Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-12-03 / nr. 49

zi și ehint. Cse” Chitropia cadcii- răis. Sard. Vriste pitică, Sfințiia sa Iconomul Aristarh fostul Iconom a Sf. .ii, Opițeriul Grigori Pădure, Panaiti Caraeni, Iordaci Ungureanul, Ilie Arapul, D. Slug. Alecu Paliologul, Toaderb Sfirdițeci, Iuca sin Vasili Marhon, Vasili Ivanovici, Spițeriul Tomborgo- jidovul Iosip Siminașcu, Sard., Picolai vuie, Safti Barb ierița, jidovul Plie Iosin și mnusul 3ălinesc Costachi Corbiiu 4), se publică ci înștiințare unor asedi pe creditori, ca pă la 184gurgătoarei luni decemvrie, să se întănoșeze a acest Tribunal cu mnecrisuri vartele, iacă mai reeșit ași căuta pretențile creauu și lacu evaizare vreo stargei la l ' șșgratie decia închihănduse, să catrineze la Frhciva Statului, nu de cantorii donutului Sucecvii. No. 2799. Sare în nestu ac Dsale pe Ioniță Gricoriu, cu vanii 1880 leine cu zanisare a lua la mortul acum jiderul Iancu vroiteriu. giguranție de amadet niște case a sale afînte de în târgul Gaăligicenii ulița căstipiei, amedeanul șchealelor Epriești, pe proprietatea sale Epat. Mihalavi Cantacuzino, (care case pună lucrurile înlintite de cătră”. Vgecțtori, s'au văzdut a fi numai Jnrtate a mortuui Jidov, iar jumătate nzstre a soției sale), scos în vânzare prin mezatuzata jumătate de case, deci se p „cz în termin de luni spre portiințare acelor ce cor are vre un el de pretenție sau arit de a plăti datoriia și rreu mncere acea jumătate de casă, precum și n termin de 40 vile (după acel de 6 luni) spre științart leritorilor magrerei de a o cumpăra, lla împlinire terminilor arătate, să se înavone, la acest Tribunal, unde vru larg se ruri atât despre calitate pinalei, preum și de măsureutoari locului. Judecătorii ținutului Romanu. - No. 3796. - Dlui Spat. Znachi Burvi, au onplung de veci de la Ileana Bontăș soția lui mcri Pona, 7 st.A palme moșie din oști niz st. lin Vornegi. 2) No. 3871. - Costandin Cetrariu, au cânt le veți Dsale Polcv. Ilie Giosanu, 2 st. palme moșieri din hotarul Muncelu acest sat vremelnicege, mr spre iștiințare cuiților pretendatori, se publică în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Bacău. No. 4357. dlui arai grigoriu, prin talopă cătră această Judecătorie, au făcut cerire a i se alege și a i se stălpi niște stânjini hotarul Vălenii acest țânut, cei are cumpărați de la răzișii acelui hotar, spre îndeplinire cărim cereri. .. asesorul cestei Judecătorii Dlui Vama. Alecu Anastasiu, prin decladul dat au arătat că au ales în ființa tuturor . unzzturi sumă de 152st. 5 palme în §ucari zapise, și neurmând nici o prihănire nu și cetruit pe faca pumbalului, dar epre a se face știut acelor ce vor ave vreun fel de pretenție asupra a zitzst. se publică în termin de 6 luni. - No. 4371. ii îndemnul luioșii ce au atestat Tribunal răzășii de moștina Mugireștii și Dănganii de la acest ținul, cu triire de ali se rândui o față particulari spre a le face spiță de neam la aceste doă hotare. Judecătorii, pe de o parte cu agcesul sub No. 4383, au iisarcinat pe Dlui Manolachi Galeri intru săvărșirea unei asemine lucrărin, iar pe de alta se puplică spre înștiințare Sin i, în acele hotare, ca în termin de 15 zile socotit de la data publicației, să se înfățoșeze la Cluj rânduitul cu dovizile ce vor fi avânt, căci în urmă nu vor mai fi ascultați. No. 4732. . și prin Foaș vără cecă cu No. 17 din 23 dinia trecut, după împărtășire acestei Judecătorii sub No. 10668, s'au publicat vremeanica întăritură a zapisului le vânzare caselor din acest târg a Catincăi Catichioae, ce leau cumpărat Dlui Cluc. Vaniii drcbescu, în preț de 140 galbini, osebit de 2189 lei cu care se lăsă datoare cătră Cluj, însă fiindcă cumpărătorul mai inainte de a răspunde panii pomeniți după zapis, s'au săvârșit din viiață, prin Judecătoriia țânt., Iașii secția I, făcândusă întrebare cliropomilor răps. Clucer de vroesc a se ține după alcătuire rtemuilor, și prin urmare a răspunde banii, iar acesta pe lângă oboșenia sub No. 5504, răspunde cu împărtășirea și a jalovit văduvii lluceresă Ca Zinisele arătutelor eumeri s'au încredinmoșie din