Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-06-30 / nr. 13

-a uvie zupa învoinla ce au făcut cu răzășii proprietari a moșiei Mărăștii de la pănutul Bacăului, cari luând elăriit au defiingat și contractul di postiiie, acel din 12 Mart anul următor au încrifingat și de aceet Diban sunt No. 1642, neavând mai mult amestic în posecia pomenitei moșii, se puclică spre știință această desființare. Iunie 21, No. 3679. Ponca, Costandin Popa, Iordachi Popila și Gheorghi Ocrija, Vechiii răzășilor de moșiia Mănăaștii șii zic și Dumnezăi de la țunutul Vasluiu, cumpărând prin mezirar de la acest Diban o somă stânjini din numitele hotară, de la Dlui Canul orgaci Ciorașu, și din prețiri acenor stânjini, au rămas tatori DAsale Banului cu 1425 galvini, și spre plata acestora, sau dat sânet întavularicii și de cătră acest Divan, cu amanet documvpiturine pomenite nor părșii de moșie, și cu îndatorire ai răstanțe vanii în 3 pbadenle, adică: 500 galvini la Sf. Dimitrie anul următoru, 500 galvini la 23 Loriil 1841, și rămășița de 425 galvini la Octombrie tot 1841, dișre care în tavunarisire, se publică spre știinta tuturor țe obște. 1Iunie 20, No. 3676. și la Cudăcenii dupnă împarțala făcută de cătră amnit Diban, au ooinit în partea sogiei lii fongotul averii nemișcătoare, rămâne i se vândă prin miezat acea moșie, atât pntru întoarcerea arătatii sume, precum și a fratelui său, Deale Costachi Cuza (pentru cari se scoștă în mezat de acest Divan moșiia Fichitenii de la țânanul Tutonii, le au rămas în proprietara Diane după îndoșinla subârșită cu fratele Diale, sigur insina zestre în acea moșie Fichitenii. Deci încuviințăndusese cerire, acest Diban pe de o parte au arcari sănduși cătră Dibanul gării de Sus a prin mezat moșia Cuhăcninii, se publică spre grivița tuturor de ovște, anează siguri petre dn zudire a Asama Vitorin cuza în moșia fichiterii. Mădicătoriia gânatului C Botoșinii. I. Iunie 11, Pp. 2411. - Georgi și ucedroți lebăăști, prin particularnică alcătuire au bândut de bani un loc stun din acest târge neguțitoriului Grigori Aorul în proda 24 ganvini pasiri. No. 2413. - Jidobul Igii sân 2. L Iunie 11, Zeilico, prin particularnncă ancătuiri au bândut țe veci ostună, loc sterp din acel târg jidobunui lona sân Iosan în preș de 15 galerii vlanc. Vanidile sue arătau unor bânzări, s'au adiberit bremelnicește, giar tot odată să publică sprn știința atât acelor celor abe pre un fel de pritensie, precum și acelor ve ar abea arii de răscumpărare, ca să se înfățiișiză la pacist Tribunal, în termin de 6 luni, socotit fin ziua publicării prin achetă Foae, căci la din împrouibă ne arătândută în acest termin, apoi în urmă nu vor mai fi ascunați. Iunie 10, Pp. 2360. Zimbruta Catargiu, au cerut a i să vindi prin mezat 09 răzeci cate ce le are în Acestgt târg, cărora loc estemi mărime de 8 stânj, 2 palme iește răsurit, 9 stânjini 2 palme fundul, 50 stânj, 1 palmă lungunzește Hriste Popovii, și 49 stânj. 2 palme îșri icov Dudoc, urmare cărna cereri, sa publică această vânzari spre știința pretendatorilor și a mușterilor ce vor fi, ca să se înfățoșeză la mițt Tribunal în termin de 40 zili. Iunie 12, No. 2454. Anitropii bisericii Sf. Necolai din acest târg, au făcut cerire ca să se pândă prin mezat o casă cu locul ei top geaice, dini pe temepiul acei sreiri, i a voiei spovozită îie înant pre sfințitul Mitropolit prin Dohobniceasca Decasterie, s'au scos în mezat arătata casă, între care să și publică spre știința ahoinicinei muțirei, ca să se înfăgoșiză la anist Trivonian în termin de 40 zini. Dei Lnnia sogin răposat. Garavit Confoiu, au cerut aisă binde prin meat un loc stern pe care să găstri și Uun trunchiu de căsăpie, în Urmare căria ariri, se pueblică anestă vânzare A. Ioan Cuza, au cerut întoarse 1482 galvini, 23 lei oprit mezaturi moșiii Fichitești, 5000 galvini, vini, poi soției sane vi că așa precum moi se cu bin a lua de la gânuirn Botoșenii, DAsale Vitoria , 45 țin care ocăzăndusă 14517 gan- 11 lei și 37 parale să a plăti cannice Costachi Conachi, ce este latoru și către șir cu preț dn namai 13 parale, de D. logor. pe de anta avinîn