Flacăra Iaşului, iunie 2007 (Anul 8, nr. 2026-2051)

2007-06-30 / nr. 2051

i 50 BANI ANUL VII, nr. 2051 12 PAGINI, SÂMBĂTĂ 30 IUNIE 2007 ISSN 1584 - 5664 Sute de ieșeni lucrează zilnic în brutării sau măcelării la temperaturi extreme Servici la 8 grade Celsius Temperaturile de 35 de grade Celsius au devenit o teribilă obişnuință în această perioadă. Canicula, transpiraţia, senzaţia de sufocare au ajuns să ne exaspereze. Vânăm fiecare cot de umbră, evităm pe cât posibil ieşirile şi visăm cu ochii deschişi la toamnă sau, măcar, la câte o ploaie. Calvarul zilnic, însă, este o adevărată binefacere pentru sute de ieşeni care sunt nevoiţi să suporte zilnic câte 8, 10 sau chiar 12 ore, temperaturi extreme. Sunt, pe de o parte, brutarii, pentru care ieşirea afară echivalează cu un duş rece. De cealaltă parte, angajaţii măcelăriilor şi lucrătorii din raioanele de carne ale hypermarket-urilor, care, “blindaţi” cu fesuri, pulovere și fulare, încearcă să evite răceala. Accesaţi 9 www.flacaraiasi.ro! Puteţi citi, în timp real, principalele ştiri ale zilei, pe măsură ce se petrec. Numai pe site puteţi citi ce vă aduce "Ultima oră"! Isabeli Fontana, farmecul sambel Născută la Curitiba (Parana), Isabeli Bergossi Fontana (24 de ani) este un supermodel brazilian care a cunoscut încă de mică succesul. De altfel, la doar 13 ani Isabeli ajungea în finala concursului Elite Model Look, fiind remarcată imediat de firmele din Europa. Primul pas în cariera de model l-a făcut mutându-se la Milano, iar la 16 ani deja apărea în catalog de o lenjerie intimă. Două femei gravide, spulberate de un microbuz Un şofer aflat la volanul unui microbuz din Suceava, beat la volan, a provocat o adevărată tragedie în comuna Ion Neculce. CUTIA CU Remy a dat lecţii de agricultură unei mioare Fin’că tot e vichend, profităm şi noi, ca orce coardă sensibilă şi bine instruită în sandrabram, ca să mai dăm frâu fanteziilor celor umede, de corazon şi cearşaf. Nu de alta, da’-n timpul săptămânii, vă daţi seama ce-ar ieşi dacă, în timp ce-am vrea să vă zicem o gometă despre Felator, de-un paregzamplu, neam gândi la mozoale, pipăiri şi dansuri la orizontală?! Da’, ca să revenim şi fin’că tot vorbeam de Felator, ne-am amintit de-o păţanie libidinală de-acu vreo două săptămâni, de la vizeta tartorului de la Misterul Agriculturii, alco-leberalul Decibel Trăenel Rameros. Ei bine, din câte ne povesteşte nişte spioane de-ale noastre mai uituce, deghizate în păpuşoi uscat, Rameros s-a întreţinut, cât a zăbovit pe la noi, cu tartorul moşmandelor cu săgeată din târg, dipotatul Felator Rechiniu, cu al cărui felato-mobil şi-a şi deplasat fizicul. Atmosfera fiind destinsă (oare-o s-or fi tras câte-o palincă de Răducăneni înainte?!), prin zonă şi-au făcut apariţia şi personagii cu oareşce probleme penale, aim ar fi Flaviu Oiţă de la Agentura de Tunuri cu Terenurile Statului. Da’ nu de moşmandele leberale vroiam să vă zicem, ci de pulsiunile şi tumescenţele din izmenele cu săgeată, la care menestrelul nici măcar n-a încercat să se opună. Anume, cât s-a făţâit prin judeţ, Ramerosului i-a cam căzut cu tronc una bucată ziarizdă locală, alfel faţă de treabă, cu părul ca spicul şi cu talia aşijderea, care nici ea nu s-a chinuit să reziste prea tare aburilor îmbătători ai farmecelor menestrelului. Povestea-i clasică: icnete, roşeli, pipăieli, chițcăieli, toată gama cochetăriilor... In rest, nu știm dacă finalitatea a fost sau nu la fel de clasică, da’, judecând după succesul vizitei, n-am băga mâna-n foc că că n-a fost... Cocoman și-a tras o cocoardă Ei, și fin’că tot vă ziceam de libideim de nestăpânit, una scurtă despre o gornetă răutăcistă care se plimbă de ceva vreme pe holurile din Palatul cel Roznovan, despre dereftonul de strategii, comunicări, linbi și doftorate al premăriei, conpetentul Cocosmin Cocoman. Ei bine, gometa şuşoteşte că între Cocosmin şi juna şi blonda sa asistentă, Mişele sau cam aşa ceva, relaţiunile ar fi mai diversificate şi mai plăcute decât cele profesionale. Poate fac strategii înpreună, fin’că asta ar esplica multe din succesele primăriei... Pagina Consiliul Local nu mai vrea monumente istorice “Fermier în Europa” pe uliţele judeţului în perioada 5-21 iunie s-a desfăşurat, la nivelul judeţului Iaşi, Caravana de informare a potenţialilor întreprinzători din mediul rural. Beneficiarii acestui proiect de informare, iniţiat în 2006 de Ministerul Integrării Europene, şi continuat în judeţ la iniţiativa instituţiei Prefectului judeţului Iaşi, au fost un număr de 12 comune. ABONEAZA-TE LA FLACARA CU DOARna RON 1 fi LA ZI REA Titlurile BT își continuă seria creșterilor • Leul a atins un nou maxim si fată de dolar Pagina 1 X