Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-10-25 / nr. 43

N.U” dimitre Iamandi, pentru împresurarea moșiei Gornești ținutul Covurluiului a Dsale Spat. Stamatin despre moșiia Micișănii. Nemvr. 17. Monast. Sfinților Triierarhi, cu casa răps. Post. Iancu Canano, pentru împresurarea moșiei Trușăștii sunt: Botoșenii. 18. Răzășii de Oniceni neamul Vatresc, cu nemul Șinguresc, pentru pământ din acea moșie țânt. Romanului, în care protes fac parte Sard. Neculai Fundăcescu, Doftorul Filia Naiman, soțiia Slug. Vasili Carp, Neculai Savin, Postelnic, Dimitrie Năbădaică din satul Cotinu țânt. Vasluiului, Ioniță Păbădaică din satul Sofroneștii țânt. Rasauiului, și Postelnic. Vasili Mihăilă din satul Căscăenii țânt. Vasluiului. 13. Stupulești Banul Iordachi și Camn. Costacii, pentru o bucată loc de vie din podgoriia Socolii. Voln. Scarlat Miclescu, 20. Muonast. Răchitoasa, cu răzășii de Oniceni țânt. Tecușiului, pentru pământ din ace moșie. 23. Sard. Alecu Hristea, cu Iordachi Fecioru, pentru tovărășiia urmată la posesiia unor moșii. 24. Monast. Răchitoasa, cu Dei Cc. Duțica Cantacuzin născută Paladi, pentru părți din moșiile Ciocanii, Derigenii și Bătineștii țânutul Tutovii. 25. Mariia sa fosta Doamnă Ecaterița a, cu Dlui Potr. Iordachi Prunuu, i răzășii de moșiia Crestești și borzăștii pucată de loc din moșiia Solonțu țânutul Bacăului. Divanul Apelativ a Țării de Sus. Oct. 9, No. 4618. Spre îndestulare Dsale Rom. Dimitrie Mavrocordat cu o somă bani ce are a lua de la D. Banul Iordachi Stupu, s'au scos la mezat nice case din mahalaoa Păcurarii pe loc cu belimăn a Dsale Dogofetesii Anica Roset, și o vie ce este pe moșiia Monast. Socola supt plată de embatic, deci să publică spre obșteasca știință în termin de 6 luni, ca acii ce vor fi doritori mușterei sau vor ave vreun feliu de pretenție, să se înfățoșeză la acest Divan în terminul arătat. Oct. 9, No. 4621. După cerirea supusului Austrietesc Ioan Făgeraș, s'au scos a să vinde de veci prin mezat niște case de cărămidă ce din nou au vidit, cu 5 plăii șală prin mijloc, cu balcon din față și gata pănă la chei, i o șură în care poate încăpe 40 boi și cu gard bun împrngiur, aflătoare aice în Iași pe loc cu bezmăn a Monast. Șir coriți, în mărime de 112 st. 4 palme împrejjur, deci să publică în termin de 40 zile spre înștiințarea doritorilor mușterei de a le cumpăra, și acelor ce vor fi adând vreun feliu de pretenție, ca să se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat, spre a să înainti anularea celor de cuviință. Cu adăoste însă că muștereul ce va fi, avea să învoi din nou cu Monastire pentru plata behmănului. Judecătoria țânutu Oct. 12, No. lui Neamțu, megieșit cu a Dsale Bănești pe coama vantatului acestei din urmă, să publică prin aceasta în tot Prinținatul spre științăi, cu arătare că dacă spre ași priimi copiii și să și arute min de 15 zile socotit de la data publicațieii, voința de mulțămire sau nemulțănire, să capete pe ușa presurofiei lui, potrivit legilor,cu frații pentru o 1920, conia jurnalului în pricina ce are portiță Nenutundu să găsi pe Dhitariul Dimitrie Neculau din târgul Pietrii, ca să i se inhhirisască asupră i de Dei Băneasa Rucsanda Stan, pentru curgere șei de pe streșina binalelor făcute pe locul său. 26. Solor Opatarii Hristodor și Iancu frați Adămăchști, cu Dlui Dimitrie Miclescu și răzășii de Popești, pentru împresurarea moșiilor Șăurboteștii și Totoetrii, despre moșiia Poseștii țânt. Vaslului. 27. Dlor frații Spatari Hristodor și Iancu Adămăcești, cu Dlui Post. Iordachi Roset, pentru împresurarea moșiilor Șărboteștii și Tom se sa înfățeina aa acest Trăunal în tertoeștii, despre moșiia Soleștii țânt. Nasluiului. 28. Pornicesa Ralu Micleasca, cu Dlor Spatarii Hristodor și Iancu frați Adămăcel, pentru împresurare moșiei . fânt. Vasluiului. 30. Coms. Iorlati Ponir, cu casa răpg. Spat. Costachi Pomir, pentru posesiia moșiei Moaradancului. Judecătoriia țânutului Romanu. 1) Oct. 8, No. 4590. Diui Post. Grigori Doni, prin jalonă cătră această Judecătorie au L.