Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-09-27 / nr. 39

împ ți 5 287 ostiită carte din moșiia Murgrenii, pe care și Dalui Pohr, bunur voește a le vinde, din povodul căria ja lovi și pe temeiul ac gurilor ce nustriză, să publică în termin de 6 luni abuzart arătatelor moșii Cordegii și a părții din Murgeni în putere documenturilor și cu pricinile ce s'ar ivi asupra acestor moșii în curstrea de luni a publicației ce să urmează pentru cumperătura făcută de Dlui Bucur de la Pre„îndalțatul Domn al Valahiei, precum să arată în înmpărtășirea acestui Divan de supt No. 4148 publicată prin Foaia Săteacă No. 36 din SSent, iar muștrreii ce vor fi doritori de a cumpăra arătatele moșii, să se tuutusuițz aice spre azerdisire în vremea licitațiuii. Sent. 10, No. 4370. D. Constandin Moruz prin jalobă cătră acest Divan, au făcut arătare, că însuș cunoscând laritul răscumpărării ne are D. Camin Stefanachi Stamatin asupra a 27 in Survii de jos, țânut. PȘumii, pe care Dlui leu sengurat de la Dlor Abăzeștii, depună coe sau riciuit toți vanii deplin în sumă de 800 goluii, și au dat Dsale Cam. Stanatin atât zapisul Mbărăștilor cât și documenturile ce primisă juamu acelor pământuri, rămbind D. Camn, deplin proprietar în ceci. Zapisul sau, încredințat vremeanicește, dar totodată să publicz în termin de 6 luni spre înștiințare tuturor de oiștie, și acelor ce vor ave vre o șiuită pretenție. căsăniii, pe propritatea Dsale Spot. a 7, No. 3488. Iar tot cu g sanița de acolo, au vândut aflătoare judecătorii ținutului Botoșeni: Sent. 10, No. 4691. Deși prin Fulia Sătească No. 18, din 3 Maiu trecut, după împărtușit acestei Jubnateri de supt No. 2130, s'au scos în vânzare prin mezat toate acareturi de răpes. Apostol Gheorghiu (Cogeniu), spre îndestularăe Dsale Stoma. Neculai Sofiopo cu o somă bani, dar în urmarea precipisaniei ce s'au priimit de la Dogofeția areptății contenind acea vânzare, să aduce la cunoștința tuturor de opitie „timiditatei publicații, judecătoriia ținutului Sucevii. Mihalachi Cantacuzin, ginereati lor Aeipaulinas'au încredințat vremelnicește, dar spre a să face cunoscut pretentatorilor, să publică în termin Sept. 9, No. 4222. Dlui Banul Iordaci gherrgiadi, particulariic au să publică în termin de 6 luni. judecatoria ținutului Romant. 1) Sept. 4, No. 3979. Presvitera Rucsanda, împreună cu fiiul său Dimitrachi Zota din satul Ponile Daniii, au vândut de veci Dsale Vorn. Costachi Sturza 217, pași moșie din acel hotar, cartea despre răsărit. 2) Sent. 10, No. 4065. Vasili Chiful din satul Mancilu, prin jalobă au cerut ai să încredința doă zapice cuprinzătoare de 7 st. meșie din acel hotar, ce le are răscumparate, cel întăi pentru 5 st. de la Costandin Țăncu și al doele pentru 2 st. de la . aui Toaler Cenușă. 3) Sent. 10, Nă. 4072. Del. bejte. Marghieala brăileca ci Zuița Pleșaeca, au sucuruit un schimb între ele adecăe cea întăâi au dat o țigancă anume tareița, și au luat împroună de la cea al deele o altă țigancă Mășghioala. 1) Sent. 10, No. 4074. Dei Clucereasa Sma randa Nour, particulariic au vândut di veci, o țigancă Dsale Post. Alecu Vârnu. Zapisele acestor suntari și schimb, potrivit chirei sus vuniților și a titlurilor de propritate ce au înfățașuat, s'au incredințat vre- o meliniște, lor spre îngriințarea pretendatorilor să publică un termin de 6 luni. Sint. 10. Pe. 4053. - fiul Iancu săn lescu Buchieriu, încă din tricătul an tureiuinduse atăât soția sa cu preteția iguri verri astrii, cât și altă fețe velitelre, și prin Vritoru după înaintitele lucrări, aplic.ția desvălind faliment, să purlică spre îmbințari tuturor creditorilor su Sieși. Mildovul Evram vreitoruc din târgul Flaticinii, particularnie de veci uria o casu riul, în preț de de 6 luni, Miudecătorim vândut sfinții păriiți din târgul Pietrii pe în preț 3000 lei, o crâcimă de veci neguțitoriului loc Gospod ce cunoscut acelor ce de 1900 ce vor o lei. Zanisul sau încredințat vremelnitește, dar spre vânzurii țânutului Pămțu. Peculai Panaitiu de la malul Viare clironomie de la Zapisul vânzării are legiuite freccli. a se fa