Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-01-13 / nr. 2

a 6 Anul VII Licistă Foie ofițială esă odată pe săptămână, și patru Suplementuri pe lună, mai dand încă A PRINCUPATULUI MOLDAVCM. f1 Iașii, DUmINICĂ 13 IAPULRIE 1846. Prenumerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DD. Sameși. Prețul pentru parti culari este un galbăn pe an- pargă adminstrativă. Departamentul trevilor din lzuntru. No. 215 și 224. Din slujvna Miliției pămăntești, dezertănd redavoii Giurgiu Diaac, Manolachiel și Mihai Bendhe, Alecsandru sin Vasili Filimon și Ioan a lui Alecsa, li se însamnă aite feronomiia și totodată se publică spre știința lăcuitorilor și cuvenita din partele regularisire, pentru negreșit aflarea și trimetere lor la urmăle. Istonomiș. 1. Giurgiu Dimco dat de satele Miclăușănii, Criveștii cu cotuonurile de la ținutul Romanului; părul capului, sprincenile și mustețile castanii-închisă, fruntea și nasul potrivite, ochii cării, gura mare, dinții de mijloc, rari, barba rade, la față roșcoleni, plin. 2. Manolachiel și Mihai Vencea, dat de satele Cleja de jos, r Setea de la ținutul Bacăului, părul capului, sprincenile și mustețile castanii-închise; fruntea rotunda, ochii căprii, nasul, gura și dinții potriviți, vorba rade au faă roșcovan. 3. Alecsandru sin Vasili Filimon, dat de satele Cruce de jos i Ursoiu de la ținut. Pumii, părul capului și sprincenile galbine. Fruntea mică, ochii căprii, nasul lungăreț, gura mica, musteți pu are, dinții mărunți deși, la față balan și stricat de vărsat. 4. Ioana lui Alecsa, dat de satele Iocșăștii de mijloc, Răcea de sus și de jos, Băloșăștii cu Tabăra de la ținutul Romanului, părul capului balan, fruntea mare, sprincenile castanii, ochii verzi, nasul mic, mustețile în fireză, gura mică, dinții mici, varba nu rade, la față balan. No. 271. Stărostița ținutului Putnii, prin raportul cu No. 11,535, din 1845, înștiințiză că preotul Ioan Mărăscu din satul Mărăaștii acel ținut i s'au înfățoșat cu jalobă arătătoare, că documentele moșiei Mărășăștii, un hrisov și o hartă atingătoare tot de această moșie și Racova ce se păstra de jăluitor în biserica din acelaș sat, unde să găsăște slujitor, i s'au furat, deci se publică spre obșteasca știință pentru negreșit aflarea acelor documente, i spre descoperire furului. Comisia înnoitoare ravelelor orașului Iașii. No. 3. Această Comisie luănd încredințare că de cătăva vreme se află de pripas în ograda mașinei tăetoare, un cal la păr roiu, țintat în frunte și înserat la șoldul sting, se publică spre înștiințare păgubașului de asemene vită.