Gazeta de Sud, octombrie 2017 (Anul 23, nr. 6825-6846)

2017-10-18 / nr. 6837

Water Park-uri pustiu și fără mâncare și apă pentru clienți Complexul de agrement acvatic din Parcul Tineretului din Craiova, inaugurat în luna august, este funcțional și pe perioada sezpui rece, numai că bazinele și toboganele acoperite nu prezintă interes pentru clienți. Ce-i drept, nici Primăria Craiova nu a promovat defel investiția de douăzeci de milioane de euro. Clienții care s-ar încumeta să plătească biletul de intrare, destul de piperat, nu ar avea de unde să cumpere mâncare și băutură. Regulamentul de funcționare a Water Park-ului interzice intrarea cu produse alimentare, dar în proiect nu a fost prevăzută în incintă nici un fel de zonă unde să se comercializeze mâncare și băutură. Autoritățile au amenajat, în afara proiectului, un loc destinat alimentației publice, însă el a funcționat doar în perioada verii. SONDAJUL SAPTAMANII în Gazeta de Sud Sunteți PRO sau CONTR desființării repartitoarelor de căldură din apartamente Nu de puține ori, repartitoarele de căldură au reprezentat mărul discordiei dintre locatari, asociațiile de proprietari, furnizorul de căldură al orașului și firmele de repartitoare. Reprezentanții fiecărei părți acuză, condamnă și aruncă pisica moartă în curtea vecinului. în tot acest război, cei care au cel mai mult de suferit sunt proprietarii de apartamente, care, de la o iarnă la alta, sunt nevoiți să plătească facturi colosale la încălzire și să accepte condiții impuse de firmele responsabile cu repartitoarele. Nemulțumiți, oamenii au trimis sesizări și reclamații pe adresa redacției. Ei se plâng de lipsa preciziei aparatelor care măsoară căldura din apartamente și ridică problema imposibilității de a verifica metrologic repartitoarele. Pe de altă parte, cititorii acuză faptul că legea care impune obligativitatea montării de repartitoare în apartamente este părtinitoare și scrisă „cu dedicație", în scopul avantajării anumitor societăți. Dorim să aflăm cât mai multe opinii și să ne scrieți despre problemele pe care le-ați întâmpinat. Considerați că legea ar trebui schimbată și desființate repartitoarele de căldură din apartamente? Vă rugăm să vă exprimați opinia accesând www.gds.ro/sondaj, prin e-mail la adresa redactori@gds.ro sau pe facebook.com/gdsro. ANUNȚ IMPORTANTI mV întrucât în ultimii ani s-au realizat investiții importante în sistemele de apă și canalizare în Municipiul Craiova și unele localități din județul Dolj, precum: Calafat (Basarabi - Golenți), Dăbuleni, Bechet, Băilești, Filiași, Segarcea, Călărași, Ciupercenii Vechi, Malu Mare, Bordei, Podari, Breasta, Poiana Mare, Rast, Bârca, Goicea, Carpen, Bradești. Compania de Apă Oltenia SA invită cetățenii și persoanele juridice să se branșeze la sistemul public de alimentare cu apă potabilă și să se racordeze la sistemul public de canalizare, date în folosință. Conform Legii nr. 241/2006 republicată în 2015, Art. 31 alin. (14), persoanele fizice sau juridice, domiciliate pe raza localităților menționate, au obligația de a se branșa la sistemele publice de alimentare cu apă și de a se racorda la sistemele publice de canalizare existente. Conform Art. 39 (5). Constituie contravenție nerespectarea de către cetățeni a prevederilor art. 31 alin. (14) și se sancționează cu amendă de la 2.000 de lei la 4.000 de lei. Informațiile referitoare la documentele necesare încheierii sau modificării contractului pot fi vizualizate pe site-ul companiei www.apacitenia.ro la adresa http://www.apacitenia.m/informatii-utile/acte-utile/ contract-declaratii cereri documente-necesare/ De asemenea, viitorii utilizatori se pot adresa coordonatorilor zonali ai sistemelor de alimentare cu apă și canalizare, ce se află în localitățile de domiciliu. Vă mulțumim! Î50TT75B7