Energetica, 1972 (Anul 20, nr. 1-12)

1972-01-01 / nr. 1

INSTITUTUL DE STUDII ŞI PROIECTĂRI ENERGETICE, organul de specialitate al Ministerului Energiei Electrice, execută studii şi proiecte necesare realizării planurilor de electrificare, extinderii şi modernizării instalaţiilor energetice existente, funcţionării în condiţii economice şi de siguranţă a sistemelor electro-energetice; proiecte tehnice şi de execuţie pentru centrale termoelectrice şi de termoficare, staţii şi posturi de transformare, linii electrice de transport şi de distribuţie ; asistenţă tehnică pentru realizarea proiectelor la parametrii proiectaţi ; studii de electrificare bazate pe date de teren: topografice, geologice, geotehnice şi studii tehnico-economice pentru fundamentarea investiţiilor energetice de orice gen ; planuri de electrificare curentă şi de perspectivă pentru ţări, regiuni sau oraşe industriale ; instalaţii şi reţele de termoficare pentru utilizări urbane şi studii privind stabilirea regimurilor şi siguranţei de funcţionare a sistemelor energetice ; studii metodologice şi algoritme de calcul, precum şi efectuarea prin instalaţiile sale moderne a calculelor necesitate de rezolvarea diferitelor probleme de studii şi proiectare din domeniul sistemelor energetice sau a elementelor acestor sisteme , cu firme şi organizaţii străine pentru lucrări de specialitate şi acordă la cerere orice alte servicii de engineering în domeniul energetic ; caiete de sarcină și cereri de ofertă în numele beneficiarului Bd. Lacul Tei nr. 1 telefon:12. 19. 70; 12. 71.41 telex - 011.177