Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-02-23 / nr. 8

lu N . ---- - aiuan- strămb, gura mică, fața smadă, curată; ofevite semnei unghia debitului al 9- le de la mășia arcantă etricana, are o pedepsie și bube pe truț. 4. Grigori stavilă, în vârstă ca de 30 ani, la stat de mijloc; părul canului și sprincenile castanii, ocii albastri, nasul și gura mare, mustețile și varba însvicate galbine, faca curate, cozile sprincenilor rădicate ,177 mena areantă uiciorul stăng stricate și răni. 5. Gudiia fostul monah în Conlot. Neațului, în uhrotu de 28 ani, la stat nalt, la față 6 lan și capul de vărsat, părul cu varba și mustețile castanii, ochii cărni, pasul și gura potrivite. Secretariatul de Stat. No. 337. Crespul Consulat Galicescu, prin nota cu No. 27. împărtășina Secretariatului, că urland Bebzamin Nazif din diurc, este snovod de subta sa protecție; deci se publică spre obșteasca știință, că pumitul rămâne .. vine în dispozițiia obărnuirii locale. No. 362. Consulatul Britanicesc, peta subt No. , împărtășăște Secretariatului știinaz, că dună închiere parlamentului marii Britanii și a graandi la 26 Ianuarie anul curgător in vartația grăului, ponușoilor, făinilor, orzului și a cartofelor, este înalt întăritu Slobodă de tot felul de postinz, în toate aporturile Marii Britanii, pănă la 1 Oct 1817; deci se publică spre obșteasca știință, viitor  Comitetul Sănătății. No. 244 și 316. Starea sănătăței atcuitorilor din amândoă prin ținuturile, după științile adunate de pe la cuvenite este bună, precum asemene și în a dreapta parte a Luntrei de la Baltapuri încoace, că găsește ferită despre molipsitoare bollă, deci să publică spre obgșteaeca știință. 17 ținutului părții. No. 591. Însămnăndusă aice fisiopomia unui jidov, carele au luat o tabacere de la un alt jidov din acest târg anume Herșcu Căserpucar, și vânduto Doare Ioan Alun, și în urmă desco de uret, s s'au făcut nevăzut, se publică evreiștesca știință, pentru dmriprindere și trimeterea lui aice. Fisionomii. În vârstă de 22 ani, la sfat mic, la față romșcovan, ochii cărnii, părul capului roș, mustețile înfirează roșii, barba race roșie, îmbrăcat cu surtuc de postav verde, căciulă roșie de oae și cibote de iuft, plită judecătoreecă. Divanul Anelativ. No. 819. Deși bupă împărtășire acestui Divan sub No. 5429, s'au publicat în termin de 6 luni, vânzare prin mezat a cvaselor jidovului Boroh Bendel Goldinștain de lice din capitalie la ma hallaoa Muntenimii, spre îndestularea Dsale Savastița născută Nafile, cu 2850 lei, însă fiindcă numitul jidov prin jalobă cătră Departamentul a dreptății și recomenduită în copie Divanului, arătând că pe lângă dobânda ce regulat au pazut vănă la vadeva îndatorirei lui, au plătit și din capite 485 lei, rămăind dotor numai cu 2000 lei, cere a nu i se .4. fondosul, de vreme ce numai din chirie s'ar nute ecioflisi datoriia cătră Dii, cuprinzănd chirie 220 galbini pe an; în urma re t - - - căriia cereri se publică spre obșteasca știință, darea în chirie a arătatelor vani înainte pe atăța ani cât s'ar acoperi însămnata datorie, ca acii ce vor fi deritori mușterei, să se înățoșize la acest Dian în termin de 40 zile. No. 826. s'au scos a se vinde de veci prin mezat în puterea documentelor, moșiile Dsale de la țint. Neamțului, care să alcătuesc de trupurile mobotoșenii; deci se publică spre obșteasa știință, ca acii ce vor fi doritori mușterei de a le cumpăra, sau vor ave vreun fel pretenție să se înfățoșeze la acest Divan în termin de 40 zile, cu acesta însă că cumpărătoriul moșiilor Vorona și Gămăna, are a păzi întru toată a lui cuprindere contractul posesiei ce are închiet cu Dlui Enăcachi Ion Bontăș. Decurile Dnui Sărbii, Iași, cum cererea Dialeștilori Vărtonu mare, i părțile de Băloșăști binale, cu Vorn. Iancu Cantacuzin, i Geamăna din ținutul Vărtopelu, Ungurașii, truleștii, Ilișăștii, giumătate de Tătăși moșiile Vorona și gigoești, pre