Graiul Sălajului, februarie 2012 (Anul 23, nr. 5021-5041)

2012-02-14 / nr. 5030

Legiștii au elucidat misterul Tragedia din Dumbrava s-a datorat alcoolului Șoferul avea o îmbibație alcoolică de doi Primăria și-a triplat bugetul de investiții . Paul Gorgan Primăria Zalău are anul acesta un buget cu 11 milioane de lei mai mare decât anul trecut. Cu toate acestea, pentru învățământul și asistenții personali ai persoanelor cu handicap din Zalău tot nu vor fi destui bani. Se va investi însă cu prioritate în cele opt proiecte cu finanțarea europeană. Iar mulți bani vor merge din nou sub formă de subvenții către Citadin, Transurbis și pentru căldura în sistem centralizat furnizată de E-Star. Dacă în 2011 Zalaul a avut un buget de 6,5 milioane de lei pentru dezvoltare, în acest an suma alocată investițiilor este de 18 milioane de lei continuare in pagina . Autoritățile au stabilit la ce școli I I pot fi înscriși copiii în clasa pregătitoare pagina 3 Sălajul se mobilizează pentru ajutorarea sinistraților zăpezii pagina 4 Vegh Alexandru, prefectul județului Sălaj: "Un partener corect și imparțial" La 65 de ani de la prima apariție, cotidianul Graiul Sălajului a ajuns, cu siguranță, la vârsta înțelepciunii, combinând fericit "paginile" de istorie jurnalistică sălăjeană cu noutățile tehnologice ale secolului XXI. Graiul Sălajului este astăzi nu doar un simplu ziar, ci un complex mass media care, prin intemediul ediției tipărite și a celei on-line, mai nou și a știrilor video, încercă să acopere cât mai bine realitățile județului. în ceea ce privește Instituția Prefectului, ziarul este și a fost, de-a lungul vremii, un partener corect și imparțial, care ne-a sprijinit constant în efortul nostru de a comunica eficient cu populația județului Sălaj. Sunt convins că această colaborare onestă va continua și în viitor, pentru că instituția noastră are nevoie de parteneri media prin care informațiile care vizează populația județului să ajungă rapid și corect la cei care au nevoie de ele La ceas aniversar, adresez sincere felicitări actualei echipe, dar și celor care, în decursul anilor, au știut să treacă peste toate piedicile și greutățile și au făcut din cotidianul Graiul Sălajului unul din cei mai importanți reprezentanți ai mass media din Sălaj. D-lui POP GHEORGHE Director la S.C. OMNIASIG S.A. Sucursala Zalău strada 22 Decembrie 1989, nr. 7 Vă rog respectuos să mă credeți că există destui cetățeni pentru care încălcarea unei promisiuni făcute, a cuvântului dat sau a unui contract semnat sunt inacceptabile. Acești cetățeni respectă valori cum sunt cinstea, onoarea, demnitatea, ei cred sincer că aceste valori vor deveni etaloane în societate. Vă rog să-mi permiteți să sper că aveți aceleași așteptări. Vă reamintesc că în 07.02.2012 S-AU ÎMPLINIT 4 ANI Și 9 LUNI de la data accidentului soldat cu DAUNA TOTALĂ (auto St 15 VIP, confirmată în scris încă din 22.11.2007 cu nr. de înregistrare 1376 de fostul director și de inspectorul de daune), PENTRU CARE SOLICITĂM CU DOCUMENTE DESPĂGUBIREA. Cu regrete că s-a ajuns până aici, D. Ipate- administrator S.C DORU EXIM S.R.L. Cd minidieni și fimia sălăjiană Graiul Sălajului este cea mai veche marcă activă din județul Sălaj. S-au împlinit 65 de ani de la apariția primului număr de ziar sub sigla Graiul Sălajului, ceea ce ne transformă în cel mai vechi brand care activează la nivelul județului. Avem de-a face cu o moștenire importantă atât din punct de vedere istoric, cât și cu o tradiție pe care am reușit să o perpetuăm până în prezent - suntem cel mai vechi ziar și suntem cel mai important nume din presa sălăjeană. Potrivit unui studiu publicat în "Acta Musei Porolissensis", anuarul Muzeului Județean de Istorie și Artă Zalău, nr. VI, 1982, studiu semnat de Valentin Dărăban și Doru E. Goron și intitulat "Contribuții la istoria presei românești în Sălaj". "Graiul Sălajului - organ de luptă democratică, apare la Zalău în 4 august 1946, săptămânal în patru pagini. Apare sub îngrijirea unui comitet și este tipărit la tipografia"Luceafărul" din Zalău. Același studiu arată că primele două numere ale gazetei apar sub denumirea de Sălajul nou: începând cu nr. 3 din 18 august 1946, gazeta va purta denumirea Graiul Sălajului. Denumirea se va păstra aceași până în anul 1949. Noua serie Graiul Sălajului apare imediat după Revoluția din 1989 și "a împlinit" 5.000 de numere la 30 decembrie 2011. r