Magyar Hit, 1989 (3. évfolyam, 2-11. szám)

1989-02-01 / 2. szám

2 MAGYAR HIT 1989 február Ez a helyzet —középkori vizsonylatban — megmagyarázható. Mondhatjuk azt, hogy a „középkori római egyház nem állt hivatása magaslatán és lényegében nem azonos a maival.” Mondhatunk bármilyen indokolást, hiszen a Magyarság 1000 éves szolgaságának múltján már változtatni csak akkor lehetne, ha az idő kerekét viszaforgathatnánk. Minthogy az Élet pe­reg és az emberi­ fejlődés ma a Holdig vitte már a Tudást, az emberi pozitivizmus mai korsza­kában egy nemzet sem hivatkozhat „eltévedt állapotára” csak azért, hogy múltjának óriási hibáit nevezze nemzeti tradíciónak. Az élet mai ritmusa épeszű és gondolkodó embereknek nyitja meg a jövőt. Minden népnek, mely nem az „életben” , hanem az „élet mellett” kí­vánja napjait leéldegélni, napjai megszámláltattak. Ma csak a Nemzeti Öntudattal rendelkező és az ősi Nemzeti tradíciókat vallásos kegye­lettel ápoló népek maradnak meg a történelmi színpadon. A Magyarságnak is fel kell ismernie mai történelmi adottságát és a helytelenül értelme­zett „kereszténység internacionalizmusa” helyett vissza kell térnie azokhoz az ősi nemzeti tradíciókhoz, amelyekre Újjászületett Nemzeti Öntudatát helyezheti. Ezek a tradíciók pedig nem mesék és nem mondák, nem valamelyik egyház által felmagasztalt oly személyek, akik életükben az illető egyház érdekeit Nemzetük elé helyezték, hanem az oknyomozó történe­lemkutatás bizonyított adatai, amelyek kétségtelenítik azt, hogy 1. ) a Dunamedencében már 6000 évvel előttünk is a „magyar nyelvet” beszélték és ennek a beszédnek „rovásírásos írásrendje” is volt, melyet az „etruszkok” (agatyrsok) a mai Itá­liába vittek magukkal. Csakis ennek a nyelv létezésnek köszönhető az, hogy az eddig meg­­fejtetlen etruszk táblák a hun-szkita-magyar írásrend szabályai szerint olvashatók. 2. ) Bizonyítást nyert az is, hogy ezt a hun-szkita-etruszk-pelazg nyelvet a mezopotámiai hurriták, subarok és káldeaiak is beszélték és az ő okiratos írásrendszerükkel annak a nép­nek a neve, amit mi ma „hun-szkita-pelazg-etruszk-magyar” nyelvnek mondunk, HUN — MAH — GAR elnevezéssel lett rögzítve az agyagtáblákon. 3. ) Bizonyítást nyert az is, hogy időszámításunk kezdetének korában, Róma egyetlen tiszteletben tartott ellenfelének országában, a PÁRTOS BIRODALOMBAN is ezt beszélték és ezt a nyelvet hozták vissza a Dunamedencébe a Pártus-Honból Kr. u. 100 körül visszatelepülő „jászok” (jazigok), a Kr. u. 560 körül hazajövő „avarok” és azok is, akik Kr. u. 896-ban tértek vissza a „subar-szabir” nevű uralkodó nemzetséggel és akiket a mai történelemszemlélet „magyar”-nak nevez. 4.1 Megállapítást nyert az is, hogy az „avarok” előtt a kínai faltól a Rajnáig elterülő HUN BIRODALOM ATTILÁJA is ugyanezt a hun-magyar-pelazg-etruszk-szkíta rovásírás­­rendszert használta és ugyancsak magyarul beszélt. 5.) Annak ellenére, hogy a római katholikus „hittérítés” mindezeket a népeket „pogá­­nyoknak” nevezi vallástörténeti feljegyzéseiben — a világi történelemszemlélet megállapí­tásai cáfolják ezeknek a népeknek „pogány-jellegét”. Sőt éppen az ellenkezője bizonyosodott be. Nevezetesen: a. ) A Pártus Birodalomhoz tartozó Babilonban volt székhelye a Péter Apostol által ala­pított Babiloni­ Gyülekezetnek, mely az Úr Jézus „szeretet-törvényét” ismerte el egyedüli tanításának és nem kötötte vallását a mózesi törvényekhez. b. ) Ebben a Pártus Birodalomban a Kr. u.­i .,első” században Péter Apostol Egyházának már 360 kőből épített temploma és így teljes egyházszervezete működik. c. ) A ..vazig­iászok” és az „avarok” már ezt a valódi Jézusi és nemzeti vallást viszik ma­gukkal a Dunamedencébe. d. ) Attila is ennek a Jézusi keresztény vallásnak a követője és udvarában a „Hun írással írt evangélium” létezett. e. ) A 896-ban ÁRPÁD Pap királlyal letelepedő „magyar” törzsszövetség ugyanevvel a val­lással él és iskolázott hitoktató és lelki pásztori egyházi rendszere van. * * * Ezek után felmerül az a kérdés, hogy milyen következtetések vonhatók le a fenti történelmi adatokból... ? Elsősorban meg kell azt állapítani, hogy a Magyarság ősei egyáltalában NEM TÉVESZ­TETTÉK EL AZ UTAT. Hol keressük hát az „útvesztést”... ? A történelmi adatok világosan megmutatták, hogy a ,,római térítés” volt az, mely kiir­totta mindazt a magyart, aki a rovásírásrendet használta,aki az ősi dicsőségét hirdette, aki­­ Jézus-hivő volt az ószövetségi mózesi törvények nélkül s aki nem ismerte el a római pápa Istentől küldött uralmát.

Next