24 angajează de urgenţă : ♦ ingineri constructori ♦ merceologi principali ♦ magazineri ♦ electricieni staţii şi reţele ♦ sudori autogeni-electrici ♦ conducători auto şi automacaragii ♦ zidari şamotori ♦ lăcătuşi mecanici ♦ strungari în fier ♦ muncitori topo Informaţii suplimentare se primesc zilnic la serviciul personal, între orele 7-14, telefon 1.14,30 int. 35, 95 întreprinderea de reparaţii şi construcţii Braşov angajeaza : str. Alex. I. Cuza nr. 31 A conducători auto A electricieni auto A mecanici de utilaje A tractorişti-rutierişti A fierari-betonişti A lăcătuşi mecanici auto A lăcătuşi construcţii metalice A muncitori necalificaţi Relaţii pentru condiţii de angajare se pot solicita zilnic la serviciul personal, telefon 2.11.73. 94 Cooperativa agricolă de producție Stupini vinde SAMINJA DE RIDICHI de Bîrsa, în orice cantitate. _______________________________________ 93 Sectorul 2 Teleconstrucţia Braşov angajează de urgenţă : UN MAGAZINER PRINCIPAL UN CONDUCĂTOR AUTO gradul B + C. Informaţii suplimentare la sediul sectorului, din bulevardul Gheorghe Gheorghiu-Dej nr. 6, telefon 2.20.60. 92 Agenţia O. N. T. Braşov angajează de urgenţă : 1 MECANIC AUTO la sectorul transporturi. Informaţii suplimentare la telefon 1.13.99. 91