Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-11-21 / nr. 47

PRIPUIPATULUI MONDLICVIAL Iașii, Dumșiță 21 POSMVRIE treav. ,ApuLli.. -„.A.. Foae ofițială esă mlată asăptămână în fiecare Dajinipă „cu advoscrile ei ---a-ă--a. L2 42. - --. „uumit linia-.--- Prenumerația se face în lapți la llapiie în ținturi pe la pin sgrăomenii erepul pentru nar culari eate vu galăn po AMN.  7 5 PARNĂ JUDITĂTOR DUCĂ D. Divanul Domnesc. No. 2559. - Pricina stingătoare pentru C moșiei Ocnilor, care este a fierul de căntră altă bucată moșia Ocnii proprietar D- ale Logofte. Anica Roset Rozpovanu, sau sorocit la 27 a curgetoarii uni Noemvrie. 2) No. 25623. - Pricina atingătoare pentru ageri, moșiii Ocnilor care este a Finlui de cătră moșii Doftiiana a Dsale Aga Vu Ghica, sau sorocit la 26 Noemvrie. 3) No. 2572. - pricina atingătoare pentru. moșiilor Ocnii a Fiscului de catra moșia Burevnegii a Dlorsale Caorms. Conti Crupenschi și Camilucachi Venier iu sorocit spre căutare la 27 Noemvrie. 41 No. 2576. - Pricina atingătoare pentru tresurare: moșiei Ocnilor a Fiscului de la moșia Tisăștii a Dsale Post. Enachi Crusau sorocit la 26 Noemvrie. No. 2580. - Pricina atingătoare pentru întresurarea moșiei Ocnilor a Fiscului de moșia Caracazu, sau sorecit la 29 cu Dei Spătr. Mariea Cantacuzin pentru înpresurarea unui bătrăn numit Pața 29 Noemvrie. Deci să purlică spre înșuințare tuturor atelor ce facu parte în arătatele pricini, ca în însămnatele zile, ce greșit să marisit, sau prin legiuiți vechili, se înfățoșeze la Divan cu dovezile ce vor fi având, însuși odată, reclamantul și se Divan căci cuvânt că vau fes . divanul Apelativ. No. 20%C. la din îmarativă Divanul ba cerceta pricinile numai în ființa părților stăruitoare, după Art. 371 din Reglement. Fără a rămăne cuiva Dlui Necolai Alcaz cerând a să scoate în de veci prin mezat casile cu locul lor vecinic ce le are dice în capitalia Iașii spre Copou, ca ași ce vor fi doritori magperei ce se arăte la Divan în termin de zile, aar atii le a j pretenție, tot în arătatul termin să reclama zisască la sind. ținut. Iașii secția 1-au încunoștiințind tot că au reclamo. 1969. Dlui Gheorghie Stanciu prin sunet întărit de acest Divan de Apel și amanet vinalile ce are de loc tot din via Măndreștii, vănzare din mosau terminat spre căutare la vreun % 0