Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1894 (nr. 112-150)

1894-10-09 / nr. 115

Iaşi Duminică 9 Octombrie 18M. Un număr 25 bani Mo. 115. I» Iaşi şi districte pe un an 12 Lu n. plus porto: 2 lei 40 bani Şase luni. C8 lei noi plus porto 1 lei 20 bani. Apare de trei ori pe săptămâna: Mercuri, Vineri şi Duminecă. Publicaţiile judeciare se plătesc: Până la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pieere Petit, 3 Rue de Furstenberg,—Paris. — Singurul nostru representat pentru toată Francia. Inserţiuni şi reclame se plătesc. Iniiia inserare, şase-zeci bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 60 bani linia. (JAZEIAIE IASSI FOAIA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IASI ANUNCIURILE COMERCIALE ——»-----Linia de trei zeci litere trei zeci bani. Inserarea a două și mai departe: două zeci bani. ABONAMENTUL --------------IN STRAINATATE Publicaţii Administrative Prefectura poliţiei Iaşi No. 9595. Dl. Caiman Pincu Climeia, de 29 ani, statul de mijloc, ochii albaştri, părul, sprincenile blonde, nasul, gura potrivite, faţa blondă, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide o crâşmă cu locantă in acest oraş disp. 3 a str. Primăriei No. 25. Este necesitate a se şti mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre-o pricină corecţională tras înaintea vre-unui trib, pentru bănueli de vini sau crimi, sau pus sub privighirea poliţienească, sau in recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum si orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut in vreune din categoriile mai sus menționate, sa facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 40 zile. 320 No. 10214. Dl. Avram L. Coniver de 27 ani, talia mijloc, părul castaniu fruntea potrivită, sprincenile negre, ochii căprii, faţa şatenă, barbarade, musteţile blonde, semne particulare nare, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide o crâşmă cu locantă in desp. 3 a str. de Sus No. 154 in piaţa Sf. Spiridon. Este necestate a se şti mai intăi dacă numitu nu este cazul d in vre-o pricină corecţională tras înaintea vre-unui trib, pentru bănueli de vini sau crimi, iau pus sub privigherea poliţienească, sau in recidivă de veni sau crimi. Să publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţilor respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzută in vreuna din categoriile mai sus menționate, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termen de 40file Primăria com. Iaşi AVIS No. 17757. D-na Tirla Sura Vadana cu domiciliul necunoscut, este înştiinţată că dl. Simha Bristoc a cerut de la primăria de Iaşi un certificat de paupertate pentru ai servi in procesul ce voeşte a vă face la trib. Iaşi pentru revandicarea unui imobil rămas pe urma def.Iseu părinte Nusem Bristoc. Acea cerere pe de o parte s'a trimes d-lui delegat comunal, spre cuvenita lucrare, iar pe de alta vi se notifică că dacă cunoaşteţi că persoana mai sus aratată posede vreo avere şi dispune de mijloace de care ar putea să achite taxele judecătoreşti cătră guvern şi cătră portărei, să vă grăbiţi ca pănă in 10 dite libere de la data aceştia să daţi dlui delegat comunal toate lămurirole ce aţi avea despre averea persoanei care cere certificatul, ştiind că la din contra nu vă veţi putea plânge in contra certicatului. Publicaţiiine judecătoreşti Tribunalul jud. Iaşi secţia 9-a No. 44674. Gh. Ciobanu fiul Saftei Argintăriţei cu domiciliul necunoscut, este citat la 5 Noembrie 1894, ca inculpat pentru furt de la stăpân. La neurmare se va urmări conform legei. Tribunalul jud Iaşi secţia 9-a comercială, Proces-Verbal Tribunalul , In basa art. 700 şi următorii codul com. şi in urma cerirei parchetului. Hotărăşte: Declară in stare de faliment firma David şi Iosef Iţicovici, comersanţii de băuturi spirtoase precum şi pe fiecare in parte. Numeşte jude comisar pe dl. supleant al tribunalului şi sindic provisor fie dl. avocat Ciliac. Dispune aplicarea sigilielor pe întreaga avere a faliţilor. Fixază provisoriu epoca incetărei plăţilor la 3 Octombrie. Dispune ca creditorii se fie chemaţi peste 20 zile adică la 18 Octombrie 1894 pentru numirea membrilor comisiunei de supraveghere și alegerea sindicului definitiv. Stabileste termenul de 28 Octombrie 1894, in care creditorii se presinte la grefa tribunalului declarațiunile de creanțele lor. Designează ziua de 15 Noembrie 1894 oara 11 a. m. cănd se va procede la inchierea procesului verbal de verificarea creanţelor. Ordonă ca falitul se presinte registrele lor comerciale şi bilanţul. Delega ca aplicarea sigilielor pe dl. judecător de pace No. 2 laşi. Ordonă ca faliţii se fie arestaţi, terminul dat prin sentinţa No. 236 din 1894, relativ la chemarea creditorilor, presentarea creanţelor şi inchierea procesului verbal sunt revocate. Această sentinţă se va executa provisoriu, se va înfiinţa un singur dosar. Cu drept de apel. Dată şi pronunţată in şedinţă publică la 28 Septembrie 1894. ss) D. G. Maxim, Th. Emandi. România Greta trib. Iaşi secția 2-a Copia presentă fiind conformă cu originalul se legalizază. Grefier Stefănescu. No. 14259. 1894, Septembrie 30. Grefier Stefănescu.