Flamura, aprilie 1971 (Anul 18, nr. 1984-2009)

1971-04-22 / nr. 2002

FLAMURA" —2002 •sportV sportă sport Fotbal O victorie de prestigiu Iugoslavia—România 0-1 (0-0) Numeroși spectatori au urmărit ieri pe stadionul „Vojvodina“ din Novi Sad întilnirea internațională amicală de fotbal dintre echipele Iugoslaviei și României. Evoluînd cu mult calm, fotbaliștii români au reușit să-și înscrie în palmares un meritat succes cu 1—0 (0—0), în prima repriză au jucat cu multă prudență. Se poate afirma că a fost o repriză în care s-a practicat un fotbal lent cu puține faze interesante. La reluare, însă, jocul a fost de bună factură tehnică și a cuprins multe momente spectaculoase. Fotbaliștii români au „ieșit“ la atac, reușind să creeze multe probleme apărării echipei gazdă. în minutul 57, fotbaliștii români au înscris ca urmare a unei acțiuni care a surprins sistemul defensiv al gazdelor. Sătmăreanu a trimis balonul cu capul lui Dombrowski. Acesta de la distanță a șutat formidabil marcînd unicul punct al partidei, în continuare echipa Iugoslaviei dornică de a egala a atacat în serii insă apărarea echipei României s-a comportat remarcabil: în minutul 75, la un contraatac, Dumitrache era pe punctul de a înscrie al doilea gol insă singur în cursa spre buturile adverse a alunecat, rotind. Și gazdele au avut cîteva ocazii bune de a egala, cea mai mare fiind pierdută în minutul 79 de Geaici care dintr-o lovitură liberă a trimis balonul în bara transversală, în ultimele 10 minute Dumitrache a trimis balonul spectaculos peste bară ca urmare unei centrări a lui Lucescu, iar a Răducanu a intervenit cu succes și în același timp spectaculos la două „bombe" expediate de Obiak și Geakci. „Criteriul primăverii“ Zilele însorite din prima săptămînă, a permis tinerilor jucători de tenis să folosească din plin condițiile ideale de joc, ocazionate de desfășurarea competiției „Criteriul primăverii“ organizată de comisia de specialitate a C.J.E.F.S. Turneul, care a durat 11 zile și a programat peste 50 jocuri, a scos la iveală entuziasmul cu care tinerii tenismani au abordat partidele, fără ca acestea să poată compensa însă carențele tehnice care au influențat spectaculozitatea jocurilor. Acestea au fost, însă, manifestări inerente, ținînd seama de lipsa posibilităților de pregătire în timpul iernii. Revenind la desfășurarea concursului trebuie subliniată disputa dîrză a primilor trei clasați (Györfi, Jendi, Coprușteac) pentru ocuparea locului întîi în clasamentul general. Zoltán Györfi care a ciștigat în cele din urmă, l-a învins foarte greu pe Walter Jendl 6—5, după ce acesta la rîndul său l-a întrecut cu același scor strîns pe cel de al treilea clasat Mihai Coprușteac. Dintre ceilalți concurenți s-au remarcat Fr. Williger și H. Urban. În zilele următoare jucătorii de tenis din Bocșa și Reșița vor participa la o competiție de amploare „Turneul semicentenarului" care programează concursuri la toate categoriile : seniori — juniori și copii. A. RUDEANU. coresp. \ Problemele specifice ale handbalului feminin nu-și pot pași oare rezolvarea? A trecut mai bine de jumătate de an de cînd handbalul feminin din județul nostru și-a găsit o formă organizată de activitate. La prima sa ediție, campionatul județean a întrunit participarea a șase echipe — din Anina, Caransebeș, Bocșa, Măureni și Reșița. Pentru a facilita desfășurarea competiției, cele șase formații au fost împărțite în două serii, reducîndu-se astfel la minimum cheltuielile de transport. întrecerile au demonstrat, cu această ocazie, că în județ există posibilități reale de practicare a handbalului feminin. Competițiile ulterioare (Cupa „30 Decembrie“, organizată de Consiliul județean al sindicatelor, Cupa de iarnă, constituită de comisia de resort a C.J.E.F.S.), au asigurat continuitatea necesară activității echipelor feminine. Din păcate, din aceste ultime întreceri au lipsit bocșencele, care, ca valoare, se situează pe locul secund în județ. Formația Spartac Reșița, campioana județeană, s-a pregătit în condiții mai mult decît improprii pentru etapele de calificare în divizia B. Lipsa unui teren de antrenament a constituit un factor hotărîtor în ratarea calificării, în perioada de iarnă orele de pregătire au fost mai mult „furate", sportivele fiind obligate să se antreneze în comun, cînd cu atleții de la C.S.M.R., cînd cu echipa de handbal a Școlii sportive. In asemenea condiții, interesul fetelor pentru handbal a scăzut simțitor, lotul echipei reducindu-se de la 16 la 8! Ieșirea în aer liber a ridicat aceeași problemă : lipsa unei baze sportive ! De la bun început se știa că formarea unei echipe de senioare presupune o serie de dificultăți care trebuie depășite. In concepția inițiatorilor acestei formații a stat ideea de a asigura fostelor eleve ale școlii sportive continuitatea activității handbalistice. Ori, în Reșița se află jucătoare de mai bine de doi ani (Vuița, Măran, Ionescu, Hausdorfer, Nachbar, Bojan). A se regrupa din nou, înseamnă reconstituirea unei echipe cu valoare certă. Din păcate, însă, acest lucru n-a reușit, deși condițiile (echipament, mijloace de materiale transport, bani) existau, în acest sens, sprijinul Consiliului județean sindicatelor, al Comitetului sindial cazului din comerț, al Asociației sportive Spartac s-a făcut simțit din plin. Dar, nu toate aceste foste sportive au înțeles că menirea noii formații este de a reînvia tradiția handbalului feminin la Reșița (să nu uităm că orașul a avut cîndva o reprezentantă în divizia națională A!) și ca atare au tratat problema cu indiferență, influențate fiind și de o serie de factori externi. Regretabil este faptul că unii părinți, soți, logodnici, prieteni au opus un „veto“ categoric dorinței tinerelor de a-și relua activitatea, privind sportul de pe poziții înguste, cu o mentalitate învechită. Surprinzătoare a apărut în acest context cererea soțului tinerei Bojan (o portăriță înzestrată cu calități native excepționale), care condiționa integrarea soției în echipă, de angajarea sa pe post de șofer la... sport (!?!). Care sînt, totuși, soluțiile pentru a asigura viabilitatea unei formații feminine în Reșița? Prof. Petru Enășel, metodist la C.J.E.F.S., opinia pentru atragerea elevelor din liceele reșițene, cu sprijinul efectiv al profesorilor de specialitate, în timp ce Vasile Szabó, președintele comisiei județene de resort, sprijinind ideea, sublinia necesitatea formării unui nucleu de jucătoare (7-8), în cadrul O.C.L. Produse industriale. Ambele propuneri sunt judicioase, dar pentru ca ele să se transpună în fapte, este necesară o discuție la nivelul Consiliului județean al sindicatelor, C.J.E.F.S. și conducerii întreprinderii amintite. 1WIRCEA KIȚIU Programul T.V. pentru săptămîna 25 aprilie — 1 mai DUMINICA, 25 APRILIE !8.45 Gimnastica de dimineață. 9.00 Matineu duminical i copii. 10.00 Viața satului, pentru 11.30 ^ Amfiteatru muzical. 12.30 Bicicletele din Belszize — film muzical. 13.00 Emisiune In limba maghiară. 14.30 Fotbal. Farul — 1 Dinamo București. (Divizia națională A). Ungaria — Franța 1 (repriza a II-a). 17.00 Muzică de promenadă interpretată de fanfără. 17.30 Emisiune-concurs : 1 Unde-i greșeala ? 18.35 Fotbal : 1 Steaua — U.T.A. (repriza a II-a) 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejur- 1 nai. 20.00 50 de ani — 50 de evocări. 20.20 Muzică populară instrumentală, susținută de formația condusă de Radu Voinescu. 30.40 Film artistic: Cine l-a ucis pe Luc Barnes ? 22.05 Campionatul mondial de dans profesionist. 22.50 Telejurnal. ^ LUNI, 26 APRILIE 1 18.00 Scena. 18.30 Panoramic știiințific. 18.50 Revista economică Tv. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnal. 22.00 50 de ani — 50 de rnvocări. 20.20 Film serial : Cavac Ierul Furtună (IV). 21.10 I întimpinarea semicentenarului i P.C.R. Ocolul țării in opt luni — 1 emisiune-concurs. 22.15 Cadranele din turnuri vechi — program susținut de formația „Roșu și Negru“. 22.45 Telejurnal ^ MARTI, 27 APRILIE i 10.00 — 11.00 Teleșcoală. 18.00 , Steaua polară. 18.30 Handbal fe-minin . România — U.R.S.S . (meci de baraj pentru calificarea în turneul final al Campionatului Mondial). 19.00 Reflector. 19.15 Publicitate. 19.20 1001 de 1 seri. 19.30 Telejurnal. 20.00 50 de ani — 50 de evocări. 20.20 Seară de teatru . Puterea — de Aurel Mihale. 21.30 Reportajul săptămînii. Unde sunt intuitorii? 22.000 Varietăți cu mari vedete ale filmului. 22.25 Telejurnal. 22.35 30 ^ lesport. ^ MIERCURI. 28 APRILIE . 18.00 „Universal-sotron“. 18.31 . Anchetă — dezbatere la Uzinele „Timpuri Noi“ din Capitală . 19.00 Tragerea Pronoexpres. 19.20 y toOl de seri. 19.30 Telejurnal 20.00 50 de ani — 50 de evocări. . 20.20 Telecinemateca — „Oameni frumoși". 21.55 Cadran internațional. 22.35 Bucuriile muzicii. 22.50 Telejurnal. JOI, 29 APRILIE I 18.00 Emisiune în limba maghiară. 18.30 La volan. 18.50 Viața literară. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.00 50 de ani — 501 de evocări. 20.20 România în lume (II). Film documentar. 20.45 Planeta se grăbește. 21.20 Telediivertisment ’71 cu Mihaela Mihai. 22.35 Teleglob — Japonia. 22.50 Telejurnal. VINERI, 30 APRILIE 14.00 Tenis de cimp . România — Olanda în cadrul „Cupei Davis". 17.00 Teleșcoală. — Ciclul de emisiuni-lecții pentru examenele de admitere. 18.00 Căminul. 18.40 Lumea copiilor. 19.10 Tragerea Loto. 19.20 1001 de seri 19.30 Telejurnal. 20.00 50 de ani — 50 de evocări. 20.20 „Cîntec de mai" — montaj liric. 20.30 Vara fierbinte. Film documentar de montaj. 21.50 Concert de muzică populară susținut de ansamblul ..Ciocîrlia". 22.20 Imagini din Olanda — Reportaj filmat. 22.40 Telejurnal — Sport. SÎMBATA, IMAI In jurul orei 9.00 transmisiuni de la mitingurile și demonstrațiile oamenilor muncii din Capitală și din țară cu prilejul Zilei de 1 Mai. 12.30 Ride iară primăvara. Program de cîntece patriotice, revoluționare în interpretarea corului și a orchestrei de studio ale Radioteleviziunii. 13.00 Răsună cintecul și jocul pe întinsul patriei. 14.00 Melodii cu . .. prioritate. 14.30 Tirgul internațional București — 1970 — Film documentar. 14.50 Concert de print. 15.15 Tenis de cîmp ; România — Olanda în cadrul .Cupei Davis“. 17.00 Fotbal . R.D.G — Italia în preliminariile turneului olimpic. 18.45 Cîntece de voie bună. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.00 Desene animate. 20.15 Timpul florilor — Spectacol Tv. 22.45 Telejurnal, 23.00 Cintece de petrecere și romante. \ 1 ȘTIRI REZULTATE Astăzi, încep la Sofia întrecerile Balcaniadei de tir, la care participă sportivi din Grecia, Iugoslavia, România, Turcia și Bulgaria. Din lotul român fac parte Veronica Stroe, Ana Goreti, Ion Tripșa, Marin Ferecatu, Virgil Atanasiu, Marcel Roșea și alții. ★ La Barcelona a început un turneu triunghiular de tenis la care participă jucători fruntași din orașele București, Stocholm și Barcelona. Meciurile din prima zi disputate între tenismanii spanioli și suedezi s-au încheiat cu următoarele rezultate : Guerrero — J. Johansson 6—1, 6—0; Zahr — Bruguera 6—3, 3—6, 6—2; Mantanda — L. Johansson 3—6, 8—6, 6—4 ; Nerell — Martorell 6—3, 5— 7, 6—3 ; Arilla, Guerrero — Zahr, J. Johansson 6—4, 6—4. ★ Proba de simplu femei din cadrul turneului internațional de tenis de la Tel Aviv a revenit jucătoarei Alena Palmeeva, care a întrecut-o în finală cu 6—1, 6— 1 pe Andree Martin (Canada), în semifinale, Palmeova a eliminat-o cu 6—2, 6—2 pe Valeria Balaș (România), în timp ce A. Martin a cîștigat cu același scor partida cu tenismana americană Barbara Wright. ★ Pe terenurile clubului „La Playa" au continuat întrecerile turneului internațional de tenis de la Catania. Jucătorul român Sever Dron l-a întîlnit pe cehoslovacul Jan Hrebec în fața căruia a pierdut în trei seturi: 1—6, 6—2, 1—6. Francezul Jauffret l-a învins cu 6—3, 6—1 pe italianul Crotta, cehoslovacul Zednik l-a eliminat cu 6—7, 7—6, 6—2 pe italianul Zucarelli, iar chilianul Pinto Bravo a dispus cu 6—1, 6—2 de italianul Savoldelli. ★ Echipele de oină din Capitală au desfășurat o bogată activitate în ultimele două săptămîni, participînd la două importante competiții : „Cupa U.G.S.R.“ și „Cupa României", în ambele întreceri, cea mai puternică s-a dovedit formația Combinatului Poligrafic București, clasată pe locul întîi. Locul doi a fost ocupat de echipa Universitatea București. Din rîndurile echipei Combinatului Poligrafic s-au evidențiat jucătorii Ilie Dacău, Gheorghe Gruianu și Gheorghe Drăghici. ★ Sala Floreasca din Capitală va găzdui, începînd de vineri pină duminică, cea de-a 14-a ediție a campionatelor internaționale de gimnastică ale României. La întreceri și-au anunțat participarea sportivi din U.R.S.S., Cehoslovacia, R.D. Germană, Iugoslavia, Ungaria și România. Din loturile României, care se pregătesc intens pentru această importantă competiție fac parte, printre alții, Felicia Cornea, Elisabeta Turcu, Rodica Apăteanu, Petre Mihaiuc, Gheorghe Păunescu și Mircea Gheorghiu. (Agerpres) • 3 ® rimisul nostru special la dezbaterile din sala comisiei de judecată de pe lingă Consiliul popular al orașului Caransebeș, transmite : — Ca în fiecare duminică dimineață la această oră, în sala de unde vă vorbesc au loc dezbaterile comisiei de judecată. In momentul de față, ca împricinați sînt colocatarii imobilului de pe str. Eftimie Murgu, nr. 24, din localitate. Mai precis: de o parte sînt soții Mihai și Cornelia Popa, ca piliți, iar de cealaltă, Elena Vodă, ca reclamantă. Ce reclamă această femeie trecută de 70 de ani ? Că de nenumărate ori a fost maltratată și chiar lovită de cei doi sofi... Completul de judecată ia act de cele afirmate, se consemnează intr-un proces verbal de neîmpăcare, dind dreptul p reclamantei să se adreseze cu plîngere judecătoriei. Se trece acum la cel de-al doilea dosar. Părțile sunt aceleași. Polurile se inversează. Reclamantă, Cornelia Popa, pirită, bătrâna Elena Vodă. „Onorată comisie — începe reclamanta — vă rog să luați act de faptul că intr-una din zilele trecute, fiind în curtea imobilului, Elena Vodă a arătat spre mine... — iertați-mi expresia ... Adică un lucru indecent.. Totul se consemnează în procesul verbal. Se trece apoi la dosarul următor. Cornelia Popa rămâne în fața comisiei. De data această revine la calitatea de... pirită. Reclamant, Dumitru Brașovan, de pe aceeași stradă: „Intr-o zi, spune dânsul, ducindu-mă la vecina Elena Vodă, să-i tai niște lei- Procesomanii de profesie niCROFOILETON ne, mi-a ieșit în cale pirita și mi-a aruncat vorbe grele, pe care bunacuviință nu-mi permite să le repet“. Urmează procedura obișnuită, după care se trece la un alt dosar. De data aceasta, In faa comisiei se află In postura de reclamant Mihai Popa, soțul Corneliei Popa, iar ca pirată aceeași Elena Vodă. „Intr-una din zile — declară el — fiind în curtea imobilului*— numita Elena Vodă — Împreună cu o vecină, pe nume Maria Birlea — s-a repezit la mine cu un topor In mină și a strigat că dacă-i mai trec prin curte, mă taie în bucăți. Pentru că eu am sfidat amenințarea, s-a repezit la mine Maria Birtea care, cu mișcări iuți, mi-a sucit brațul la spate, IHIO bilizindu-l, iar Elena Vodă m-a zgliiat pe fată ...“ Stimați cititori, permiteți-mi să fac aici o mică paranteză. Vă rog să păstrați doar pentru dv. secretul că Marta Birtea cunoaște slu-jitul ! Nu de alta, dar la un eventual serial pentru televiziune, gen „Răzbunătorii“, s-ar putea ca ln locul simpaticei Emma Peel, să o vedem ca parteneră a mai puțin faimosului Sted nu — bineînțeles după spusele lui Mihai Popa — pe talentata „răzbunătoare“ Maria Birtea... caransebeșană. Dar, după cum probabil a fi observat, timpul rezervat transmisiunii noastre din sala de dezbateri a comisiei de judecată, l-a In acest interval am ținut scurs, să vă prezentăm o... mini galerie de procesomani notorii, oameni care, în loc să-și petreacă in mod util și recreativ duminicile, urcă scările Consiliului popular al orașului Caransebeș cu o ușurință și familiaritate rar întilnită. La revedere, pe duminica viitoare, cind cele două „tabere“ vor fi prezente din nou In fața comisiei. CORNEL CAR c ry AUTOBAZA T.A. Moldova Nouă județul Caraș-Severin angajează — CONDUCĂTORI AUTO cu categ. C, D, E. — DOI REVIZORI TEHNICI Doritorii se vor adresa conducerii autobazei. (124) La data de 15 mai 1971 Școala de șoferi profesioniști CÎLNIC începe o nouă serie de pregătire a șoferilor profesioniști pentru categoriile B și C. Se școlarizează tineri născuți în anii 1951, 1952, iar în limita locurilor disponibile și tineri născuți în anul 1953 care au împlinit 18 ani, înscrierea candidaților se face la secretariatul școlii, zilnic între orele II—15, sau prin autobazele aparținătoare I.T.A. Timișoara. (121) MICA PUBLICITATE ■ CUMPĂR APARTAMENT în Reșița, 2 camere, liber, încălzire. Răspuns la administrație, căsuța 126. H SCHIMB garsonieră pentru apartament cu 2 camere, Reșița. Adresați ziar, căsuța 116. ■ CUMPĂR aparat foto „Relieyflex“ în stare bună, tip 1965—1970. Adresați la ziar, căsuța 142. H Vind „FIAT 850", 60 000 km, motor funcționare ireproșabilă. Moroasa, Viața Nouă ”, ap. 14, sc. 3. ■ SCHIMB locuință in Reșița, garsonieră contra apartament bloc. Informații telefon 1301 sau 1066. (123) întreprinderea de industrializarea cărnii Caraș-Severin angajează de urgența GESTIONARI MATERII PRIME ȘI MATERIALE pentru fabrica de mezeluri din Reșița. Solicitanții trebuie să îndeplinească prevederile legii nr. 22/1971. Informații suplimentare se pot obține de la Biroul personal din întreprinderea Reșița strada Fîntînilor nr. 2. (126) (Urmare am pag. I) Grozav, secretarul consiliului popular. Aproape zilnic vin să vadă ce mai e de făcut, cum ne pot ajuta, pensionarii Gheorghe Tămaș, Domnesie Poliță. Ca ei sunt mulți la noi. Ca despre femeile noastre, «vrednicia le este bine știută. Săritoare, inimoase, ele sint cele mai active participante la munca edilitar-gospodărească. Centrul civic al comunei a fost hotărît cu mai bine de două sute de ani in urmă —arată documentele. Simțul gospodă- frumusețe perenă resc este evident : pe o rază de citeva zeci de metri se Înaltă toate clădirile de folos obștesc. Căminul cultural a devenit neincăpător, astfel că, in curind, vor fi inițiate lucrările de supraetajare și extindere. Biblioteca cuprinde peste 7 000 de volume, iar două treimi din populația comunei alcătuiesc publicul cititor. Cuprinzătoarele fișe de lectură ni-i prezintă pe Trandafir Novac, Elena Preda, Trandafir Jurma, pe mulți alții drept iubitori ai artei lui Tolstoi, Proust, Moravia, Sadoveanu și a altor iluștri maeștri ai scrisului. Să adăugăm că in Marga pătrund zilnic peste 500 de publicații, radioul și televiziunea, spectacolele desăvîrșind conectarea la realitatea complexă a vieii contemporane. Vitrinele cu noutăți editoriale, panourile tematice prezente in bibliotecă sunt argumente In plus pentru chipul in care intelectualii Își fac datoria fată de colectivitatea din care s-au ivit, pentru adunca dragoste și recunoștința ce o nutresc fată de partid și guvern, chezășie a Împlinirilor de plin acum și a succeselor viitoare. Soli ai perenității fondului spiritual românesc, mărganii au dus faima folclorului bănățean in tara întreagă și peste hotare, dar, mărturie palpabilă a permanentei sunt mai cu seamă oamenii și toate Înfăptuirile lor. MEMENTO • MEMENTO televiziune JOI: 22 APUSUL 18.00 Emisiune in limba maghiară. 18.30 La volan. 18.50 Multe dulce și frumoasa. 19.20 1 001 de seri, 19.30 Telejurnal. 20,00 50 de ani in 50 de evocări. 20.20 România în lume. In circuitul economic și tehnico-științific mondial. 20.50 Jocul salbelor. Cîntece și jocuri populare din zona de șes a Banatului in interpretarea artiștilor amatori din comuna Drăgoiești. 21.05 Planeta se grăbește. Film documentar de monta. 21.45 Emisiune literară. 22.05 Teledivertisment. 22.50 Telejurnal, VINERI, 23 APRILIE 17.01 Teleșcoală. 18.00 Căminul 18.40 Lumea copiilor. Anton muzicantul — film de animație 19.10 Tragerea Loto. 19.20 1 001 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.00 50 de ani in 50 de evocări. 21.40 Film documentar Tv. In această țară comuniștii. (II). Realizator Eugen Mândric. 22.20 Studio Dans. 22.50 Telejurnal, teatru l REȘIȚA. Necunoscuta și cei patru cavaleri, de Sidonia Drăgușanu (ora 19.30).IOI. Programul I. S.00 De la 6ra 9.30. 9.30 Odă limbii române. 10.05 Muzică populară. 10.30 Clubul călătorilor. 11.15 Din țările socialiste. 12.00 Melodii din filmul „Carmen de la Ronda". 12.30 Întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat 13.15 Avanpremieră cotidiană. 13.27 Rebus melodii. 14.40 Muzică populară. 15.05 O jumătate de secol de luptă eroică. 15.25 Pagini vocale și orchestrale din muzica de estradă. 16.30 Muzică ușoară. 17.00 Antena tineretului 17.30 Omagiu partidului. 18.00 Orele serii. 20.00 Tableta de seară. 20.05 Zece melodii preferate. 21.25 Consemnări. 21.30 Revista șlagărelor. 22.30 Pentru magnetofonul dr. Programul II. 6.00 Program muzical de dimineață 8.10 Tot înainte. 8.25 Mari interpreți. 9.35 Muzică dobrogeană 10.00 Matineu de operă. 11.00 radio Muzică populară. 12.15 Recita Anca Agemolu. 13.15 Concert de print. 14.30 Ateneu. 15.30 Radioșcoală. 17.30 Lecturi paralele. 18.20 Corul Madrigal. 19.05 Cântecul e pretutindeni. 19.30 Cadran. 20.00 Concertul orchestrei de studio a Radioteleviziunii. 22.00 Jazz. 22.30 Vocile artei moderne. • I VINERI Programul 1. 6.00 De la 6 la 9.30. 9.30 Memoria pămintului românesc. 10.30 Fonoteca pentru copii. 11.05 Din folclorul muzical al popoarelor. 11.15 Consultație juridică. 12.30 întilnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.15 Avanpremieră cotidiană. 13.27 Rebus melodii. 14.40 Muzică populară. 15.05 Revista economică. 15.30 Pagini vocale și orchestrale din muzica de estradă. 16.30 Cîntece de Camelia Dăscălescu și Gelu Solomonescu. 17.30 Concert de muzică populară. 18.00 Orele serii. 20.00 Tableta de seară. 20.05 Zece melodii preferate. 21.25 Consemnări. 21.30 Revista șlagărelor. 22.30 Concert de seară. Programul II. 6.00 Program muzical de dimineață. 8.10 Tot înainte. 8.25 Mari interpreți. 9.35 Omagiu partidului. 9.55 Matineu teatral. 11.55 Știința la zi. 12.15 Estrada melodiilor. 13.15 Concert de print. 14.05 Muzică populară. 15.30 Radio-școală. 13.15 Cîntă Tereza Kessovja. 17.30 Bibliotecă de poezie românească. 18.20 Ani de plenitudine artistică. 19.05 Cintecul e pretutindeni. 20.00 Seară de operă. 22.30 Dezbateri culturale. 23.05 Concert Wartburg 1970; cinematografe JOI, 22 APRILIE REȘIȚA. Muncitoresc : filmul Los Tarantos( orele 9, H, 16, 18, 20); Arta : filmul Străzile au amintiri (orele 11, 17, 19, 21) ; Cultural : filmul 100 de carabine (orele 15,30, 17,30, 19,30). II BĂILE HERCULANE. 23 August : filmul Clanul sicilienilor, gg| CARANSEBEȘ. Tineretului : filmul Mihai Viteazul (seriile I și II); Muncitoresc: filmul Căsătorie pripită. M BOCȘA. Progresul : filmul O nuntă cum n-a mai fost (matineu) . Cei 1 000 de ochi ai dr. Mabuse ; Casa muncitorească : filmul Anicica. IU ORAVIȚA. 23 August : filmul Amintiri bucureștene (matineu) ; întilnirea MS MOLDOVA NOUĂ. Minerul : filmul Moara cu noroc (matineu); Medicul de la Asigurări. IUAMNA. Muncitoresc : filmul Doamna de pe șine (matineu) ; Moartea unui birocrat, pe STEIERDORF. Muncitoresc : filmul Sezon mort (seriile I si II). HROZOVICI. Progresul : filmul Pisica de mare (matineu) ; Splendoare în iarbă. • MEMENTO • MEMENTO • MEMENTO vremea TIMPUL PROBABIL PENTRU 22 APRILIE 1971 Vreme ușor nestabilă cu cerul senin noaptea și temporar noros după amiază. Vintul va sufla moderat cu intensificări locale din sud-est. Temperatura staționară : minimele noaptea vor fi cuprinse intre 0 și 5 grade, iar maximele ziua intre 16 și 20 de grade. Dimineața pe văi se va semnala brumă la sol. PENTRU REGIUNEA DE MUNTE Vreme ușor nestabilă cu cerul noros ziua, cînd izolat se vor semnala averse slabe de ploaie. Temperatura staționară.