Evenimentul Zilei, aprilie 2013 (Anul 22, nr. 6763-6788)

2013-04-08 / nr. 6769

Sunt probabil cel mai potrivit om să fie președintele României. Din punct de vedere al partidului avem un candidat-Crin Antonescu " Alpinistul Horia Colibășanu atacă un nou vârf In această dimineață, alpinistul Horia Colibășanu (foto) pleacă într-o nouă expediție în Himalaya. El vrea să atingă 8.516 metri altitudine și să ajungă pe vârful Lhotse, una dintre cele mai periculoase regiuni de escaladat din lume. □na Terapie anti-cancer fără efecte adverse Oamenii de știință au dezvoltat un nou tip de radioterapie pentru bolnavii de cancer, care nu cauzează pierderea părului, greață sau alte efecte secundare dăunătoare. Testele făcute pe șoareci de laborator la Universitatea din Missouri au distrus cu succes celulele canceroase. Tratamentul urmează să fie testat pe oameni. □□□ Declarația zilei Actualitate 08.04 Evenimentul zilei, Luni, 8 aprilie 2013 Comisarul Dan Juan, spion de Chișinău Prins de serviciile secrete cu amantă peste Prut, un șef din Garda Financiară a vândut 500 metri pătrați de teren cu jumătate de milion de euro Virgil Burlăvirgil Burla(evz.ro) Fostul „număr 2“ din Garda Financiară, Dragoș Rusu, are stofă de investitor în imobiliare. Pe 3 decembrie 2010, în plină criză financiară, comisarul Rusu a dat lovitura vieții sale: a vândut un teren de 500 de metri pătrați situat pe strada Petricani din București cu 476.000 de euro. A primit atunci, în avans, 300.433 de lei, iar 64.000 de euro anul următor. Spune că nu a intabulat terenul deoarece nu a primit toți banii, conform contractului de vânzare - cumpărare. Rusu este angajat al Fiscului din 2008. Cu toate acestea, deși avea obligația legală, alte declarații de avere în care ar trebui să consemneze când a dobândit peticul de pământ pentru care urma să primească jumătate de milion de euro sunt de negăsit. Numele cumpărătorului este Dorin Maxim, patronul de la Alt Stil Construct. El apare în rechizitoriul prin care a fost trimis în judecată fostul deputat de Galați, Mihail Boldea. Maxim a cumpărat 7.000 de metri pătrați în Galați cu 300.000 de euro, bani care au ajuns în buzunarul lui Boldea. Ulterior, avea să constate că terenul aparținea Primăriei, nicidecum clienților reprezentați de avocatul parlamentar. Craiul de la Garda Fostul șef din Garda Financiară este subiect de scandal după ce a fost interceptat telefonic de ofițerii SRI întrun caz care privește siguranța națională. Informația apare în rechizitoriul magistraților Marcel Sîmpetru și George Balan, procurori care se visau, în urmă cu un, an șefi peste Parchetul General și DNA. Rusu avea o amantă la Chișinău, lucru știut de toate cunoștințele lui, dar și de serviciile secrete. „Cu privire la acest aspect s-a specificat că legătura dintre Rusu Dragoș și cetățenii străini este asigurată de o femeie, cetățean al Republicii Moldova, cu care Rusu Dragoș este în relații intime, se arată în rechizitoriul DNA. Judecătoarea Georgeta Barbălată, parte a grupului care trafica informații secrete,d-a atenționat că este interceptat. 476 mii de euro pentru 500 de metri pătrați în Petricani, tranzacția anului pentru comisarul Rusu Rusu Dragoș este bănuit că desfășoară acțiuni de spionaj, care aduc atingere intereselor economice ale țării Abonează-te la Evenimentul zilei și Capital direct de pe tabletă, prin aplicația eChiosc disponibilă acum în AppStore. Hfl« Il NH« Scanează cu tableta imaginea de mai sus Găsit mort în mare, după ce a băut whisky scump și a rupt cârdurile Feri Predescu feri.Predescu@evz.ro Cadavrul unui bărbat de 36 ani a fost găsit plutind, ieri, în apa mării. Pe plajă, polițiștii au găsit un sacou bej, iar la 50 metri de el un portofel, un pachet de țigări și o sticlă de whisky scumpă, aproape goală. In jur erau aruncate carduri bancare rupte și multe bucăți de hârtie cu înscrisuri. Unele din ele făceau trimitere, cel mai probabil, la o evaluare psihologică, cuvântul repetat fiind „depresie”. Polițiștii spun că tânărul va avea urme de violență pe corp. Bărbatul se numea Florin Laurențiu Z. și era din București. Pe fragmentele recuperate de anchetatori scria :„Este greu să suport ca cineva să-și bată joc de mine”... „Pentru ce m-a mințit? De ce și-a băut joc de mine? De ce nu m-a sunat? A promis că vine... dar“. „Am verificat balanța financiară și nu era nicio problemă. Probabil că am dat greșit un CEC. Sună și vezi care e problema, încearcă să faci ceva pentru a Martorii spun ca bărbatul avea un aspect îngrijit “!FOJOITE REAPREDESCU