Graiul Sălajului, noiembrie 2018 (Anul 29, nr. 6701-6720)

2018-11-21 / nr. 6715

Dor Lingurar, un Rostaș și un Varga au îngrozit oamenii din Letca cu seria de "lovituri" date ca-n Vestul sălbatic Au acționat noaptea în casele locuite de bătrâni și în casele nelocuite; au luat tot ce au prins la mână, pentru că ajutorul social pe care-l primesc e mic Paradă grandioasă de 1 Decembrie la Zalău ANGAJEAZAGENT VÂNZARE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE Condiții: - experiență în domeniu minim 2 ani; studii superioare; carnet de conducere categ. B Se oferă: - salariu motivant; timp de lucru flexibil Informații suplimentare la telefon 0744533178 sau trimiteți CV pe adresa de maivasiep@unisys.ro Dosarul tragediei în care au murit patru studente a ajuns pe masa procurorului Poliția propune judecarea pentru ucidere din culpă a tinerei care s-a aflat la volanul mașinii I lovite de tren în Jibou Sanda Ungur este singura care a supraviețuit accidentului în care cele patru colege ale ei au murit pe loc Accidentul mortal de luni ridică mari semne de întrebare în legatură cu Ambulanța Salaj Două paciente în ambulanțe au murit în ultima lună în accidentele provocate de șoferii Serviciului Județean de Ambulanță Sălaj Zalăul va fi împodobit și va străluci ca niciodată începând din 1 Decembrie Din 3 Decembrie se deschide Târgul de Crăciun pe platoul de marmură pagina 3 Graiul Sălajului vă invită la sărbătoarea înfrățirii cu românii din Bucovina ! Peste o săptămână, se va semna Acordul de înfrățire I între comuna Hida și comuna bucovineană Mahala pagina 4 | Procurorul Maria Chiș, eroul de la Parchetul Judecătoriei din Jibou pagina 12 | Leo Dal Bosco. "Grupul nostru unit a făcut diferența în meciul cu Arcada Galați" . Căpitanul de la Volei Municipal Zalău consideră că un merit la victoria de sâmbătă l-au avut și suporterii, care au fost "al șaptelea jucător"