Graiul Sălajului, februarie 2012 (Anul 23, nr. 5021-5041)

2012-02-23 / nr. 5037

turba păcătoasă de pe Kossuth mai face o victimă incă un TIR răsturnat în fata casei Inspectorului Ioan Abrudan "Se fac cărțile" ! pentru locale PSD și PNL s-au înțeles la candidaturi pe Sălaj. Septimiu Țurcaș preia atribuțiile președintelui PDL Sălaj, Lucian Bode, și pregătește campania electorală. pagna 2 I pagina 12 Ol rl. UI ȘI A : Uh: AIXITAț Sandu Bercean, Președinte Filiala A.Co.R. Sălaj, PRIMAR Graiul Sălajului promovează exemplele pozitive La împlinirea a 65 de ani de activitate urez cotidianului "Graiul Sălajului" “La mulți ani!" și să rămână în topul presei sălăjene. Mulțumesc cotidianului pentru interesul și sprijinul manifestat față de administrația publică locală, prin promovarea exemplelor pozitive și pentru obiectivitatea de care a dat dovadă privind descentralizarea și realizarea autonomiei locale. Din partea Asociației Comunelor din România, Filiala Sălaj, îi felicit pe toți angajații și le urez multă obiectivitate, corectitudine și viață lungă în presa sălăjeană. Aleșii salatem "stau bine" în Parlament pagina 3 | ___________________________________________ |'| Sălajul, printre județele sărace ale țării I pagina 4 | Sfârșitul iluziilor - jocul de bingo a fost închis pagina 4 | Remat Zalău - Stiinta II Explorări Baia Mare 3-1 pagina 12 Cei micici bani k fi piața sălajiană Istoria ziarului nostru a cunoscut două începuturi, iar oamenii care au format redacțiile în cele două momente importante au pornit cu o declarație programatică: în 1946, la prima apariție a Graiului, ziarul se erija în organ de luptă democratică și-și propunea să fie pentru sălăjenii ieșiți din al doilea război mondial "îndrumătorul, prietenul sincer care să-l sfătuiască". Imediat după revoluția din decembrie 1989, când ziarul reapare sub numele de Graiul Sălajului, redactorii de atunci reiau ideea programatică și anunță noua eliberarea de comunism. "Scriem Graiul Sălajului cu mândrie, o mândrie întemeiată pe istoria milenară a acestor locuri și frumusețea neasemuită a limbii vorbite la poalele munților Meseșului și Plopișului, pe Someș, Crasna și Barcău, pe văile Almașului, Agrijului și Sălajului", spuneau ziariștii care au renăscut ziarul nostru. Pentru că "am așteptat mult această clipă a putinței scrierii și rostirii adevărului și vom fi la înălțimea vremurilor pe care le trăim". Entuziasmați de noua libertate câștigată, ziariștii de la Graiul anunțau sălăjenii că "vremurile de până mai ieri nu se vor mai întoarce niciodată", pentru că în lupta dintre bine și rău, binele învinge întotdeauna.