Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-08-01 / nr. 31

243 - juj%victoriia ținutului Iașii. Secția I. 1) Iunie 25, No. 658. - Ivan Ignat, au vândut de veci lui 4 Dimitrie Dudău, o casă cu locul ei alautoare pe șăsul Bahaluiului, în preț de 11 galbini. 2) Iunie 28, No. 721. - Femeile Măriuța și Rucsanda, au vândut de veci jidovului Iancu Haimovici, 2 st. loc sterp din locul caselor ce le au în mahalaoa Bahluiului, în priț de 500 lei. 3) Iulie 1, No. 792. - Dei Cc. Duțica Paladi Marchiza de Bedmar, prin al său înscris au dănuit Dsale Comisului Dimitrie Honvan, 14 st. moșie lin Romănești țânt. Iașii. 4) Iulie 2, No. 813. - Simion Vornicu, vândut de veci lui Tolder Cărnaț daravantic, o casă din mahalaoa Broștenii în dosua uliții iarmarocului, pe moșiia Sf.Ioan Zlataust, în preț de 300 ani. 5) Illie 6, No. 897. Dlui Pah. Costachi Sion, ai vândut de veci Dsale Sard. Manolaci Colțiscu, 6 rovi țăgani, și anume Peculai sin Ponliu Bălan covzar, cu semna lui Maria, i fiii lor Zaharia, Minca, Mariia și Ioan. 6) Iulie 6, No. 898. Dnitru sin Bulunașa viețuitor în tărgul Galații, au căntat de veci peguțtoriului Ioniță Cozmariu 3 st. 7 palme loc din fosua părințăsu cea are în mahalaoa Boghiului, în preț câte 17, galbăn șt. Zapisele de vuntari și atun de danie eu încredințat vremelnicește, dar spre știința aștiuiților pretendatori, să publică în terori de smuni Secul P. Plie 8. Ne. 5001. Da această Prudecătorie urmi:z ast regulari și vere răpe. Ioan Vasiliu și 3 rea crelitorilor ei, și fiindcă nu să șie dacă mai sânt și alți creditori afară de acii ce e'au arătat acine acum, să publică spre obșteaca științe, ca toți acii ce vor fi creditori răposatului, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 40 zile, căci în urmă nu vor mai fi ascultați. Judecătoriia ținutului Botoșenii. 1) Iune 26, No. 3231. - Dupe cerire Dsale Savastiții Ioan, s'au scos a să vinde prin mezat un aoc stare aelare în mahalaoa Drăgienii din acest oraș. 24) Iulie 5, No. 3400. - Dume ciriri Dsale Catinczi Deliu, s'au scos a să vinde de veci prin mezat niște case cu locul lor ce le are de zăstre în acest oraș, spre plata datoriei ce parvatul său datorește cătră Dei Roruneasa Marghioala Roșcă. Deci să publică spre știința pretentatorilor și a muștrrei, carii să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de AUolle. 1) Iulie 2, No. 3383. - Mihail Gavrilovici, au vândut de veci lui Costandin Curcă, o dugeanu din târgușoruil Nărazului, în preț de 28 galbini. 2) Iulie 5. No. 3430. Irie g.2- au vândut pe veci jidonului neam sin Ilie, o dugeană din târgușorul Stegu Onești, în preț de 45 galvini blanc. Zapisele acestor vânzari s'au încredințat melnicește, dar totodată să publică în termin de 6 luni spre înștiințarea legiuiților pretentatori. Iunie 28, No. 3271. Dlui Agapie Ventura, prin jalobe cătră acest Tribunal, au făcut cerire ca să se scoată de la Dlui Spat. Doan Cocotă 21 bucăți documenturi a unui loc din acest oraș, ce cu lumurit isvodisu fost încredințat încă la anul 1833 April, în urmarea căriia făcândusă cunoscut Dsale Spat. Cocotă, ca să aducă la Tripunl acele documenturi, spre asă înapoi ju ui s'au priimit acum răspunsul Sentoriului. le, arătător că toate acelu documenturi leu verdut drept aciia să publică spre oiștea ca pivii” ori la cine să ver afla acele documenturi, aivă nici o tărie, socotindusă ca unge hartii ACNVe Iulie 15, No. 4596. DLa această vindecătorie Urmând proțes din partea unui Gheorghi Ialaghianul, asupra jilovului Moisi Aron pentru niște șari, s'au și hotărât șiia închiere de jurnal, după care urmând a să îndeplini formalitățile apelului, după nemulțas'au căutat întotmirea Plalaghionului, deși cuprinsul țnutului, însă s'au luat știință să este pribegit, deci să publică în termin de 60 site spre știința numitului, că dacă voește a apelației, apoi este dator a depune mai întăi legiuita cauție pentru suma de 127 lei, s'au lămurit valora procesului, alcătuind aceiași cauție 25 lei 39 parale, căci la dii împroură să va închide apelația ș Judecătoriia țenutului Neamțu. Iulie 11. No. 3300. Dlui Gheorgi Manoliu împreună cu soțiia sa Marghioala, particulariic au vândut de veci Dsale Coms. Neculai Mile, un loc în mărime de 16 an - Dlui Sard. Dimi care