Evenimentul Zilei, februarie 2016 (Anul 25, nr. 7631-7655)

2016-02-25 / nr. 7652

Eu vreau să nu am conștiința încărcată și să nu fiu blestemată, pentru că ce faci, ție iți faci, ce dai, fie îți dai Declarația zilei DNA își prezintă bilanțul Președintele Klaus Iohannis și premierul Dacian Cioloș vor participa astăzi, începând cu ora 11.00, la prezentarea raportului anual al Direcției Naționale Anticorupție (DNA), care va avea loc la Cercul Militar. în 2015, activitatea DNA a fost marcată de o serie de „premiere” pentru Justiția din România: anchetarea și ulterior trimiterea în judecată a unui prim-ministru în funcție - Victor Ponta și reținerea unui judecător al Curții Constituționale - Toni Greblă și a primarului Capitalei, Sorin Oprescu. mr. Mădălin Voicu scapă de cauțiunea de 500.000 de lei înalta Curte de Casație ș Justiție a decis, ieri, revocarea controlului judiciar pe cauțiune în cazul deputatului PSD Mădălin Voicu. Hotărârea instanței supreme vine după ce procurorii au dispus măsura controlului judiciar pe o cauțiune de 500.000 de lei, ca urmare a respingerii cererilor DNA de reținere și arestare de către plenul Camerei Deputaților, în dosarul „Partida Romilor”. Hotărârea este definitivă „Evenimentul zilei" la B1 TV Ora 17.00 Invitații de astăzi ai emisiuni „Evenimentul zilei” Invitații ediției de la ora 17.00, în studioul emisiunii moderate de Mălin Bot: - Dan Tudorache, PSD; - Cristina Pocora, PNL; - Mihai Duță, editorul. Principala temă de discuție: cele mai importante evenimente politice de actualitate. Puteti adresa întrebări t direct pe evz.ro, pe adresa de e-mail online,evz.ro și latei. 021.527.11.11 Actualitate 25.02. Evenimentul zilei. Joi, 25 februarie 2016 Polițistul Marian Goci și-a lansat cartea! Premierul CioM simbol pentru ghu Mina „Flash-uri din sens opus” -cartea agentului de la Poliția Rutieră Brașov a văzut lumina tiparului la editura Curtea Veche Petrișor Oană petrișor-----“ivz.ro Lc .n aula Bibliotecii Centrale Universitare „Carol I“ a avut loc, ieri, un l eveniment mai rar văzut în ultimii ani. La lansarea cărții unui simplu polițist au venit o mulțime de oameni, dar și însuși premierul României, Dacian Cioloș. Polițistul Marian Godină, autorul cărții „Flash-uri din sens opus“ a ajuns să scrie o carte impulsionat de valul de admiratori și susținători pe care i-a căpătat, în timp, pe Facebook. Agentul de poliție rutieră de la IPJ Brașov a devenit cunoscut pentru comentarista așteaptă oamenii: onestitate, profesionalism, autenticitate și verticalitate în orice activitate, de jos până susile sale online amuzante și ironice despre situațiile întâlnite în trafic, iar Editura „Curtea Veche“ a avut inițiativa de a-i publica comentariile. Sosit la eveniment, premierul Dacian Cioloș a declarat că Marian Godină a devenit un simbol pentru societate, pentru că este nevoie de „profesionalism“ și „onestitate“ Fenomenul Godină Premierul a mai adăugat ca „fenomenul Marian Godină ar trebui să fie o lecție și pentru Poliția Română. Oricine în administrația din România, cât sunt eu premier, va avea toată susținerea pentru acest gen de comportament“. Marian Godină (stânga) și-a văzut visul cu ochii la Biblioteca Centrală și Universitară ; ■ FOTOGRAFII: NICU CÎRDÎIAC DACIAN CIOLOȘ, premierul Românie Magistrații explică de ce Antena 3 a făcut, zie în șir, circ pentru nimic Notificarea Fiscului transmisă Antenei 3 în data de 15 februarie - prin care li se punea în vedere reprezentanților Intact Media să părăsească voluntar sediul în 5 zile - este un demers premergător evacuării propriu-zise, care presupune un proces mai îndelungat, potrivit Judecătoriei Sectorului 5 Instanța a respins o cerere prin care avocații Intact Group încercau să suspende efectele notificării ANAF până la soluționarea altui proces, în care televiziunea solicită statului despăgubirii pentru investițiile făcute în sediu. Judecătorul a considerat că solicitarea este neîntemeiată, deoarece avocații Intact nu au probat urgența demersului „în primul rând, acest act (n.r. - notificarea) nu reprezintă un act de executare silită și, în al doilea rând, acesta este efectuat în contextul în care pârâtul (n.r. - Statul Român) ar înțelege că pentru soluționarea litigiului privind dreptul de folosință al reclamantei să investească în viitor instanțele judecătorești cu cerere pentru pronunțarea unei hotărâri judecătorești de evacuare“, au explicat magistrații, arătând că este vorba despre o notificare de evacuare voluntară. (Ionuț Mureșan) Lămuriri □nn Fiscal controlează florăriile Direcția Generală Antifraudă începe, mâine, controlul, la nivel național, al comerțului cu flori și plante ornamentale, al unităților de alimentație publică și al saloanelor de înfrumusețare, a anunțat DGA. „Operațiunea, denumită Venus, își propune diminuarea evaziunii fiscale în comerțul cu flori și plante ornamentale, încurajarea importatorilor, a deținătorilor de depozite, a producătorilor și a comercianților”, scrie în comunicatul DGA unr RCA-ul pentru companii, mai scump cu 60% Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF a controlat asigurătorii RCA, descoperind că polițele pentru autocamioane s-au scumpit cu circa 40% din iunie 2015 până acum, iar cele pentru transportatori cu 60%. Mai mult, încadrarea unor clienți în categoria celor riscanți, nu este bine fundamentată. Autoritatea a cerut Generali, Groupama, Allianz - Țiriac, Asirom, Omniasig, Uniqa și Euroiis să reanalizeze metodele actuarial și ipotezele folosite în calculul tarifelor RCA iar Dispar țigările mentolate Guvernul a aprobat, ieri, un proiect de lege privind piața țigaretelor. Legea va interzice vânzarea țigărilor și a tutunului rulat care au o aromă caracteristică (diferite de cel al tutunului). Pachetele vor include un avertisment general, „Fumatul ucide”, pe 50% din suprafața laterală. Legea îi va obliga pe comercianți să folosească un sistem de verificare a vârstei cumpărătorului. După procedurile parlamentare, legea ar trebui să intre în vigoare pe 20 mai 2016. mr