Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-09-16 / nr. 37

- - 8) No. 71ILE. Procesul ce urmează între lui Șatr. Costachi Grigorinli, cu D. Anarihi Tlutul, pentru un log, s'au adaosase termna spre căutare de cătră acest Divan, la 28 curgătoarei luni Sevtenurie Deci se publică spre înfiiințare tuturor acelor ce facu narte în arătatele DLD zile, ca în însămnatele negreșit să se Înfățoșeze la acest Divan cu dovezile ce vori având, căci la din împroură pricina se va cerceta numai în Ființa părților stăruitoare, după art. 371 din Reglement. Divanul Apelativ. No. 2797. Pricina următoare între Stașn Stamati, cu văduva Feodora, pentru surparea unei săvărșită pe o dugeană și cirnia ei, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, pentru ce mai de pe urmă dată la 26 Septemvrie cursier; deci se publică fuiiturori împricinaților, ca în arătata ai negreșit să se înfățoșeze la acest Divan cu dovezile ce vor fi apând, însuși sau prin formalnici vechili, căci la din împrotră pricina se va hotări numai în ființa părții stăruitoare. No. 2048 Fiindcă prin Foaia Sătească cu No. 32 din 12 August trecut anul curgător, la publicațiia elobozită din îndemnul împărtășirei acestui Divan cu No. 2200, stingătorre de vânzarea prin mezat a părții din moșiia Șutrarevii, a clironomilor răposatului Alecsandru Davilel, din presală s'au însămnat termin de 6 luni, în loc de 40 zile; de aceia se publică lic nou otre obșteaca știință, că vânzarea acei văci de moșiie are a se urma la împlinirea terminului de 40 zile, socotit de la data țintei Foi Schegi. Judecătoriia ținutului Iașii. Secția I. No. Aault. Pricipa urmaitoare între jidovul Ițic Canev eri grepul orfanilor mortului jidov Herșcu sin Țil, cu Hain dejba pentru o chie văndută cătră Samuil Negre, s'au terminat de cătră acest Tribunal, pentru a lui Ioan spre căutarcea mai de pe urmă dată la 29 a curgătoarei luni Septemvrie, (în privire că după lucrările înaintite pe jidobul Haim deii nu s'a putut găsi spre a i se înmăna chiemările), deci se publică spre înștiințare înpricinaților, iar mai cu samă a nunțtului jidov Haim, ca în arătata zi negreșit să se înfățoșeze la acest Tribunal, căci la din fauretiue pricina se va căuta numai în ființa părții steruitoare. Secția P. No. 4017. V... Aghenție pe lăngă cota sub No. 5220 alăturănd în coșie jaloba supusului ei Iacob Vircantail, ce iau dat, cu arătare că pri ar fi în stare a plăti datoriile ce are pe la unii și alții, mijlocește a se regularisi cuvenita lucrare întru asemine, din îndemnul căriie Judecăetoriia pe de o parte au pus în lucrari categrafisire aterii numitului, iar pe de data se publiacest faliment, ca toți acii ce îi vor fi creditori, să se înfuțoșieze la acest Tribunal cu dovezi în termin de 20 zile; osemine și acii ce vor aveai da, să nu-i stopoadă nimică în mănă, ci săii aducă în depozitul Judecătoriei. Judecătoriia ținutului Bucevii. No. 2437. 4a7. viitoarei luni Octomvrie, urmănd a se face alegere și deosebire purții fiește căruia de moșiia Brusturii de la acest ținut, potrivit cererii ce prin înscris au făcut, de cătră inginerul Statului și un mădular ajude se publică spre înștiințare tuturor sin partașilor în acea moșie, ca în arătania zi, negreșit să se înfățoșeze la fața locului, cu dovezile ce vor fi având, căci la din împrotiră pe va savărși lucrarea numai în ființa părților giuruitesre. Judecătoriia ținutului Romanu. No. 4680. Spre a se pute îndeplini acta procesului următor între D. Aga Costandin Botez, cu armenii Hristea tercez, Acsinti Popa, gheorghi Sasa, Gadaruța soțiia lui Iacob Garabet și Iolana sopiia lui Nicolai Iacob, pentru împresurari unui loc, potrivit poropcii desființatului Divan a țării de Sus, No. 3780, deși în mai multe rânduri dăea dreptul s'au chiemat pe numiții armeni a veni la Tribunal, însă fiindcă ei n'su urmat a se înfățoșa, și așa precum se găsescu împrăștieți cu ședere și prin alte ținuturi, se publică prin ateasta spre științele, ca în termin de 15 zile socotite de la data publicației, pe greșit să se înfățoșeze la acest Tribunal, căci în urmă nu vor mai fi ascultați, că spre obșteasca știință rămășcătoriei, -