Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-02-14 / nr. 7

ANUL I. Departamentul trevilor din lăuntru. Fevruarie 3, No. 1836. Isprăvniciia țânt. Fălciiu prin raportul cu No. 426, mijclocește aflarea unui locuitor birnic anume Dumitru Lazăr de pe moșiia Vălenii acel țănut, care într'o noapte în trecuta lună Dechemvrie 1822, s'au făcut nevăzut din împreună cu soțiia sa și o fiică a lor, cu carul cu doi giuncani, deci însămnânduli se alte numile și fisionomiia, să publicui spre obșteaca știiță pentru a lor aflare. Fisionomiaș. Dumitru Lazăr, în vârstă ca de 60 ani, la stat de mijloc, la față smolit, orcii ne gri, nasul mare, părul căzut, buza tăetă, din care pricină și vorbește fălfuite Maria femeia lui, cu albață pe un ochiu, și o fiică a lor Rnchița, la stat mică și groasă, șiudecătoriia țânutului Iașii. Ianuarie 28, No. 809. După cerire Vcateriii seția răpe. Iconem grigori, încredințăn, dusă pe formă încrisul cu care afierosese viiuii cu hramul Sf. Apostol Roma, o casă din Păcurari pe loc Ghespod, să publică spre obșteasca știință. Ianuarie 27, No. 810. După cerirelor sale Simion Varlaam, Safta soțiia lui, Ioan Roman și Ineana Văduvă, încredințândusă pe formă înscrisul cu care afierosesc Besericii cu hramul Sf. Apostol Mornar, o casă a lor din Păcurari, să publică spre obștesca știință. Ianuarie 27, No. 811. Dlui Colonelul Alecu Iacovachi, particularnic au vândut de veci Dsale Maiorului Cafenți, un țigan vezete, anume Gheorghi Bulei, în preț de 30 galbini. Zapisul vânzării în credințăndusă vremelnicește să publică spre înștiințara festuiților pretentatori în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Dorohoiu. Fevruarie 1, No. 197. Cunu cerire Mariei Pănzărița cu fiii săi, încredință nav-- vremelnicește sunt No. 11, zanisul de veciniciia ce dă ginerilui său Vasili Popovici, pentru o casă cu locul ei din acest târg Mighailenii, să publică spre înșriințare atiuiților pretendatori, în termin de 6 luni, Judecătoriia ținutului Sucevii. Ianuarie 29, No. 322. Sfințiia sa Iconomul Iftemi Stamati formalnic vechil a Dsale Titulorui Sovetnic Costachi Stamati proprietariul cții de moșie din Fălticeni, particulariic au vândut de veci nemților 7. PRINȚIPATULUI MOLDAVIEI IAȘII, DUMINICĂ 14 șiii --FEVRUARIE 1843. A gbostă Fome offițială esă odată pe săptămână, cu patru Suplementarii pe lună, în Tipografia Sf. Mitroprolit a Moldaviei. Previerația se face în Iași la Relacție, în ținuturi pe la DL. Lace și Prețul pentru particulari este un galbăn pe apr. l- - -