Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-08-01 / nr. 31

-- - 228 - mion CN.: gra, Fită, mustețile gălvine, dinții de mijloc, fața roșcovană pre luncă, 5. Costachi sin pidat de virtuda satelor cu No. 89, părul cantinui e princepile castanii, c frnge mică, ochii verzi, gura dinții calul mare, rotriviri, fața al- AUT.A de la ținutul Vicănaui: țile galbine, vineață. S. Ponoș Tamoș, nartida catelor cu No. 1939 la stat de mijloc, părul capului sari cenile negri, fruntea rotr vită, ocii verzi, p.sulmic, mustețile în firuza, gura mare, dinții marii, mal sudlă 7. Semon sin Nonui Roată, dat de tartila catelor cu No. 40, părul capului eprinepine pe gri, frupte nasul gura potrivite, mustețile înfiriză, dinții aui galbini, fița smadă. 8. Joacă Toma, dat l de portda satelor cu No. 49, la stat de muntoe, părul canului spripcenile negri, frunte gura mică, ochii cășnii, nasul lungăreț, mustețile galpine, dinții marunți deși, la față smelit lungăreț. 9. Stancu Olariu, dat de portida satelor eu No. 51, capului e prindenile mustețile castinii stat năr §4 părul închisă, fruntea nacul gura diipii potriviri, ochi cășnii, fața albineață. 10. Mihai Ianuș, dat de partita satelor nou No. 95, de la ținutul mad la nalt, capului sprincenile prii castanii, gura pătrăită, mustețile înfirează, dinții mărunți ziri, fața balpică. II. Vasile Călin, dat de partida satelor cu No. 25, de la ținutul Tecuciu, la stat nalt, văzul capului springenile ochii fruntea rotunda, nasul gura potrivită, mustețile castanii, dinții mărunți deși, la fFițe roși sovin pusnit. 12. Toader Totoel, dat de Asaților vârna ciului crrbcnegri, cu No. 20, la stat nalt, cenile castanii, frunzăle mică, ochii căprii, pasul potrivit lungăreț, mutețile galvine, gura l dinții potriviți, fața smadă lungăreațe. 13. Ioan Bărneriuța, dat de partida satelor cu No. 51, de la ținutul Vovurauiu, la sfat mic, văgul chipului sprintețile pe gri, fruntea lată, toii căprii, nasul mic, mustețile galbine, gura mare purat, dinții lați, fața groasă lungăreața. 14. Vasile Spinul, dat de partida vatelor cu No. A4 de la ținutul Totovii, paru capului strintenile mustețile galbne, vasul gura mare, dinții rari, fața emada, castanii desche, frupte mică, ochii albastri. 15. Șefan Panciuta, dat de satele Invăneștii, i din Obărșeni pănutul Vaptrăul Boului, slujlui, părul capulnui castanii, crnte sura mină, onii cășprii, fața romeăncei, dat de sotele cănaștrii, sul diluii potriviși, smadă. 10. uli, festat 7 ncri; 6uateă mică, olii căr. di, cerri. ju. castașii, gura potriviți, dinții gulați, la față negrilor stricat le sărsat. Egeteriia Mondociei. Nă. 3682. Utăreștia vinute Nănșii prin raportul euntribeelu spart casa vornicelului lin satul Batingii i de la acea ținut, luăndui din ladă acedui sat semă de 248 lei laorbani nuobbanii cuteii pecetela Sătească și toate strrile să lică spre obișteasca știință pentru aflarea lor. Terminun contrțe rachiu să îponimire ai luni Ghenahe Iusi9, să otcupa acestui erat, și spre opșteasca știință darea în toritorii ,- cei ce ar vroi aluil asupră le oata îndatorire, să se înfățoșteze la această eforie spre târguire cu poveștele cizăpii și siguranții. i la 10 Poemvrie, când are a fi pieritecia, rieptru mai de la 10 și 20 Octomvrie, poată prigăti clotceupcicul să se an vreme de cele trepointoase pentru acest obiect, pargă judecătornocă. Divanul Ansilativ. 1) No. 3103. - Dlui Colopelil Petrachi Schiliti, însățândmindantul ce dă sopții D. Dei Ferrosina născută Stimatonoo, cuprinzător că deși la însoțiria Dsale p au primit di la soacră sa vro , însămnătoari, dar în uroz rănluri, rupturi după înlesnirea ce au avut, au numărat Leoale P Colonelului suma de 3450 galțiii, pe care spigur oricindui, astăzi fonul sunt aperi dezastri a soiei Dale sau mirginit și lau statornicit în casile aeare aice în orașul Iașii gin Ioan obii ărici, mu,tefruntea mare, nasul , curintenile mustifile de la țiputul Ilacanălui torintenile Radnnii, vennii Irimia Perienii, vasul N. facie cunoscut Ghistelin, căută Efemiia tărgului Bacău. No., 2n, vlului ze 3 lii la întaiu publică mire, e valal viitoarii. .. .” „