Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1897 (nr. 1-38)

1897-02-14 / nr. 19

No. 19. Publicaţiile judiciare se plătesc: In 10 linii 4 lei ;inii marî de fiO linii H Ioi. Orîce alte acte introduse în de se platesc deosebit ca şi publicaţiunile, dupft miirime. Editor: Corneliu Th. Godrescu. ISdacta şi administraţii 11 Stab in mentul Grafic « Miron Conţin» Iaşi, str. Goliţi. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Intiia inserare, şase-zeci bani; a doua si ua departe 10 bani Cîtaţiunile de hotărnicie si pulicaţiile societăţilor : 00 bani linia. Vineri !a 11 februarie 1897 Tu număr 2.Aliant IOAIA PULUCAŢlI NII.OJIHCIALE DIN desohul culttrii de apel din Iași A TUL AHONAMENI ^ ANUNCIUIl I — **------------------/\n/ In Iași si districte pe up an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Linia de trei zeci litere -t«!i-z«iiS'tjiap5. liderarea a Şase luni 0 lei noi plus porto 1 leu 20 bani. doua si mai departe doTin^-ceci bortii. \Z£/vth y Apare de trei ori pe săptămânâ : Cercuri, Vineri și Duminică PUBUCATIUNI ADMINISTRATIVI, Prefectura poliţiei Iaşi No. 1581. D-l Motel Fişier de 56 ani, statura de mijloc, parul, sprincenile, barba castanii, fruntea, nasul gura potrivite, ochii verzi, obrazul oval, faţa smadă, cerînd a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă în acest oraş desp. l a strada Bulgară No. 55. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crimi, sau pus sub privigherea poliţienească, sau în recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală, şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vreuna din categoriile mai sus menţionate să fibă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. R. 220 Comisia desp. 3-a din Iaşi No. 390. Conform adresei D-lui Judecător ocol. al 2-lea Iaşi No. 1800, primită cu resoluţia D-lui Comisarii! respectiv No. 801, în ziua de 20 Fevruarie a. c. oara 1 din zi, la faţa locului strada Şcoala de Arte No. 8, desp. 3-a urmează a se vinde licitaţiv averea sechestrată a D-lor Scărlat şi Ecaterina Dezem, ce este sechestrat un piano în pretenția D-lui Iancu Juster, pentru o sumă bani. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală. p. 247 Primăria comunei Podu-Iloael jud. Iași No. 386. In ziua de 18 Martie anul curent, urmând.1 a se ţinea licitaţiune publică în camera de consiliu a primăriei acestei com. pentru darea în antrepriză a iluminarisirii cu gaz, a fânarilor comunei, pe un period de 3 ani, începători de la 1 Mai anul curent. Se publică spre cunoştinţa generală că licitaţiunea se va începe la ora 12 din zi, prin oferte sigilate sau orală, după cum se va crede mai nimerit. Concurenţii spre a putea fi admişi la licitaţiune trebuie să depună o garanţie de 500 lei în numerari sau efecte de Stat. Condiţiunele de antrepriză se pot vedea în toate zilele la primăria acestei comuni. R. 155 Primăria comunei Tomeşti jud. Iaşi No. 454. Doamna Efrosina T. Biţa din comuna Osoi această comună prin petiţiunea înreg. la No ... . cere a i se da autorizaţie pentru deschiderea unui stabiliment de băuturi spirtuoase cu amănuntul în sus citata comună. Noi primarul corn. Tomeşti din plasa Codru jud. Iaşi. Public spre cunoştinţa sală ca orice persoană ce ar cunoaşte pe numita că ar fi căzută în vreuna din faptele prevăzute la art. 15 din regulamentul de siguranţă publică şi menţinerea bunei ordine se anunde acest oficiu în interval prevăzut la art. 18 din menționatul regulament. R. 214 Primăria comunei Poeni jud. Iaşi No. 405. D-l Ivaneiu Hagiu din comuna Poeni comuna Poeni pl. Codru jud. Iaşi. Prin petiţiunea registrată la No. 324 cere a i se da autorizaţia cuvenită pentru deschiderea a două stabilimente de băuturi spirtoase în târguşorul Poieni această comună. Se publică spre cunoştinţa gală ca orice persoană ar cunoaşte pe numitul că ar fi căzut în vreuna din Liptele prevăzute din art. 15 din regulamentul siguranţei publice şi manţinerea bunei ordine adică că n’a fost nici o dată condemnat pentru furt, înșălăciune, abuz de încredere falsificare de acte private și publice și în fine de orice pedeapsă infamantă se deliuise acestui oficiu în terminal cerut de art. 18 din regulamentul în termen de 60 zile de la data acestuia. R. 218 Primăria comunei Botoșani No. 1136. După estimaţiile formate de D-l Architect al corn. şi presentate cu adresa No. 54, urmând a se da în antrepriză facerea de reparaţii şi imobilier la şcoala de fete No. 1, 2 şi 3 şi de băeţi No. 1 şi 3, a cărora valoare se urcă la suma de 7000 lei. Se publică pentru aceasta termen de licitaţie ,la 24 Februarie curent şi se invită pe amatori ca în acea zi oarele 2 p. m. să se presinte în camera acestei primării spre a lua parte la licitaţie asociaţi fiind de garanţia cuvenită. Dispoziţiile art. 66 —76 din legea de comptabilitate sunt obligatoare pentru concurenţi. Estimaţiile şi condiţiile acestor lucrări se pot vedea de amatori la corpul tehnic al acestei primării. R. 156 PUNLICAŢIUNI JUDECĂTOREŞTI Tribunalul jud. Iaşi secţia l-a No. 588. D-na Anetta Papalii, cu domiciliul necunoscut, în virtutea art.