Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-10-18 / nr. 42

șie, ANUL IV. Astă Foaie offițială esă odată , pe săptămână, cu patru Suplementarii pe lună, în Tipografia Sf. polii ca toți a Moldavieip. „- 1 semițunarului semșrașuți. IAȘII, DUMINICĂ Idivanul Apelativ a țării de Sve. 1) Oct. 5, No. 4579. După cerirea lui Ioan Mihailovici s'au scos a să vinde de veci prin mezat o dugeană cu odaia ei de cărămidă ce o are în acest oraș la mahalaoa Muntenimei de mijloc pe loc de vetci. 2) Ost. 5. No. 1600. - După cerirea Iconomului Ioan I Pălure, s'au scos la mezat nișt case cu locul lor ți cu toate cele aflătoare supt îngrăditură, ce le are în acest oraș la mahalaoa Muntenimii de mijloc. Deci să publică spre înștiințare tuturor de obștie în termin de 10 zile, ca toți acii ce vor fi mușterei sau pot avea vreun feliu de pretenție, să se înfățoșeză la acest Divan în terminul arătat, spre a să înainti lucrarea celor de cuviință. Judecătoriia ținutului Iașii. Oct. 3, No. 8671. Această Judecătorie din povodul precipisaniei Dibanului țării de Sus cu No. 4214, urmând a face clasificație pentru toți creditorii supusului Austriecescului Costachi sin Manoli Brașovanul, să publică în tot Prinținatul în termin de 40 zile, spre înștiințare tuturor de obne greșit să se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat socotit de la data publicației, cu dovezile ce vor fi având, spre a să înainti lucrarea celor de cuviință, căci în urmă nu vor mai fi ascultați. Oct. 3, No. 8716. Vitropiia Bisericii Talpalarilor, prin înscris cătră această șiudecătorie, au cerut a să încredința învoiala săvârșită cu dei văduva Tița Pavlu, pentru un loc ce i lau dat cu bezmăn câte 160 lei pe an, pe vreme de 25 ani, în urmarea căriia cereri pe de o parte sau încredințat ace învoială pe formă, iar pe de alta să publică spre obșteasca știință, judecătoriia ținutului Botoșienii. Oct. 5, No. 5201. Midovul Altăr sin Buian, prin jalobă cătră acest Tribunal au cerut a i să vinde de veci prin mezat o căsuță dreaptă a sa ce o are lice în orașul Botoșenii pe loc Domnesc, în urmarea căriia creri și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, să publică spre înșiințarea tuturor de obștie în termin de 40 vile, ca toți acei ce vor fi doritori mușerei sau vor ave vre o legiuită pretenție, să se însă- acii ce vor fi IEU OCTOMVRIE IEAZ, de asemenea creditori, . 12.  MitroPrevenerația se Face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DD.Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an.