Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-03-26 / nr. 13

, - Disanul Apelati ațerii de Jos. Ne 113. Macarie și prin l.T caăsi fieției la clasul Tecușiului, s'au fost comisinet spre localnica disvatere în anul culigător, și prima împresurării moșiei Argeoa a Melelnic. Costaci Șănarea, despre moșiie Domniști a L. Post. Iorgu Razu, însă din jalona Delle Post. Iorgu Razu, văzândusă că prin canonul Judecătoresc unde de mai înainte au fost reclamațiia recomenduită spre care, au luat sfărșit, și apelarisindusă la acest Divan pentru peîndenamiri ei, s'au și întors Judecătorii acelui pânat cu poronca din 29 Noembrie au'l trecut pu No. 47148, apoi în privire Unor asemite cie ligturări, și a oboșeniei Dogeteșiei Prina din 23 Septemvrie 1888 subt No. 3 Grasad ași are înaintire curstoui Cludecătorii, să publică age obșteasca știință, că pricina arătată mai sus, s'au scos din numărul pricinilor clasificate spre localnica disbatere. Miudecătoriia țânttului Iașii. Secția I. No. 11088. Sfatul Familiei sacii Jen Bon Chirica Stamati, prin jurnalul înfierii îmbunătățit de Comissia Anttreșnească prin poronca cu No. 110, au încuviințat a că ocinele peci prin mezat următoarea ez o vie în podgorița Buciumi cu edinva ei: supt pastă delemboati; o crâșmă , alte 2 dughene supt un acoperement, aflătoare în mahalaoa Tătăraști, pe loc au pas zmăna Monast. Priorița, un loc în târgul Fainii din care pe o parte din ea sânt 2 dugheni; posele cu locul lor de lângă Monast. Dancunui, și un loc de casă din Sfânta Vinere, toate aceste aflătoare în acest oraș, locuri vecinice, și se vând în puterea documenturilor ce păstriză casa, deci să publică spre înștiințare legiuiților pretendatori și a doritorilor mușterii, carii în termin de 40 zile să se înfățoșeze la acest Tribunal. No. 1045. Fiindcă în câte rânduri au fost terminat cașii răps, ce pumital au însămnat ca să se adune la Judecătorie spre regularisire celor sus zise, nu au fost următor, și însfârșit după late chiemări făcute iarăși, atât jăluitoarei cât și unuia din fiii raps, anume Neculai Gheorghiu, ca să se înfățoșteze spre a să rândui un epitrop din slujbă, potrivit § 27 din Așezământul Znitropicesc, nici aceștia n'au fost următori, a să precurma odată zădarnicile corespondenții, să publică împricinaților, cu Dlor: Postelnicean Catinca Canano și Aga Grigori Canapo, pentru avere rămasă făru testament de la răps. purintele Dsale Spat. Ioniță Canano, și fiindcă după leștiuitele chieînțălege că Dlui despre a veni spre înfățeșere, Mjudecătoriia au mai încuviințat încă să publică spre știința Dsale Agăi Canano, ca în arătatul termin negreșit să se înfățoșeze la acest Tribunal, crudința părții stăruitoare. 1) No. 1012. - Dumitrechi sin Dumitru Talpălariul, Ecaterina soțiia lui Ioan Șircariul și Nastasiica fiica lui Gavril Graur, toți nepoți locul lor Gospod, aflătoare în acest oraș la mahalaoa Tălpălarii, în preț de 140 galvini plane. 2) No. 1014. -Ioan Bahadărcă . întâi a pricinilor despre căutare procesul următor nal, după pretențiia Dsale Efrosina Iancu, încă din trecutul an 18413, or, pentru averea rămasă gorița Zanna pe moșiia Monast. Aron Vodă din ele răposatul Iordachi Postandin, cucerire de acest țânut, în preț de 42 galbuini;din caa să rândui un eciit; și totodată a să regure vie fiind o parte zăstre larisi și îndestinați zestrii care i s'au putut da iștruitul curs, nula acest Tribunal, căci la meiul Degilor, închizăndusă la Arhiva Statului. No. 1262. La acest Trigunal urmează între Dei Vornitesa Smaranda turmin pentru căutarea împretivă, pricina se va cerceta numai în firă pe, preot Mihalachi, psaltului Iordachi Andrievici, Safta, prin zapisul din goane și 3 firte vie să se înfățoșeze încât din aceasta să și hotarirea acestui proan vândut de veci osale a lor, aflătoare în pecia vânzătoarii, soiure, nici odată mai din trimete Conane), mări ce laurari dela țănutul făcut o Vfrosina cum la acest Tribu văndut pricină 11 a din ace că după toate chiemările. sfatului faminiei spre înșriințarea tuturor s'au făcut Dsale Agăi, corii în termin țes în fondos, Aprila, deci de 10 zile, și anume la au fost următor, apoi spre din împrotră această dellă, deale Duca de proțes (născută nici pănă aviitoarei luni și soția sa doă căsuți de veci Dsale Costachi Marinov, ane”aeeau pe tesă va Uin la din ai 4 povestiri cu 9 Dechemvrie 1842,