Gazeta de Sud, noiembrie 2011 (Anul 17, nr. 5082-5107)

2011-11-08 / nr. 5088

EVENIMENT Marti,8 noiembrie 2011 • Gazeta de Sud Dacie răsturnată de un Cielo an tânăr din Craiova a fost rănit și transportat la Spitalul de Urgență Craiova ieri, după ce autoutilitara Dacia pe care o conducea pe strada Gheorghe Doja a fost lovită de o șoferiță care nu i-a acordat prioritate de trecere. Potrivit polițiștilor doljeni, Doina Zdrancotă, de 53 de ani, din Craiova, care conducea ieri, în jurul prânzului, un Cielo pe strada Dealul Spirii, la intersecția cu strada Gheorghe Doja a lovit o Dacie papuc condusă regulamentar de Cosmin Badea, de 26 de ani, din municipiu, în urma impactului, Dacia condusă de Badea s-a răsturnat, tânărul fiind rănit ușor în urma accidentului. Polițiștii de la Rutieră au stabilit că responsabilă pentru producerea accidentului este șoferită autoturismului Cielo, care nu a respectat semnificația indicatorului „Oprire“ instalat la intersecția străzii Dealul Spirii cu Gheorghe Doja. Doina Zdrancotă este cercetată acum pentru comiterea infracțiunii de vătămare corporală din culpă. Alt accident a avut loc duminică după-amiază, când un șofer a intrat cu mașina în gardul unei stații Peco și într-o magazie. Ofițerii Biroului Rutier Craiova au precizat că duminică, în jurul orei 16.00, taximetristul Marin Cadea, de 48 de ani, din Craiova, care conducea o Dacia Logan pe bulevardul Dacia, la intersecția cu Calea Severinului a pierdut controlul direcției și a intrat în gardul unei stații peco, mașina oprindu-se într-o magazie; în urma accidentului, Costel Dumitru, de 49 de ani, din Craiova, pasager în autoturism, a fost rănit ușor. Cercetările făcute de polițiști la fața locului au arătat că accidentul s-a produs din cauza neadaptării vitezei într-o curbă la dreapta, iar șoferul se afla sub influența băuturilor alcoolice. Aparatul etilotest a indicat o alcoolemie de 0,99 mg/1 alcool pur în aerul expirat în cazul său. Polițiștii doljeni au mai comunicat că pe numele șoferului a fost întocmit un dosar penal pentru comiterea infracțiunilor de conducere sub influența băuturilor alcoolice și vătămare corporală din culpă. ♦ Aldezir Marin Șoferul Daciei a fost rănit ușor după ce s-a răsturnat ROMÂNIA TREBUIE SĂ FIE INVENTIVĂ România are nevoie de inventivitate dacă vrea să cheltuiască fondurile europene după 2014 cu folos, spune ministrul afacerilor europene, Leonard Orban. Dacă viitorul cadru bugetar al UE (2014-2020) va scădea sau va fi menținut, în condițiile crizei, la nivelul din 2013, principalele două politici afectate vor fi Politica de Coeziune și Politica Agricolă Comună.__ Ucigașul copilului de trei ani, arestat Judecătorii Tribunalului Dolj au emis duminică seară, la cererea procurorilor, mandat de arestare pentru 29 de zile pe numele bărbatului din comuna doljeană Moțăței, acuzat că l-a omorât în bătaie pe fiul de trei ani și jumătate al concubinei sale Aldezir Marin aldezir.marin@gds.ro Cristian Nicolae, de 32 de ani, din Moțăței, a fost reținut duminică dimineață, după ce băiatul concubinei sale, Alina Brege, de 23 de ani, a fost găsit mort în casa în care locuiau. Băiatul de trei ani și jumătate a fost găsit fără suflare de tatăl lui Nicolae, acesta fiind și cel care a anunțat poliția. în urma cercetărilor efectuate de anchetatori s-a stabilit că bărbatul s-a dus acasă sâmbătă noapte, băut bine, și a luat-o la bătaie pe Alina Brege, concubina sa. De frică, femeia a plecat, iar băiatul ei de trei ani și jumătate a rămas acasă cu Nicolae. La audieri, acesta a declarat că i-a dat copilului doar câteva palme, ca să îl facă să tacă. Medicii legiști au stabilit însă că micuțul a murit după ce a fost lovit în mod repetat cu un corp dur. Se pare că bărbatul a pus mâna pe un lemn de lângă sobă și l-a lovit pe copil de mai multe ori în cap. Potrivit purtătorului de cuvânt al Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj, procurora Magda Bădescu, concluziile preliminare ale medicilor de la IMS Craiova arată că moartea copilului „a fost violentă și a fost cauzată de șocul traumatic și hemoragie, urmare a unui politraumatism cranio-facial grav, cu hemoragie meningo-cerebrală, la care s-a asociat un traumatism toraco-abdominal și renal. Leziunile ar fi putut fi produse prin lovire repetată cu corpuri dure și de corpuri dure. Duminică seară, înainte să expire ordonanța de reținere emisă pe numele lui Cristian Nicolae, acesta a fost dus în fața judecătorilor de la Tribunalul Dolj cu propunere de arestare preventivă pentru comiterea infracțiunii de omor calificat. Probele prezentate de procurori i-au convins pe judecători, care au emis pe numele bărbatului un mandat de arestare preventiv"pentru 29 de zile.  Deși copilul a murit, acuzatul spune că i-a dat doar câteva palme Singurul centru laser din Oltenia JANOȘI tratamentul varicelor (laser, scleroterapie) tratamentul ridurilor (acid hialuronic, toxină botulinica, laser) tratament dermato-cosmetic tratamentul complex al acneei tratamentul petelor vasculare și pigmentare epilare definitivă laser Adresa: STR. CARACAL: 28, CRAIOVA Telefon: 03S1.17S.448. 0251.414.700. 0723.736.47S wwwuirianosi.ro fo I GAZETA de STD$ .temVlta j Cj^ Cotidianul oltenilor de pretutindeni JS CONCURS! Cumpără Gazeta de Sud și câștigă O INSTALAȚIE GPL SECVENȚIALĂ W 9 pentru mașina ta! Decupează minim 15 cupoane din perioada octombrie-10 decembrie și trimite-le prin poștă la următoarea adresă: Str. Câmpia Islaz, nr. 97 A, Craiova, jud. Dolj. Extragerea va avea loc pe 15 decembrie, ora KMK, în incinta biroului de mica publicitate de la iom. XI..................................................... I găsiți la adresa: § vodofoneom WMHISBdtipictilwlwrprtwIflih <w parte» VOOAFOME! na :ta