Flamura, noiembrie 1972 (Anul 19, nr. 2477-2497)

1972-11-08 / nr. 2483

• 2 m Examen de admitere în învățămîntul superior tehnic, secții serale de subingineri Ministerul Educației și învățămintului comunică. Incepînd cu anul 1972/1973 se înființează universitar serale de subingineri, care cursuri vor funcționa pe lingă marile întreprinderi industriale, ca secții ale instituțiilor de învățămînt superior. Examenul de admitere va începe la 1 decembrie 1972. La acest examen se pot prezenta muncitori, maiștri și tehnicieni, care lucrează în producție în specialitatea la care se înscriu și au recomandare scrisă din partea întreprinderilor unde sunt salariați. Candidații la examen trebuie să fie absolvenți cu diplomă de bacalaureat (sau maturitate) ai liceelor (școlilor tară generală), ai medii de câtliceelor de specialitate, absolvenți cu examen de diplomă ai școlilor medii tehnice, ai școlilor tehnice cu durata de 4 ani și ai școlilor echivalate de Ministerul Educației și învățământului cu liceul, avînd dreptul de a urma cursurile unui institut de învățămînt superior, în conformitate cu condițiile prevăzute pentru admiterea în și publicate învățământul superior în anul universitar 1972/1973. Candidații pot fi din întreprinderea pe lingă care se organizează secția, din altă întreprindere din aceeași localitate sau din alte localități. In cazul cînd candidații reușiți la examen sînt din alte localități,ei se transferă, conform normelor legale, pe perioada studiilor, la o întreprindere din localitatea unde se organizează cursurile serale de subingineri. Candidații reușiți la examenul de admitere vor fi înscriși la Localitatea întrep, pe lângă care se înființează secția 1. București 1. întreprinderea de întreținere și reparare a utilajului de calcul 2. întreprinderea Optica Română 3. Uzina de mașini electrice 4. Fabrica de mașini unelte și agregate . 5. Uzina „23 August“ E-6. întreprinderealectrocentrale 7. Intreprinderea de distribuire a energiei electrice 8. Uzina mecanică material rulantă— Grivița Roșie 9. întreprinderea Teleconstrucția 10. Institutul de construcții 11. Combinatul de Industrializarea Lemnului Pipera 12. Grupul de uzine pentru producția de utilaje și piese de schimb 2. Arad 1. Uzina de vagoane 2. Combinatul de exploatarea și industrializarea lemnului 3. Baia Mare Centrala industrială metale neferoase și rare 4. Brașov 1. Uzina „Steagul Roșu“ 2. Uzina „Tractorul“ 3. Universitatea Brașov cursuri după ce au încheiat un contract cu întreprinderea care i-a recomandat, prin care se angajează să nu întrerupă activitatea productivă pe durata studiilor, iar după absolvire să lucreze o perioadă de minimum 5 ani în aceste întreprinderi. Probele pentru examenul de admitere din decembrie 1972 sunt următoarele: — Matematică — scris. — Fizică, chimie sau tehnologie de ramură (tehnologie mecanică, tehnologie chimică, electrotehnică etc.) la alegere — scris. Materia de examen este cea prevăzută în broșura „Admiterea în învățământul superior“ — ediția 1972, cu precizarea că pentru disciplina „matematică“ se vor pregăti numai capitolele de algebră și geometrie plană. Cererea pentru înscriere la examen, însoțită de diploma de studii și certificatul de naștere în original, adeverința de la locul de muncă și recomandarea întreprinderii, se depune pînă la data de 29 noiembrie 1972, ora 16.00, la biroul de personal și învățămînt al întreprinderii pe lîngă care va funcționa secția sau la secretariatele instituțiilor de învățămînt pentru specialitățile din superior domeniul construcțiilor. Relații suplimentare se pot primi de la birourile de personal și învățămînt din întreprinderile pe lîngă care vor funcționa secțiile serale de învățămînt superior tehnic, precum și de la secretariatele instituțiilor de învățămînt superior. Secțiile serale de învățămînt superior tehnic la care se organizează examen sînt următoarele: Specialitatea Electronică aplicată Mecanică fină Electrotehnică Tehnologia prelucrării la rece Deformări plastice și tratamente termice Termoenergetică Electroenergetică Material rulant Telefonie-telegrafie Construcții civile și industriale; Instalații pentru construcții; Mașini și utilaje pentru construcții Industrializarea lemnului Utilaje pentru ind. materialelor de construcții Tehnologia prelucrării la rece Industrializarea lemnului Metalurgia metalelor neferoase Tehnologia prelucrării la rece Deformări plastice și tratamente termice Construcții civile și industriale. Instalații pentru construcții Localitatea întrep, pe lîngă care se înființează secția 5 Brăila Uzina „Progresul“ 6. Borzești Grupul industrial petrochimic 7. Cluj 1. întreprinderea de rețele electrice 2. Institutul politehnic 8. Craiova 1. întreprinderea rețele electrice 2. Combinatul chimic 3. Universitate 9. Cugi Uzina mecanică 10. Făgăraș Combinatul chimic 11. Galați 1. Șantierul naval 2. Combinatul siderurgic 3. Institutul politehnic 12. Hunedoara Combinatul siderurgic 13. Iași Institutul politehnic 14. Oradea întreprinderea de prefabricate 15. Pitești 1. Combinatul de exploatarea și industrializarea lemnului 2. Grupul industrial petrochimic 16. Reșița 1. Uzina constructoare de mașini 2. Combinatul siderurgic 17. Rm. Vîlcea 1. Combinatul de exploatarea și industrializarea lemnului 2. Grupul industrial de chimie 18. Satu Mare Unio — Satu Mare 19. Suceava 1. Grupul de uzine pentru producția de utilaje și piese de schimb 2. Combinatul de exploatarea și industrializarea lemnului 20. Slatina Centrala industrială de aluminiu ■21. Săvinești Uzina de fibre sintetice 22. Sibiu Grupul de uzine pentru producția de utilaje și piese de schimb 23. Drobeta Tr. Severin întreprinderea Centrale hidroelectrice 24. Tg. Mureș Combinatul de îngrășăminte azotoase 25. Timișoara 1. Uzina „Azur“ 2. Institutul politehnic 3. Uzina mecanică — Timișoara 4. întreprinderea regională de electricitate 26. Tg. Jiu tru 1. Combinatul permateriale de construcții 2. Centrala termoelectrică — Rovinari 27. Buzău Fabrica de geamuri Specialitatea Tehnologia prelucrării la rece Tehnologia chimică organică. Utilaj chimic Electroenergetică Construcții civile și industriale Electroenergetică Tehnologia chimică anorganică Construcții civile și industriale Tehnologia prelucrării la rece Tehnologia chimică anorganică; Tehnologia chimică organică; Utilaj chimic Tehnologia sudării Furnale și oțelării; Electromecanică metalurgică Construcții civile și industriale Tehnologie carbochimică și procese pirogene; Electromecanică metalurgică Construcții civile și industriale Construcții civile și industriale; Instalații pentru construcții Utilaje pentru ind. materialelor de construcții Utilaje pentru industria lemnului Tehnologia și chimizarea petrolului și gazelor, Tehnologia chimică a macromoleculelor Turnătorie Deformări plastice și tratamente termice Industrializarea lemnului Tehnologia chimică anorganică Tehnologia prelucrării la rece Utilaje pentru industria lemnului Industrializarea lemnului Metalurgia metalelor neferoase Tehnologia chimică a macromoleculelor Utilaje pentru industria lemnului Hidroenergetică Tehnologia chimică anorganică Tehnologia chimică organică Construcții civile și industriale Tehnologia prelucrării la rece Electroenergetică Utilaje pentru ind. materialelor de construcții Termoenergetică Utilaje pentru ind. materialelor de construcții memento-memento-HM1 memento-memento-memento m MIERCURI. 8 NOIEMBRIE 9.00 Deschiderea emisiunii. Telex. 9.05 Bucureștiul necunoscut. 9.25 Prietenii lui Așchiuță — emisiune pentru preșcolari. 9.55 Publicitate. 10.00 Curs de limba franceză — secția a 28-a. 10.30 Comentariu la 40 de steme — județul Covasna. 10.50 Telecinemateca pentru tineret; „Undeva în Europa“. 12.20 Selecțiuni din concertul-spectacol susținut de formațiile artistice de amatori de la Uzinele de Vagoane Arad. 12.50 Telejurnal. 17.25 Deschiderea emisiunii de după-amiază. Fotbal: Rapid București — Rapid na. Returul optimilor de Viefinală din „Cupa Cupelor“. Transimiune directă de la Stadionul „23 August“, în pauză — tragerea Pronoexpres. 19.20 — 1001 de seri — filmul de animație „Pehacik“. 19.30 Telejurnal. In cinstea aniversării Republicii — Cronica marii • întreceri. 20.00 Teleobiectiv. 20.20 Telecinemateca: „Agonie și extaz“. In distribuție : Charlton Heston, Rex Harrison, Diana Cliente. 22.20 Teleglob . Călătorie prin Franța. 22.40 „24 de ore“. HEH Q REȘIȚA. Muncitoresc. Documentar : Grădina publică. Film: Mania grandorii (orele 9 11, 16, 18. 20). Arta. Documentar : Crestături în lemn ; Film : Sfînta Tereza și diavolii (orele 11, 15, 17, 19) ; Cultural. Documentar: Primul tur de manivelă ; Film : Dauria, seriile 11 și II (orele 11, 16, 19). ■ CARANSEBEȘ. Tineretului. Documentar: Secretul unui tablou . Film : Explozia albă. ■ BĂILE HERCULANE, 23 August. Documentar: Traian Vuia. Film: Un candidat la președinție. B BOCȘA. Progresul. Documentar : Noaptea la drum ; Film : Orașul visurilor. Muncitoresc. Documentar: Pulberile răului; Film : Mărturisirile unui comisar de poliție făcute în fața procurorului republicii. MOLDOVA NOUA. Minerul. Documentar! O călătorie pe vasul Báthory . Film : întoarcerea Sf. Luca. BORAVIȚA: 23 August. Documentar : Năică și veverița . Film: Frații Karamazov, seria a III-a. ■ BOZOVICI. Progresul. Documentar : Cutia cu Do, Re, Mi și Imagini pentru sate 6/72 . Film . Numai o singură viață. ESTEIERDORF. Muncitoresc. Documentar : Comorile șiului Vani . Film : Sacco și Vanzetti. radio MIERCURI, 8 NOIEMBRIE Programul 1. 6.00 Muzică și actualități. 8.00 Sumarul presei. 9.30 Viața cărților. 1Q.03 Muzică populară. 10.30 Vreau să știu. 11.15 Consultație juridică. 12.30 întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.30 Concert de prînz. 14.40 Melodii populare. 15.05 Fișier editorial. 15.30 Piese de estradă. 16.30 Știința la zi. 17.00 Tînăra generație răspunde prezent. 18.00 Orele serii. 20.00 Republica la un sfert de veac. 20.10 Zece melodii preferate. 21.00 Revista șlagărelor. 22.30 Concert de seară. Programul II. 6.00 Program muzical de dimineață. 8.05 Tot înainte. 8.20 Mari interpreți. 9.35 Muzică populară. 10.00 înfăptuim hotăririle Conferinței Naționale a P.C.R. 10.40 Prezențe interpretative. 11.30 Portativul veseliei. 12.15 Din muzica popoarelor. 13.30 Soliști și formații artistice de amatori. 14.05 Varietăți muzicale. 14.30 Tot înainte. 15.30 Radio școala. 16.30 Muzică simfonică. 17.30 Teatru serial. Donna Alba de Gib Mihăescu. 18.20 „Originalitate și elevație“ ciclu de emisiuni dedicate muzicii românești. 19.05 Melodii de estradă. 20.15 Teatru radiofonici Vlaicu Vodă de Al. Davilla. 22.30 Universitatea radio. 23.50 Din operetele lui Filaret Barbu. BULETINE DE ȘTIRI ȘI RADIOJURNALE. Programul I. Orele 7.00, 10.00, 11.00, 13.00, 15.00, 16.00, 22.00, 24.00, 2.00, 4.00, 5.00. PRograMuL II. Orele 6.03, 7.00, 9.00, 12.00, 13.00, 14.00, 16.00, 17.00, 19.00, 23.00, 0.55. STUDIOUL TIMIȘOARA MIERCURI, 8 NOIEMBRIE 18.00 ACtualitatea radio. 18.10 Jurnal sătesc — Comentariu pe marginea desfășurării lucrărilor din campania agricolă de toamnă. Bilanț rodnic de toamnă la C.A.P. Micalaca Arad. Lucrări actuale în livezi. 18.20 Program de cîntece. 18.40 Emisiunea „Cercetarea și producția“, cuprinzînd aspecte de la filiala Timișoara a Institutului de cercetări și proiectări pentru mașini de ridicat și transportat și de la Direcția de cercetare și dezvoltare a Centralei industriale Hunedoara. 18 50 Drag mnn e cîntecul și jocul — Program de muzică populară la cererea ascultătorilor. 19.40 Emisiunea „Tinerețe, împliniri, răspunderi“. Din cuprins , ce aduce nou anul de învățămînt politic U.T.C. în municipiul Reșița. Dialog despre timp la poarta uzinei Electromotor Timișoara. JOI, 9 NOIEMBRIE 6.00 Emisiunea „Din activitatea consiliilor populare“, cuprinzînd aspecte din localitățile Gătaia, Caransebeș și Tomnatic. 6.10 Cîntă formația „Roșu și Negru“, vremea PENTRU 8 NOIEMBRIE Vreme relativ frumoasă, cu cerul schimbător, temporar noros ziua. Vîntul va sufla slab din vest și nord-vest. Temperatura staționară: noaptea minimele vor fi cuprinse între minus 1 grad și plus 3 grade, iar ziua maximele între 11 și 15 grade. Dimineața ceață. Ilii //gy///s/jSJ/ //// ESMMjmmmism =rsrsT===rr........................ ......■........ '51 SELECȚIONATA JUDEȚULUI NOSTRU ÎNVINGĂTOARE LA CRAIOVA: 1 18-4 CU ELECTROPUTERE ! In cadrul întrecerilor din cele 4 serii ale actualei ediții a „Cupei Federației române de box“, selecționata județului Caraș-Severin a susținut penultima întîlnire, primind la Craiova replica echipei locale Electroputere. Dovedindu-se adversarilor, boxerii din superiori județul nostru au obținut victorie clară, cu scorul de 18—4 grație căreia— indiferent de rezultatul ultimei confruntări, programată în compania pugiliștilor de la U.M. Timișoara — ei și-au asigurat locul secund în clasamentul seriei a II-a. Și de data aceasta, cel mai bun component al echipei învingătoare a fost „greul“ reșițean Constantin Văran. In progres vizibil de la meci la meci, acesta l-a dominat cu autoritate pe boxerul craiovean Gheorghe Constantinescu, care în ultimul minut de luptă a fost descalificat pentru box neregulamentar. Foarte bine s-a comportat tînărul elev al antrenorului Auștrei Gherghina, Gherasim Blaj, care, avînd de data aceasta o pregătire fizică corespunzătoare, a boxat cu mult curaj în compania rutinatului Ilie Vornicescu — în limitele categoriei semimijlocie — pe care l-a și trimis la podea în ultima repriză. In mod neașteptat însă juriul a acordat decizia craioveanului privîndu-l astfel pe Blaj de un verdict de egalitate, pe care îl merita cu prisosință. La categoria pană, metalurgistul Pavel Nedelcea, resimțindu-se după dificila confruntare cu gălățeanul Octavian Amăzăroaie și fiind bolnav, n-a reușit să se impună în fața adversarului său, Mango Fillips (originar din Congo Brazaville, care urmează cursurile universitare la Craiova), fiind întrecut de către acesta la puncte. Ceilalți componenți ai Selecționatei județului Caraș-Severin au obținut următoarele rezultate: La categoria semimuscă, Achim Ursulescu cîștigă fără adversar. In limitele categoriei muscă, Constantin Anghel — fără să strălucească — a cîștigat totuși la puncte în fața lui Constantin Truică. „Cocoșul" Ion Anghelescu, boxînd prudent din cauza accidentului suferit în etapa precedentă, a terminat la egalitate cu Dumitru Nicolae. La categoria semiușoară, Constantin Muscă a dispus la puncte de Ion Slobodniciuc. Îa limitele categoriei ușoară, Toma craioveanul Constantin Marin și Diaconu au încheiat disputa la egalitate. Dorel Trandafir, în limitele categoriei mijlocie ușoară, a cîștigat prin descalificarea lui Iin Totîrlici, in repriza a ConstantiI-a. La categoria semigrea, Spirache a dispus prin k.p. Stoica în repriza a IlI-a de craioveanul Sever Șchiopu. Selecționata județului nostru nu a avut reprezentant la categoria mijlocie. B. PAULESCU ! NUMAI CU O MASINA BUNĂ (Urmare din pag. 1) țional : 5 sutimi toleranță admisă. Cîteva cuvinte ale celui ce o stăpînește dezvăluie un adevăr cunoscut de muncitorii care s-au legat prin fire indisolubile de profesia și locul lor de muncă. — Principalul este să-ți iubești meseria. Dacă o iubești o deprinzi fără prea mari greutăți și ai grijă de mașină. In meseria noastră fără un strung în perfectă stare de funcționare nu poți face mare lucru. Dar ca să o păstrezi așa trebuie să o cunoști pînă în cele mai mici amănunte, pentru a preveni eventualele „suferințe“ și atunci cînd ele survin să le descoperi la timp și să o ajuți să se „vindece“ rapid și fără urmări. Cu un cuvînt, să te îngrijești de ea cu grijă de părinte, de tovarăș nedespărțit. De mic copil înaintașii în ale strungăriei m-au învățat acest lucru și niciodată nu l-am neglijat, precum n-am neglijat că o sculă corectă ajută mașina să-și prelungească viața. Realitatea confirmă cele spuse. Strungul — deservit în celălalt schimb de Mihai Bîrțu — nu a fost supus pînă acura nici unei reparații accidentale. Poate că nu e lipsit de interes felul cum s-a procedat la una din remedierile, inerente de altfel. Cînd piulițele axelor longitudinal și transversal au dat semne de oboseală ele au fost demontate și măsurate între două prinderi a doi arbori și montarea celor noi s-a făcut în același mod fără a se stînjeni prelucrarea. In dulapul de scule Herman Gal păstrează vechile piulițe pentru ca o viitoare înlocuire să nu mai necesite prima operație. Universitățile populare sătești (f finduțpawmiß) contemporane — la 25 de ani de Republică. Un alt curs -cel de „Pedagogie a familiei“, oarecum generalizat la mai multe universități, deși este continuat și în acest an, ridică la cîteva dintre ele, problema paralelismului care apare o dată cu funcționarea lectoratelor cu părinții, în cadrul școlilor din aceste localități. Trebuie desigur făcută o delimitare riguroasă a temelor care se predau, pentru a se evita repetiția, pentru a se perfecționa ceea ce deja există. Unele observate la începutul insuccese primului an de învățămînt în cadrul universității din Mehadia nu puteau desigur îndreptăți luarea unei decizii pripite ca aceea de a se renunța la unul din cursuri. Cauzele involuției participării cursanților la unele prelegeri și dezbateri trebuie căutate în primul rînd în organizarea deficitară a cîtorva universități (Mehadia, Bozovici), în lipsa de stimulare și de activare a tuturor resurselor umane locale. Fără îndoială faptul că au fost utilizați numai lectori locali înseamnă un plus de autonomizare a acestor instituții culturale, dar nu e deloc justificat ca în favoarea acestei automatizări, atunci cînd unele universități nu se ridică la înălțimea menirii lor, să nu fie ajutate, sprijinite din afară, prin asigurarea de lectori specializați din orașele județului și chiar din alte centre culturale. Suntem îndreptățiți să afirmăm că Comitetul județean de cultură și educație socialistă nu a manifestat o preocupare susținută pentru urmărirea problemelor pe care le ridică fiecare universitate în parte, pentru determinarea cu mijloace științifice evoluției lor, pentru statornicirea a în cadrul lor a rigorii științifice pe care o reclamă educația permanentă. Așteptăm ca în acest an de învățămînt să se producă un reviriment în funcționalitatea acestor instituții, îmbunătățindu-se și coordonatele pedagogice, ale cursurilor dezbătute cu diverse categorii de cursanți prin folosirea mai bună a materirialului intuitiv, asigurat deja acestor universități de către Comitetul de cultură și educație socialistă. După părerea noastră un accent mai mare va trebui pus pe o corelare mai strînsă între tematica cursurilor preconizate și fondul de carte existent în bibliotecile comunale. notăm aici faptul că ne-avemfost dat să intîlnim chiar unii lectori care se plîngeau de lipsa cărților social-politice necesare pentru pregătirea cursurilor, precum și a bibliografiei necesare cursanților. Se impune, fără îndoială, ca organele responsabile să direcționeze de la extrabugetul comunal o anumită sumă pentru cumpărarea cărților strict necesare pregătirii propriilor lor cursanți. -aS ) FLAMURA — 2483 DUMITRU STAN — Liubcova. Autorizațiile de funcționare pentru exercitarea meseriei în condițiile Legii nr. 13/1968, eliberate de comitetele executive ale consiliilor populare comunale, sunt valabile pe raza teritorială a comunei respective. In cazul cind un meseriaș dorește să lucreze în altă localitate este obligat să se adreseze in prealabil comitetului executiv al consiliului popular al acelei comune care este competent a rezolva cele solicitate. ■ECATERINA ELENA ELIDARU — Rusca. Pentru achitarea pensiei alimentare restante — inclusiv pentru perioada de detențiune — acționați in judecată pe cel în cauză. GHEORGHE MICULESCU — Sat Băbin, comuna Armeniș. Ceea ce ne-ați relatat dv. este o problemă strict personală. Nu intră în sfera de preocupări a ziarului NICOLAE MUSTAȚA — Firling. In urma unei deplasări la judecătoria din Reșița am aflat că dv. ați declarat recurs la cauza din dosarul civil nr. 1712/1972. Astfel că sesizarea dv. apare inoportună. DANA GELLERT — Reșița. Vă înțelegem necazurile de mamă care nu se bucură temporar de drepturile copilului .— alocația de stat — conferite prin lege. Dar studiind cu atenția cuvenită scrisoarea dv. constatăm că e vorba de unele neînțelegeri in familie, la care s-a asociat și un maistru (căruia nu-i dai numele). Vă sfătuim ca in cazul cînd nu puteți rezolva diferendele familiale, adresati-vă organelor sindicale din secție și din UC.M.R. și în ultimă instanță comisiei de judecată a uzinei. R.D. — Reșița. Nu știm ce v-a oprit să semnați scrisoarea cu numele de pe... buletinul de identitate. Pentru că aveți dreptate în mare parte. Intr-adevăr, la căminul UC.M.R. din Lunca Bîrzavei sau schimbări ale locatarilor făcut dintr-o cameră intr-alta. E posibil și ca administratorul să se fi comunicat celor în Dar v-ați întrebat de ce cauză, s-a procedat așa, atunci cind ne-ați scris ? Vă răspundem, după cercetarea faptelor tot cu o întrebare : Aț fi de acord ca nefamiliștii să fie cazați cite unul intr-o cameră de locuri, cind temporar nu două este rezolvată cazarea unor cadre de specialiști familiști ? Credem că nu. GHEORGHE GIURCULEANU — Reșița. Cu toate investigațiile făcute, sesizarea dv. nu a fost confirmată de situația de la fața locului. De fapt, o asemenea diferență de preț la vînzarea berei la sticlă, nu poate exista în realitate. TRAILA BUCURESCU — Bozovici. Legile în vigoare nu admit ceea ce dv. solicitați. Pentru transportul lemnelor, solicitați mijloace de transport de la întreprinderea de transporturi auto, contra cost. ION BÎTEA — Anina. U.M T.F. Lugoj a procedat corect. Atita timp cit sinteti debitor, iar suma reținută echivalează cu 1/3 din salar, aceasta nu vă poate elibera, o nouă adeverință necesară cumpărării unor obiecte in rate. privește a doua problemă, Cit nu trebuie decit să ■. • scrieți. IANCU PERCEA —Oravița. Pentru procurarea unei butelii de aragaz, adresati-vă consiliului popular orășenesc unde primiți lămuririle necesare. Acesta este în măsură să vă rezolve cererea, în fonctic de solicitări, nu comitetul sindicatului din unitatea in care lucrau. ZAHARIA DOBROICA — comuna Eftimie Murgu. De data aceasta nu a si fost dus in eroare, deoarece nu s-a confirmat că in ziua respectivă circuitul telefonic a fost deranjat. De asemenea, adresa exactă (inclusiv scara și apartamentul) sunt necesare in cazul unui aviz telefonic, pentru găsirea celui chemat. Rubrică realizată de P. RAICA I Autobaza transporturi Uzina de construcții ] j auto Moldova Nouă metalice ] cu sediul în CARANSEBEȘ, Drumul Național nr. 118, km. 3,2 I angajează urgent, angajează: j B șoferi categoria C MUNCITORI NECALIFICAȚI pentru a se i H șoferi categoria D califica In meseriile : 181 lăcătuși ajustori la banca mecanici auto ■ 8 sudori electrici. ■ tîmplari Condiții: să aibă vîrsta de la 17 ani și 1 B electricieni auto 4 luni ~ 40 ani să fie absolvenți a 4-10 clase elementare. Bl revizori tehnici. 3 Informații suplimentare se pot obține la : Condiții de salarizare, conform Legii nr. serviciu personal-învățămint al uzinei, telefon .l 12/1971 și H.C.M. 914/1968, 280. I (675) (674) I