Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1897 (nr. 1-38)

1897-03-26 / nr. 36

No. 31i In Iaşi şi districte pe un an 12 Lun. plus porto: 2 Iei 40 ban! Şase lun! 6 lei no! plus porto 1 leu 20 bani. Publicaţiile judiciare se platesc: Pfinft la 50 linii 4 lei; maî mari de 50 linii 8 leî. Orice alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, după minime. Editor : Corneliu Th. Codrescu. Redacţia şi administraţia Iaşi, str. Golul. No. 54 Inserţiuni şi reclane se plătesc: Tntîia inserare, şase/.ecî inni; tr Inia şi ina departe MO bani Ci câţi miile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor: b'O bani linia. Un număr 25 bani Mercur! 26 Martie 1897 GAZETA DE IASSI Linia de treizeci litere treizeci bani. Inserarea a doua si mai departe doua zeci bani. Apare de trei ori pe săptămână. Mercuri, Vineri şi Duminică ABONAMENTUL ------|*---- Prefectura politiei Iaşi No. 3494. D-l Iţic Smilovicî de 49 ani, statul nalt, faţa smadă pârul cărunt, sprincenile musteţile castanii, barba rotundă castanie căruntă, ochii albaştri, nasul gura potrivite, un negel pe frunte, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă în acest oraş despre strada Cismăriei No. 19. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data foaei. P. 476 Primăria comunei Cucuteni jud. Iași No. 1343. D-l Nastasă Mustea, din comuna Tăuteşti tot acest judeţ prin petiţiunea adresată acestui oficiu şi înregistrată la No. 793, declară deschirea unui stabiliment de băuturi spirtoase cu amănuntul în comuna Cogeasca Veche această comună. Subsemnatul pentru a-i putea elibera această autorizaţiune invităm pe toate autorităţile administrative şi poliţieneşti precum şi pe persoanele ce ar cunoaşte pe numitul cădut în vreuna din faptele infamante precum: furt, omor, abuz de putere, abuz de încredere, fals în acte publice şi private, etc., să denunţe acestui oficiu în termin de 60 zile de la apariţia aceştia prin fonda oficială Gazeta de Iaşi de la care termin i se va elibera autorizaţiunea solicitată. P- 477 Primăria comunei Tomeşti jud. Iaşi No. 919. Se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 3 Aprilie a. c. para 12 din zi se va vinde prin licitaţie în piaţa 3 fântăni din comuna Bucium şi în presenţa D-lui sub-prefect respectiv un harmasar tretin la păr murg deschis, coama coada negre, o pată albă pe spinare declarat de pripas în diua de 8 octombrie 1896, în această comună şi al căruia păgubaş nu s’a ivit în termenul legal. C. 452 Primărie a comunei Stânca jud. laş! No. ’384. D-l Dumitru Sofircu din Iaşi despărţirea 5-a, cerând a i se elibera autorizaţiune a deschide un stabiliment de băuturi spirtoase în această comună cotiina Lucenî. Este necesitate a se şti mai întăî dacă numitul nu este cădut în vre’o pricină corecţională, trase înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vini sau crimî, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă din vin, sau crimî. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate tote autorităţile respective cum și orice persoană care ar cunaaşte pe numitul în vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data acestuia. P. 439 Primăria comunei Podu-Iloae, jud. Iaşi No. 1091. Fiindcă la licitaţia ce s’au ţinut în ziua de 18 Martie a. c. nu s’au presentat concurenţii, care să ofere un preţ mai convenabil comunei, pentru a elumina cu gaz fel marile, pe un period de 3 ani, începători de la 1 Mai anul curent. Consiliul prin deciziunea sa, au fixat un nou termin de licitaţie pe ziua de 10 Aprilie a. c. oarele 3 post meridiane când atuncea doritorii de a lua în antrepriza eclerajul comunei, sunt invitaţi a se presenta în camera acestui oficiu în arătata zi şi oară, însoţiţi de garanţia provizorie de 500 lei, spre a concura la licitaţie. Foaia de condiţiuni se poate vede în fiecare zi la acest oficiu. C. 443 Primăria comunei Drăguseni jud. Dorohoi No. 361. In zilele de 6 şi 7 Aprilie anul curent, în camera acestui oficiu de la oara 10 dimineaţă urmează a se ţine licitaţie publică pentru darea în antrepriză a construireiilui pod de lemn în marginea satului Podriga locul numit Gârla de la Sărături, teritoriul comunei Drăguşeni. Condiţiunele, devizul, cadtul de sarcini şi spiţe întocmite pentru atarul pod de comună şi D-l Inginer al serviciului technic, se pot vedea în orice zi, de amatori la grefa Primăriei. Se publică aceasta spre cunoştinţa g-rală a amatorilor de a lua în antreprise construirea acestui pod ca în citaţile zile şi oara să se prezinte la acest oficiu însoţiţi de garanţiuni. C. 441 Primăria urbei Peatra jud. Neamţ No. 1330. La 29 April viitor 1897, urmând a se ţine licitaţie în cariera acestei primării pentru darea prin anFOAIA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IAŞI ANUNCIURILE COMERCIALE