Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-11-21 / nr. 47

- 349 - acest oraș la ulița podului DAung, în preț de 2600 lei. Zapisul vânzării potrivit cererei sus numitului vânzător, s'au încredințat vremelnicește, dar spre a să face șirul tuturor acelor ce vor ave legiuite pretenții, să publică în termin de 6 luni. Judecătoriia țeținutului C Neamțu. Noemvrie 5, No. 4854. Șidovii Haim sin Ahăl Iancu și Herșcu sin Nuță din târgul Nămvului, prin jalobe cătră acest Tribunal au cerut a li se încredința acturile de schimb svârșit între ei, a niște dughene din acel târg, megieșite a celui al doilea pe de o parte cu a celui întâi ior pe de alta cu Carmen Șuașa, în urmarea caria cereri și pe temeiul tidulelor de panta pezmănului liruit cătru proprietara Menastire Ceamțu pănă la aciua 1822, ce au înfățoșat, în lipsa. vechi, sunt cuvânt că ar fi ars,din care s'au luat lămurire că acele țidule le eau in loc de dovadă asupra stăpănirei binalelor), pe de o parte s'au încredințat acturile vremelnicește, iar pe de alta să publică în termin de 6 luni, spre înștiințarea tuturor leiilor ce vor fi având pre dințede pretenție asupra acestor dighene, carii în terminul arătat, să se înfățoșeze la această Miudecătorie cu legiuite dovezi, ceci în urmă nu vor mai fi ascultați. Miudecătoriin țănutului Tecuciu. Pesmvrie 9, No. 4132. I. Lust No. 325, s'au încredințat vremelnicește zapisul cu care Manolachi Zaharia și soțiia sa Vasilea, trecu în de veci vânzare cătră vatavul Gheorghi Străoneanul. Un stânjin moșie din hotarul Fărcășiăștii dun Perchiu, în preț de 50 lei, ales, hotărit și stălpit pe fața pământuui, de cătră Privighitoriul ocolului Berheliu, după cum prin raportul său cu No. 686 din 10 Iulie curgătoriul an, înștiințată. 2. Sunt No. 326, s'au încredințat vremelnicește zapisul cu care tot D. Polcv, Manolachi Zaharia și soțiia sa Vasinca, trecu în degeci vânzare cătră vatavul Gheorgi Străoneanul, 4 st. pnământ din Perciu hotarul Farcășăștiior, în preț, câte 100 lei stânjinul, care stânjini sânt aleși, hotărâți și stâlpiți pe fața pământului cu petre hotare de cătră Privighitoriul ocolul Berbeșiului, după cum prin raportul ei cu No. 686 din 10 Iulie curgătoriul an, înștiințată: 3. Subt No. 332, s'u încredințat vremelnicește zapisul cu care Filița Bălmoșele și fiii ei Peculai și Ilinca, tresu în de veci vânzare cătră Ioan sin Mihlilă, 53 stânjini moșie din hotarul Partoanii, cei au căștigați cu jurnalul acestei Mindecătorii, adus întru îmblinire pe fața pământului, în preț de 300 lei și 12 vaniți popușoi. 4. Lust No. 333, s'au încredințat vremelnicește zapisul cu care Manolachi Cumpănici prin particula mică alcătuire au trecut în de veci vânzare catră Dlui Iancu Zota, e stănjini moșie din hotarul Jărna de jos, ce și ei au avut cumpărați de la Peculai Broșteanul și întăriți cu actul acestei Judecătorii cu No. 89 din 15 Fevruarie anul curgător, carele este adus întru împlinire pe fața pământului, în preț de 2 galurii stânjinul.u. Subt No. 338, s'au încredințat vremelnicește zapisul cu care Ioan Tarasie, trece în de veci vânzare cătră Preotul Costandin Bace, 4 stânjini și 4 palme moșie din hotarul Bușiumenii numit acum satul Bula, în preț căte 22 lei stânjiniți, aleși pe fața pământului și stârniți de cătră Prichighitoriul ocolului Zeletin, după cum prin raportul său cu No. 072 din 12 Aegust curgătoriul an, înștiințaza. 6. Surt No. 342, s'au încredințat preeanicește zapisul cu care clironomii răposatului Polcovnic Veculai Obreja, și anume Grigori, Stefănachi și Marghioala, trecu în legeci vânzare cătră D. Spatariul Pecului Bontănu, 157 stânjini moșie din hotarul Găurșa, ce?i au căștigați cu Domnesc hrisov din curgătoriul an subt No. 15, în preț câte 73 lei 22 parale stânjinul. Deci să publică în termin de 6 luni spre înșiințare tuturor de obștie, atât a celor ce vor avea vreun fel de pretenție asupra acestor vânzări, precum și a celor cu arii de răscumnparare, carii în curgirea terminului arătat să se înfățoșeze la această viudecătorie cu dovezile ce vor fi avândă, spre a li se face cuvenita punere la cale, căci în urmă nu vor mai fi ascultați. de