Inainte, noiembrie 1969 (Anul 26, nr. 7673-7698)

1969-11-08 / nr. 7679

2 Oricite obiecții ar putea aduce unii inutilității întocmirii planurilor de muncă și pe linie de biblioteci, ele devin formale acuzații cînd afirmăm că activitatea cu cartea necesită, poate cel mai mult, o organizare deosebită, care să conducă la crearea unei certe perspective a muncii în acest domeniu. Este adevărat, însă, că inexistența unei planificări la unii bibliotecari se datorește nu lipsei de îndrumare a Comitetului județean de cultură, ci bibliotecarilor înșiși, care — fie lipsiți de experiență în majoritatea cazurilor vizate de noi, fie datorită unei superficiale atenții — „reușesc“ să muncească fără orizont, la întîmplare. Cum poate fi interpretată situația de la biblioteca orășenească din Segarcea decit în acești termeni, de îndată ce directoarea Viorica Amărăscu și-a întocmit pe luna octombrie un plan de muncă foarte confuz și superficial ? Nu este admis ca un fond de aproape 18 000 de volume să cunoască un indice de frecvență sub orice nivel, fiindcă unele acțiuni sunt formulate în termeni ca aceștia : „vom repara cărțile uzate“ (sic !) ; „în vederea îmbunătățirii muncii cu cartea vom pune în circulație numai cărți al căror conținut ideologic corespunde“ ; o dimineață de basm din 11 octombrie a.c. se intitulează „Ștefan cel Mare a ieșit din mocani și răzeși“ etc. Asupra acestor anomalii de planificare și formulare ne întreținem îndelung cu cele două bibliotecare Alexandrina Bîscu și Maria Leu. Ele sînt total surprinse de ceea ce constatăm, motivînd că „șbia acum vedem și noi planul“. Comentariile încetează atunci cînd constatăm că directoarea bibliotecii orășenești, care a funcționat pică mai deunăzi la catedra«p limba română din CelariU confundă mijloacele de realizare a manifestării culturale cu obiectivul urmărit. Deci ce se va întreprinde în acest sezon, tovarășe bibliotecare ? Consemnăm : medalionul „Gh. Tattarescu“, o expoziție de Cultura de masă carte și în general manifestări privind „munci cu cititorii“ și „munca cu cartea“. Oare, în restul anului se întreprind alte activități ? Nu ne putem ascunde dezamăgirea față de situația existentă la o asemenea bibliotecă. Ce să mai pretindem, am conchide, unei biblioteci numale, unde există doar cuun singur om care trebuie să manevreze în condiții optime un fond însemnat de carte. Scepticismul nostru a fost spulberat însă, parțial, de activitatea bibliotecarei din Afumați, Donea Alexandru, o conștiincioasă și competentă activistă culturală. Aflăm că în acest sezon se vor desfășura la bibliotecă • mai multe seri de întrebări și răspunsuri pe teme agrotehnice (ținute de intelectualii Nicolae Rașcă, Elena Ceaușu, Dănuț Furiș, Cornelia Balica), o seară de versuri „Partidului îi mulțumim“, prezentări ale unor creația lui Dickens, pagini din Hemingway, Faulkner, Zaharia Stancu ș. a., un montaj literar „Pe piscurile luminii“, concursul „Cel mai bun recitator“, dimineți de basm săptămînale. Reține: varietatea și ingeniozitatea organizatorică, vădita preocupare pentru circuitul cărții, pentru gradul de atractivitate și conținutul manifestărilor. Un fapt aproape identic am consemnat și în comuna Leu. Aici, bibliotecara Constanța Dorondel colaborează în mod susținut cu directorul căminului cultural, Ion Iancu. Așa s-a ajuns la stabilirea unor programe interesante de activități : colocvii cu cititorii pe temele „Recunoașteți autorul“ și „Ce Vrem să citim“, prezentarea unor noțiuni de etică din „Micul îndreptar de comportare civilizată“ de Petru Vintilă, acțiuni speciale dedicate unor cărți pe teme de gospodărie casnică și artă culinară. O asemenea tendință de promovare a noului manifestă și proaspătul bibliotecar de la Bratovoiești, Nicolae C. Constantin, care, totuși, trebuie îndrumat îndeaproape de către directorul căminului cultural de aici (Constantin Cîrlea), și inspectorul de specialitate al Comitetului județean pentru cultură și artă (Ion Zglimbea), pentru a da curs inițiativelor sale. M. BARBU Ce manifestări preconizați pentru acest sezon, tovarășe bibliotecar? Moment festiv la Teatrul de păpuși (Urmare din pag. 1) de inovare în raport cu mutațiile petrecute în imaginația tinerelor vlăstare, a căror intuiție și capacitate de observație se dezvoltă rapid și complex. Vorbind din partea Comitetului de stat pentru cultură și artă, tov. Ana Uto-Predescu a adus, prin salutul său, meritate elogii unui colectiv artistic considerat printre cele mai bune din țară. Transmițînd calde felicitări din partea Comitetului județean de partid și a Consiliului popular județean, tovarășul Constantin Băbălău a vorbit despre nobila muncă depusă de păpușari în educația armonioasă, plină de sensibilitate și înțelegere, a copiilor. Vorbitorul a îndemnat, totodată, colectivul să militeze neîncetat pentru perfecționarea continuă a măiestriei artistice, astfel nicit Teatrul de păpuși să constituie un factor activ de o incontestabilă importanță în viața cultural-artistică a Craiovei și a țării. La rîndul ei, artista emerită Margareta Niculescu, directoarea Teatrului „Țăndărică“ din București, a amintit faptul că Teatrul de păpuși din Craiova s-a remarcat, deseori, în competiții cu formații experimentate ale genului și a arat succese tot mai mari în păstrarea și consolidarea prestigiului de care se bucură. O emoție aparte au stîrnit evocările educatoarei pensionare Ștefania Alexandrescu, o pasionată animatoare a începutului acestui teatru. Actorii Teatrului de păpuși din Novi-Sad au adus, prin directorul lor, Zecovici Bosov, un salut cordial și prietenesc, oferind, în cadrul unei atmosfere de sinceră emoție, cîteva daruri simbolice. Ln încheierea primei părți a acestei festivități, două pioniere au ținut să mulțumească teatrului în numele școlarilor craioveni, după care un grup de pionieri au oferit flori conducerii și invitaților din prezidiul adunării și conducerii spectacolul teatrului. Ca și propriu-zis, festivitatea a constituit o manifestare de o semnificație aparte care a punctat, printr-o ambianță de neuitat, un moment important în activitatea acestei prestigioase instituții artistice. 41 Festivitatea a fost continuată cu spectacolul inaugural al noii stagiuni, o adaptare de Valentin Silvestru, sub titlul „Cuconițele mele dragi“, după schițele „Five o’Clock“, „Diplomație“ și „Lanțul slăbiciunilor“ de I.L. Caragiale. Reprezentația a demonstrat, pe lingă calitățile particulare ale unui spectacol „Caragiale“ cu măști, și virtuțile sau posibilitățile, oricînd proteice, ale acestei formule combinate. Am aplaudat un spectacol „măștile-fața“ ca și „măștile-corp“ ala personajelor, în spatele cărora actorii, îmbrăcați în costume stilizate și fanteziste, au evoluat cu multă dezinvoltură, impecabil chiar. Multă subtilitate, atît în linie cit și în culoare — datorată scenografului Eustațiu Gregorian. Subtile momentele cu schimbarea măștilor, cochetarea personajului cu propria lui mască (regia lui Horia Davidescu). Am recunoscut, intre interpreții acestui agreabil spectacol, actori ce au susținut activitatea teatrului încă din vremea anilor săi de început: Alexandra Davidescu, Vsevolod Vrabie, Ivanette Rudeanu, Violeta Ioachimescu și alături de ei Coca Constantinescu, Florin Mîndrușoiu, Mircea Surdu, Costache Ionescu, Dan Dumitrescu, Elena Stemate. r ° 4 ÎNAINTE «muma Timpul continuă să se răcească. Cerul variabil, mai mult acoperit. Izolat vor cădea precipitații sub formă de lapoviță. Vînt potrivit din sectorul estic. Temperaturile maxime vor oscila între 3 și 6 grade, iar minimele între minus 4 la plus 2 grade. Din activitatea consiliilor populare COSOVIcM în sfera de preocupări a comitetului executiv al Consiliului popular comunal se înscrie și grija pentru satisfacerea nevoilor de aprovizionare cu lemne a cetățenilor, în special a bătrînilor, văduvelor, a celor cu greutăți familiale. Pe baza cererilor ce i-au fost adresate, comitetul executiv a studiat împreună cu conducerea cooperativei agricole de producție și cu deputații cererile depuse și a rezolvat favorabil un număr de peste 700 de solicitări. Lemnele au fost puse al dispoziție, gratuit, din pădurea comunală, prin defrișarea unei importante suprafețe. Pentru un mare număr de cetățeni, s-au dat avize favorabile cererilor înaintate, pentru a-și putea procura lemnele necesare prin ocoalele silvice Craiova, Tg. Jiu ș.a. Prin grija comitetului comunal pentru gospodărirea fondului silvic s-au procurat puieți pentru a fi plantați in primăvară, s-au efectuat lucrări de scoatere a buturugilor și pentru pregătirea terenului spre a fi plantat in anul viitor. Deoarece posibilitățile de aprovizionare cu lemne pe plan local sunt oarecum limitate, se ivește necesitatea organizării unui depozit intermediar al Întreprinderii „Combustibilul“, care să deservească atit comuna Coșoveni cât și localitățile Leu și Zănoaga. APELE VII In recenta sesiune a Consiliului popular comunal, deputații și invitații au dezbătut o problemă importantă a vieții economice locale: execuția bugetară pe primele nouă luni ale acestui an. Pe marginea raportului prezentat de deputatul Constantin Buică, președintele comitetului executiv al Consiliului popular comunal, și a coraportului prezentat de deputatul Eftimie Vulturu, secretarul comisiei permanente plan-finanțe, au luat cuvîntul mai mulți deputați și invitați. In cuvintul lor, vorbitorii Nicolae Oane, Victorița Iniescu, Dumitru Babacea, Ion Mihăescu, Constantin P. Cernea și Zaharia Dumitrescu s-au referit la diverse aspecte ale activității privind realizarea planului de venituri și cheltuieli al bugetului comunal, necesitatea realizării unor lucrări de construcții la localurile de școală, intensificarea muncii în circumscripțiile electorale In vederea impulsionării încasărilor, a restanțelor, îmbunătățirea activității contabile, participarea mai largă a deputaților la realizarea planului financiar, prin atragerea de noi surse de venituri la bugetul comunal. MIRSAIL. In activitatea sa, comitetul executiv al Consiliului popular comunal a acordat toată atenția realizării propunerilor venite din partea cetățenilor, propuneri făcute atît in perioada premergătoare campaniei electorale cit și in lunile care au urmat. Periodic, un colectiv special constituit analizează stadiul realizărilor și stabilește măsuri corespunzătoare pentru cele în curs de înfăptuire. In limita posibilităților locale, pînă in prezent au fost rezolvate propunerile In legătură cu : înființarea unei cofetării, amenajarea de verzi pe marginea unor spații trotuare, a 1000 mp trotuare cu dale de beton, repararea drumurilor comunale etc. La lucrările amintite, au adus o contribuție deosebită deputații Dan Marin, Gheorghe Oprea, Nicolae Bulugea, Florea Cojocaru, Ion Ghencioiu, Stela Cămărașu și alții. In sprijinul activității pentru înfăptuirea tuturor propunerilor făcute, membri ai comitetului executiv al Consiliului popular comunal ca Ioana Anghel, Ion Dobra, Ion Gugu, Iancu Popa, Tudor Antonie, Ristea Ghizdaru ș.a. au fost repartizați pe circumscripții electorale comunale, fapt ce a contribuit la scurtarea termenelor de realizare a obiectivelor în lucru. A. ȘTEFAN stituie într-un raport de doi intelectuali, bazat pe o înțelegere exigentă a scopului în toate domeniile de activitate“ — (Dan Nicolae, asistent la Facultatea de electrotehnică); „birourile de an trebuie să fie prezente mai convingătoare în activitatea colectivelor respective ; relația asociație studențească — consiliu profesoral — decanat — organizație de partid trebuie să constituie, în permanență firul conducător al activității universitare din facultate“ — (Marin Diaconeasa, Facultatea de horticultura). Un capitol important a fost dedicat activității politico-ideologice în rîndul studenților, educării acestora în spiritul idealurilor înaintate ale orînduirii noastre. O primă concluzie , s-a realizat un progres evident în comparație cu anii precedenți, mărturie elocventă fiind acțiunile organizate în acest sens : numeroasele dezbateri privind obiectivele principale ale politicii interne și externe a partidului și statului nostru; înființarea Ateneului studențesc — „forum de cultură și înțelepciune“ menit să confere tinerilor discipoli un cuprinzător orizont spiritual. Informările politice prezentate anul acesta au fost atractive, prilejuind dezbateri vii, susținute. Tot astfel pot fi menționate unele simpozioane, colocvii de întrebări și răspunsuri, întîlniri cu personalități de seamă ale vieții sociale etc. Discuțiile au accentuat, firește, necesitatea unor amendamente privind latura organizatorică a manifestărilor politico-ideologice : „o mai uniformă repartizare a sarcinilor fiecărui membru din conducerea consiliului U.R.S.“ (Ana Radu, Facultatea de chimie) ; „revista „Cadran universitar“ trebuie să devină o autentică tribună a experienței studențești prin găzduirea unor opinii deschise celor mai interesante probleme ale vieții universitare“ (Constantin Dumitrache — Facultatea de filologie). S-a discutat, de asemenea, și despre formarea unei conștiințe studențești, ca specifică unei anumite categorii de intelectuali, fiind invocate reproșuri „conduitei unor căminiști“ (punct de vedere exprimat de Ionescu Anton de la Facultatea de agricultură), unele atitudini nu tocmai tinerești față de munca patriotică, combătute de studenta Aurelia Florescu de la Facultatea de chimie. S-a precizat că „un veritabil laborator de formare a unei asemenea conștiințe poate deveni Casa de cultură, cultivînd în același timp o tradiție specific craioveană așa cum au alte centre universitare“ (Iosif Bălășoiu, directorul Casei de cultură). In cadrul concluziilor, prof. dr. docent Mircea Oprean a pus cu acuitate problema intensificării activității cercurilor studențești de cercetare științifică; pe plan educativ vorbitorul a pledat, printre altele, pentru formarea acelei opinii colective, ca unul dintre cei mai exigenți cenzori în blamarea unor acte reprobabile. Transmițînd un călduros salut din partea Comitetului județean de partid, tov. Ion Cetățeanu s-a oprit asupra cîtorva probleme esențiale ale vieții universitare : necesitatea unui ritm constant și intens in procesul instructiv, a unei mai mari responsabilități din partea studenților în pregătirea lor profesională, îndrumarea cadrelor didactice nu trebuie să se asigure doar în cadrul strict al seminariilor și cursurilor, ci să ocupe un loc mult mai mare din timpul studentului. Acest lucru, argumenta vorbitorul, presupune o reciprocă și activă angajare a celor doi factori , student-cadru didactic. Este absolut necesar ca activitatea culturală să capete un profil mai amplu și în același timp specific, cu rezonanțe profunde în viața artistică a municipiului actualul potențial studențesc argumentează cu prisosință o asemenea idee. Referindu-se la activitatea politico-ideologică propriu-zisă, tov. Ion Cetățeanu a recomandat desfășurarea unor activități mai variate care vor conduce la cunoașterea temeinică a principiilor de bază ale politicii partidului nostru, a scopurilor ei fundamentale. Transmițînd un fierbinte sau lut din partea C.C. al U.T.C. și comitetului executiv al U.R.S.R., tov. Gheorghe Stoica a efectuat o succintă și convingătoare expunere a principalelor obiective ce trebuie să stea pe agenda de lucru a asociațiilor studențești din Universitatea craioveană. Relevînd faptul că studiul trebuie să fie condiția esențială a activității fiecărui student, vorbitorul a subliniat necesitatea dezvoltării conștiinței profesionale în strînsă corelație cu imperativele sociale ale orînduirii noastre. Studenții trebuie să fie atrași în număr tot mai mare la diferitele forme ale activității obștești — a spus vorbitorul — pentru lărgirea neîntreruptă a democrației universitare. Tov. Stoica a recomandat asociațiilor studențești o mai profundă ancorare în miezul problemelor universitare prin abordarea lor complexă și competentă. In încheiere au fost alese noile organe de conducere ale asociațiilor studențești ; ca președinte al Consiliului Uniunii Asociațiilor Studențești a fost ales asistentul universitar Laurențiu Popescu. CE S-A DISCUTAT IN 340 DE MINUTE ? 'uiiiiiiiiuni în miiiiiuriiuiiiiiiiiiiuiiiiminiiisiiiiiiiiiiitiiiiiiiiiitiiiiiiiitiiiiiiiiiiiumtiiiiiiiiiiul (Urmare din pag. I) memento Teatrul Național, orele 19,30 REGELE LEAR. i concerte Sala Filarmonicii de stat Oltenia, orele 19,30, concert simfonic. Dirijor : Emanuel Elenescu. Soliste Valentin Hîrsu — violoncel. In program : P. Constantinescu ț J. Haydn , P.I. Ceaikovski ; A. Honegger, cinema „Patria” (telefon 13850), filmul : MAI PERICULOASE DECIT BĂRBAȚII. orele 8 : 11 ; 15 ; 17 î 18 ; 21. ».Central" (telefon 14029) filmul « BALTAGUL» orele 9 ; 11 5 13 ț 15 ; 17 5 19 S 21. „30 Decembrie" (telefon 21080)» filmul « DRAGOSTE LA LAS VEGAS» orele 9 5 11 5 15 ; 17 s 19 s 21. ».23 August* (telefon 14448)» filmele e TOTUL DE VINZARE» orele 10 . 12 ; NOAPTEA E FĂCUTĂ PENTRU A VISA orele 14.30—20.30, în continuare. »,Tineretului" (telefon 12228)» filmele : ARMATA CODOBATURILOR, orele 8 . 10 . 12 . 14 ; SFINTUL LA PINDA, orele 16—20, în continuare: „8 Mai” (telefon 14285), filmul : PE URMELE ȘOIMULUI, orele 10 . 16—20, în continuare. ★ „30 Decembrie* — Băilești, filmul : TINEREȚE FARA PATRINEȚE. ».Arta* — Calafat, filmul s UN GLONTE PENTRU GENERAL. »,8 Mai" — Filiași, filmul e MARELE ȘARPE. ».Victoria* — Segarcea, filmul : COMEDIANȚII. PROGRAMUL I SIMBATA 8 NOIEMBRIE 18.00 Cheia orașului — emisiuneconcurs. Transmisiune de la Galați. 19.00 Telejurnalul de seară. 19.30 Reflector. 19.45 Teleenciclopedia. 20.45 Răzbunătorii. „Ora H“. 21.40 Serenadă... pentru voce și chitare. își dau concursul Dorin Anastasiu, Aurelian Andreescu, Dimitrie Xnglessis. 22.20 Telejurnalul de noapte. 22.50 Un act și... cîteva tablouri. Cîntece de petrecere în interpretarea actorilor Carmen Stănescu, Elena Sereda, Valeria Gagialov și Boris Sorinescu. Prezintă H. Nicolaide. 23.10 închiderea emisiunii programului I. PROGRAMUL II 19.30 Mozaic cinematografic. E- misiunea vă propune cîteva filme aparținînd genului scurt și destinate în special televiziunii. Veți avea prilejul să vizionați R Carnavalul animalelor — un interesant film realizat de studenți ai Institutului de artă teatrală și cinematografică din Sofia . o vizită la Teatrul Mare din Moscova — reportaj prin intermediul căruia vom cunoaște cîteva aspecte inedite ale școlii de balet sovietice . Tortura speranței — un episod plin de dramatism, ecranizare după cunoscutul scriitor francez din secolul al XIX-lea Villers de Lisle Adam B „Două scheciuri“ — o producție a Studioului de Televiziune din R. D. Germană B Maestro — o parodie pe teme din creația compozitorului italian Cimarossa. 2100 Antologie lirică. Cîntece de cîmpie. Versuri de Ștefan Bănulescu, Virgil Carianopol, Florența Albu, George Alboiu, Angela , Croitoru, Gh. Istrate: 21.30 închiderea emisiunii. foto Rezultatul tragerii din 7 octombrie. Extragerea I : 79, 88, 52, 82, 68, 19, 73, 42, 54, 80, 1, 11 ; fond de premii : 486 053 lei ; extragerea a 6 : 53, 37, 21, 13 ; fond de premii : 254 703 lei. CRAIOVA Pe lungimile de undă de 206 și 228 metri SIMBATA 8 NOIEMBRIE 17,00 Radiojurnal, buletin meteorutier. 17,10 Interpretul săptămînii. 17,30 Album sonor. Intre legendă și prezent. Radioamatorii in emisie. Paletă de toamnă. Breviar tehnic. Mică publicitate satirică. 17,50 Vitrina cu melodii — muzică ușoară. 18,10 Atlas folcloric. Obiceiuri la nuntă. 18,30—19,00 Pentru fiecare melodia preferată. DUMINICA 9 NOIEMBRIE 9,00 Mîndru plai românesc. 9,10— 9,30 Pentru fiecare melodia preferată. Anunț important în vederea racordării fabricii de bere la conducta de alimentare cu apă Izvarna — Craiova, I.G.O., anunță că se întrerupe alimentarea cu apă a municipiului Craiova în ziua de 9 noiembrie a.c. între orele 8 și 18,00. Consumatorii sunt rugați să-și facă rezerve de apă pentru perioada anunțată. Trustul de construcții locale Craiova anunță pierderea carnetulului de cecuri fără limită de sumă, seriile 397601 — 397650 emis de R.I. Craiova, pentru decontări între T.C.C. și Stația C.F.R. Craiova. Se declară nul. La cercul de broderie artistică din cadrul Casei pionierilor din Craiova Foto, Gh. Gheorghișan :• 8 XI — 1969 v Arbitrii etapei a X-a a campionatului județean de fotbal Pentru această etapă au fost fixate următoarele brigăzi: Fulgerul Maglavit—Voința Caraula (orele 11), Gh. Ghinea, I. Petrescu, Nanu Ion; Recoltamați — Autorapid (14,3014 AluD. Hecker, E. Gheorghiu, V. Capov ; Avîntul Rast — Armata Craiova (11) : V. Gheorghe, N. Bistriceanu, C. Poenaru ; Recolta Covei — Recolta Urzicuța (11) : I. Mînzînă, Gh. Mladin, Fl. Iureș , Metalul — Progresul Băilești (Constructorul — 11) : I. Dobrin, O. Vlad, C. Mănescu . Medicina — Jiul Gîngiova (Armata — 10,30) : I. Ionescu, N. Constantinescu, N. Văleanu , U.R.A. — Constructorul (Podari — 10,30) : Sm. Tecu, E. Gîdea, I. Paraschiv; Progresul Segarcea — Avîntul Bîrca (11) : Gh. Coca, D. Șuțu, D. Trăistaru ; Electrica — Progresul Goicea (Armata — 12,15) : V. Camencianu, Gh. Nețulescu, Sabin Taban. Echipele de seniori de la Unirea Podari și Tractorul Bechet nu sunt programate în această etapă. Vor juca, însă, juniorii acestora, după cum urmează: Unirea Podari — Dunărea Bistreț (Podari 12,15) : A. Popa, I. Florescu, V. Ciobanu ; Tractorul Bechet — Recolta Dăbuleni (10) : N. Costache, N. Clenciu, D. Iordăchescu. Și acum, o veste pentru cei ce doresc să devină arbitri de fotbal , pînă miercuri 19 noiembrie a. c., se primesc zilnic, la sediul C.J.E.F.S., înscrieri pentru școala de arbitri. Condiții : vîrsta intre 20—35 ani , studii — cel puțin o școală profesională , de preferință, solicitanții să fi fost jucători de fotbal. Mica publicitate Vînd 750 m.p. teren cu 4000 lei, str. Republicii 78 — Basca Rîului 85 Loco. (633) + C.C.A. INDUSTRIA CĂRNII BĂILEȘTI ANUNȚA pierderea dovezilor de cumpărare de furaje concentrate (porumb) ce se acordă contractanților de animale de la seria nr. 5413 la 5486, și se declară nule. TEATRUL NAȚIONAL CRAIOVA Ș WREEM. miercuri 13 și joi 13 noiembrie 1969, orele 19,30, a treia premieră a stagiunii : „AL PATRULEA ANOTIMP“ melodramă in trei acte de HORIA LOVINESCU REGIA : OCTAVIAN GREAVU SCENOGRAFIA : V. PENIȘOARA — STEGARIU In distribuție : Madeleine Nedeianu, Constantin Sassu, Iancu Goanță, Leni Pințea — Homeag, Iosefina Stoia, Valeriu Dogaru, Smaragda Olteanu, Petre Iliescu — Anatia, Mircea Hadircă, nie Gheorghe, Dan Werner. Biletele s-au pus în vînzare la agenția teatrală. 4 4 4