Educatio, 2011 (20. évfolyam, 1-4. szám)

2011 / 1. szám

E szám tanulmányainak szerzői sáska géza - tudományos főmunkatárs, es­el­eki pléh csaba - egye­temi tanár, bme kv pukánszky béla - egyetemi tanár, sze­pusztai Gabriella - egyetemi docens, de forray J. Katalin - egyetemi tanár, de kv polónyi István - egyetemi tanár, de kv török péter - igazgató, Semmelweis Egyetem, Mentálhigiéné Intézet ko­lossi Korazim-Kőrösy - adjunktus, College of Management, Rishon LeZion bangó JENŐ BICSÁK ZSANETT - tanársegéd, Nyíregyházi Főiskola TOM­ASZ GÁBOR - tudomá­nyos munkatárs, ofi Kozma tamás - prof. emer., de Kán­gál Attila - PhD-hallgató, de H.­kelemen ivett - PhD-hallgató, de dezső Renáta anna - tanársegéd, pe­r (a tartalommutató folytatása) VALÓSÁG-----------------------------------------------------------------------------------89 Kerekasztal-beszélgetés a történelemoktatás és az ideológiák kapcsolatá­ról, beszélgető partnerek: Knausz Imre, Miklósi László, Szakály Sándor, Székely Gábor KUTATÁS KÖZBEN--------------------------------------------------------------------101 Interdiszciplinaritás a magyar szociális munkások képzésében (Török Péter & Yossi Korazim-Körösy) - Rendszerelmélet és pedagógia Niklas Luhman-nál (Bangó Jenő) - Herbart mint lehetséges vonatkozási pont - Egy hipotézis felállítása (Bicsák Zsanett Ágnes) SZEMLE------------------------------------------------------------------------------------123 Tesztek helyett oktatást! - avagy egy lakásfelújítás szellemi hozadéka (Tornász Gábor) - Mit mondanak a tesztek? (Kozma Tamás) - Egy or­szág, amelyben az oktatásnak és az iskolának múltja is van (Kelemen Ivett & Gál Attila) - Egyenlőség, nem csupán az iskolázottságban (Dezső Renáta Anna) SUMMARY

Next