Flacăra, aprilie-iunie 1970 (Anul 19, nr. 14-26)

1970-05-30 / nr. 22

Vizitele operative de lucru întreprinse de tovarăşul NICOLAE CEAUŞESCU, însoţit de alţi conducători de partid şi de stat, din primele clipe ale ameninţării prezentate de natura dezlănţuită în Transilvania şi în judeţele de pe Dunăre, au constituit pentru toţi cetăţenii din zonele calamitate un puternic prilej de îmbărbătare. îndrumările preţioase ale secretarului general al partidului nostru au reprezentat un factor mobilizator pentru salvarea oamenilor şi bunurilor materiale, pentru stăvilirea stihiilor naturii şi ştergerea urmelor pricinuite de către inundaţii. Ajutorul nemijlocit şi intervenţiile directe ale secretarului general al partidului nostru, ale Comitetului Central şi ale întregului aparat de partid şi de stat au dinamizat pretutindeni activitatea patriotică desfăşurată în aceste zile dramatice de către eroica noastră clasă muncitoare, de ţărănimea cooperatistă, de glorioşii ostaşi ai armatei ţării, de unităţile gărzilor patriotice, de toţi cetăţenii români, maghiari, germani ai Republicii noastre socialiste. De curînd, tovarăşul NICOLAE CEAUŞESCU, întîmpinat pretutindeni de către sutele de mii de cetăţeni cu acelaşi vibrant entuziasm, a întreprins o nouă vizită de lucru, de data aceasta în judeţele Buzău, Vrancea, Vaslui şi Iaşi. La ora cînd închidem ediţia, vizita secretarului general al partidului continuă în judeţele Botoşani, Suceava, Neamţ şi Bacău. Secretarul general al partidului şi alţi conducători de partid şi de stat cercetează atent zona îndiguită a oraşului Galaţi. Tovarăşul NICOLAE CEAUŞESCU dă indicaţii asupra dezvoltării in perspectivă a Combinatului de exploatare şi industrializare a lemnului din Focșani. f •*