Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-11-19 / nr. 34

logofeții Areptațiii. Boemur. 56 anul 1859, No. 6922. Logofețul Areptățiii din Prostinpatul Valahieii prin adresul cu Eo. 9278, face cunoscut aceștii Logofețiii, ca Din Clucerdsa Ilint din orașul Vâmpulunii Giurețu Paungulu, între alte lucrurii ce boete a da zestre fuiții cale, însămnează și un han mare ce are în acel ormiș rămas de la răps: soțul sau, majlociin, cerere ca bună prabnanie în asumnie, sa se facă cunoscut înstreșiarea acestuii acaret părmestesti din parteln primoare de zestre și Frilor elii ceii brasmniti, dintre care unul din anume Iancu Iliat ear fi aflând în acest Primiiiat a Moldoveiii dupa raportul ce ar fi prinmat ve la localișca Giudecătorie supt Po. 3881, decii sa purimi ca une die spre știivara nușmnptuluii Iancu Iliat, care este datoriu în termina de 20 hrile de la prinmare în cunoștinițării, satile sase are lore o înpotrivare sau nu.„„-- Devanul Apelatinv a țamiii de Sus. Ovatom: 50 anul 1859, No. 6707. favbriiiii o casă cu 5 eglii, gos bucătărie de piatră cu fiului Gabriil Neculau, Moldobanu priin jalobă cătră acest dnvan, au făcut cerere ca să să suntă prin mezat o mașuiia de fabricuă de alamă și arama, care scoate fete, macaroane și alte aluaturii, cu toate acareturile trebuincioasă la fabrcă, adecă o magaze pentru lucrul fabricii,, alăture cu Fabrica dugăana cu odaileii, în jos o moară cu triii purecii de pietra, cu grojliu trebuntoriu pentru caii, o odle alăture cu moara pentru calcarul anunturilor, tot supt un acoperemânt un hambariu încăpătoriu de 200 cale grâu, „ăbsupra 2 orlii, deasupra eii o șura pentru trăsurii, cu tot egmeul eii, grajliu, cu pribrița eii de piatră o cu 5 o patărie a 2 odaii anature cu ograja șa 2 oalii, grajiiu, șura alature, cu arge și 4 hrube încăniătoare ca de 3 basa ban, toate aceste pe locu de vetit; juurmar căria cereri șai pe temetul tidurilor proprietațiii, sau scos la mezat arătatele acareturii, detii sp publicarnsește spre în termișa de p0 zile. Octem: 530 anul 1839, No. 6709, atât ce ar fa ador nașii mutreren, precum și acelor ce vor abe bre o legiuntă pretenție, ca sa se înfățoșeza la acest Înban. Durgoaia Mariin Rola prin jalova cătra acest Davan, au făcut cerere ca spre plata datoriilor sale, sa se bândă de vecii prin mehat moșiil Matocu de la țanutul Dorohoiuluii, ce este alcătuită dînn aceste Dluii Spat. Grigori Plumos primn balobă cătră acest ÎDmvan, au făcut cererea n să bande prin medal 2 dughene cu locul lor, ce are în acest oraș la umița mare, în urmare ceria cereri sau pe temeiul tidurilor proprietațiii, sauu scos la mezat aratatele dugene cu locul lor, a cărora mărime estez: Asteninci Gopod 3 palme curmehmiu la unicapăt, 8 stânjinii pot luntu pe amândoa părțile și A stârnjșnii 3 pol palme fundul; îPpIPEPPATULUI MOLLOVII acelor șriința tuturor purii, alecă: giumătate de Ignătenii, ieșe Spre șrinmiță tuturor de obște suniii mocii, trupizniii și re căriia sau scos vor fi, cersrii șa la mehat arătatta moșie, ca sa se înfățoșeu a mann ve 40 zile. Noembr:i anul de obște, 18539, No. 6819. trupa saniii mari, Badecii să purimi camo parte din Lebenii, în urmape temeiul titlului proprietățiii, și a mușterenlor de la acest Înban în ter APUL 1. - - .-