Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-12-03 / nr. 36

g SCă. PAPPTPPPATULUP MOLLOVIII. Feueescu ilesu mie. zanuu uula Annvanul Apelate a țării de Sus. Poemb. 18 anul 1830, NPoi 7053. Spre îngestulare Dsale Logovetesiii Catrmnca Grivavu 1311 galbinii, ce cu sunet întărit de Gerudecotona țănutului Dororhoiu, are a lun de la Post. Ioan raguș,, sau scos la mehat 140 stânjpșiții moșie din trupul Feșriții, ce sunt amanetarisații pentru arătata „uatorie șni care dau tndurile proprietățiii sau descoperi jareșiți a datorniiuuluii, răpgumnărații de la Bluci ordacn Herținu, zecii să purimi carusește spre șrinița ajhotmsienilor muiiereni și a acelor ce bor abe lre oegiuntă retenție, ca să se înfațoșeza la acest Îavan în termn de 6 lunii, iar buna înpliințire arătatuluii terman e urata bre o împedecare bânzariii, praa mezicat de lume ea va face hareciu asupra mușereuluii ce ba da cel mai fonovatoriu primu. dDdavivanul Apelatiu a țăriii de goe. Pornu, 20 acil 1880, poi toporii pribnre ne curmatelor jalobe rin parte acelor e au acturii Giugecatoreștii întărite șii cu Domnetii hii oae „pentru neîntarnire dreptuluii lor de la Măroestul Domn Ioan Sturza, ospădere în pribnelor jalobe din partea cătii produseturine să strunt și otaune bânte, apoii șa în prunre ca M. La fostul Domn, duîndestule rândurii ce care e suneturii în cer îndestulare de la M. unpul întrebunțat pănă acum de pe asemine credptorii cu benitul moșieii Săucede cătră becalul Luminatuluii Doamn prin prilingere Giudecătorieii, nu să dede moșii o era sau Facut cunoscut ca să tulestuleza pe credntorii, nau arătat moșiii o îngrijărre de pantă, acest Înban prin rezoluția din 10 a trecuteii lunii August aau închiet socotință ca, denștul care sau și urmat Formalptarile mezatului, și tot după încubiințare prin pomenita rezoluție, urmând, lunile șșia a să șia manși sătoare abere de pe moșiia Sauleștii, sau ecrie Giudecătorieii de Bacău urmare ace sa tărasca, pe lângă trailortul cu No. 5898 pristablisind, Înfe cele aflate pe numpta moșie Szuceștii, sau văzut prin ace catagrafie trecuții șa un număr de robii țaganii, rublni carisește carii însămnăndusa ance oș pe temetul B6505 fin Conduca polmta ceacă, spre știința tuturor de obște atât a acesteii vânzarii ca sa se înățoșea la acest Doban, unde are sa se facă hareciunie, aratatuluii (Vatagrafia a 21 salașe robii țaganii a Ș. Sale fostuluii Domn Ioan Sturza. ) 3. Marin Croptoriu de 70 ani,lucreza croiitoria Mariii Femeia lun de 60 anii și Ioan fiiui și a fostt un Domn, și prin clutare eii pe de antă parte stulașrii, 7 după șa a altora și în pribirea să îndemoșireii podurii, sanuluii catagrafie 2. Ioan Ferariu de 9 ani. (53) 4. Vaain Cucătariu, zice Salașe. NI. Balașa femeia lui Vonttandmn Opre Szuceștii cu toate ca tunurile să se fie în posesie pe cu fiiii lor, Loana de 8 anii șn Rucsanda de 2 ani i. an termin mușterenlor celor fa, bre un arot meia lui de terman nu muncește 20 anii, fel la pamânt, de 35 de 6 sau pretenție ba ale loc lunii fii, cu morii precum șiș aitelor asupra ații duna îngminiiie macii preclamație. 148 anii (bucătariu 63) și 5 anii de juie, pentru ce dor de 16 ani, anii. Volența femeia lui i le muncere mmn lucrul pamănant, Parascria (5) lor prost) Maria fe