Inainte, martie 1970 (Anul 27, nr. 7773-7798)

1970-03-31 / nr. 7798

2 2-1 (1-0) CU A.S.A. Tg. Mureș ÎNAINTE Stadionul „Central“ ; spectatori aproximativ 20 000 ; „un Craiova — A.S.A. Tg. Mureș : 2—1 (1—0) ; au Înscris : Bălan (de două ori) și Cantaro ; raport de cornere : 9—1 (3—3) ; C. Petrea (București) a condus excelent următoarele formații : UNIVERSITATEA : Papuc 3/4 — Niculescu 8/8, Deselnicu 7/7, Bîtlan 7/7, Velea 8/8— Strîmbeanu 7/7, Ivan 9/8 — Martinovici 8/7, Niță 6/6, (Neagu 8/7), Oblemenco 7/6, Bălan 8/8. (Prima notă a fost acordată de antrenorul Șt. Coidum). A.S.A. TG. MUREȘ : Bay — Șleam, Dondoș, Tóth, Hajnal — Ispir Ciutac — Camtaro, Nagy, (Dodu), Siko, Nistor (Bucaci). Hotărit lucru, rezultatul de duminică e de-a dreptul neconcludent, neputînd să convingă că s-a înregistrat între o echipă fruntașă a primei divizii și una care se zbate, fără prea multe speranțe, să nu părăsească eșalonul de elită al fotbalului nostru. Lăsând la o parte rezultatul, suntem nevoiți s-o spunem deschis, că nici jocul, în ansamblu, al echipei craiovene, n-a spus prea mult în plus față de comportarea timoratei formații mureșene. Acest plus al echipei studențești s-a manifestat, din când în cînd, doar prin mijloacele tehnice superioare folosite pentru transpunerea în viață a tacticii indicate de antrenori. Duminică, echipa craioveană a ratat nepermis posibilitatea de a pune la loc ceea ce a pierdut cu Farul (ne referim la golaveraj). Spunem acest lucru gîndindu-ne la cîteva din ocaziile date liosite de înaintașii echipei locale care, cu excepția lui Bălan și Martinovici (in repriza secundă), au jucat mult sub posibilități, fără orizont, necreator, în contratimp cu momentele favorabile ce li s-au oferit. Dar, pentru argumentarea acestei afirmații, să încercăm un scurt film al meciului. Începutul partidei este marcat, așa cum ne așteptam, de atacuri repetate ale craiovenilor, încheiate cu o suită de trei șuturi (min. 10, 15, 18) ale lui Bălan, care prevesteau, parcă, apropiatul gol al acestuia. In această perioadă, luat în primire umăr la umăr de către Dondoș, Oblemenco n-a putut șuta decit o singură dată (min. 8), razant cu bara transversală. Unicul gol al reprizei s-a înscris în min. 22, cînd la o centrare a lui Niță, Bălan a șutat surprinzător pe colț. Pînă la pauză am mai notat un șut al lui Ivan și două ratări... semnate de Niță, care, după ce în min. 42 a șutat din poziție favorabilă peste bară, la cîteva secunde, doar cu portarul in față, n-a reușit să lovească mingea cu capul, la numai 2—3 metri de poartă (! ?) In această parte a jocului, după înscrierea golului, datorită văditei subaprecieri a oaspeților, apărarea craioveană a oferit fotbaliștilor din Tg. Mureș de trei ori posibilitatea să egaleze. Au fost ocazii rarisime in care, de două ori Nistor și o dată Camiaro, rămași doar cu portarul în față, au șutat pe lingă poartă, marcați, probabil, prea puternic de trap. In cea de-a doua repriză, înțelegînd probabil că in fotbal orice rezultat e posibil, mureșenii au ieșit mai mult la joc. Fără să dețină inițiativa teritorial, grație remarcabilelor calități ale lui Camiaro, oaspeții au inițiat pe fondul dominării sterile craiovene un viguros contraatac (min. 65) rezolvat de Bîtlan, care a salvat de pe linia porții. Speriați, parcă, de spectrul unei eventuale egalări, studenții au forțat cu mai multă convingere înscrierea celui de-al doilea gol, care s-a produs in min. 76, cînd, în urma unei excelente pase de la Martinovici, Bălan a marcat spectaculos. Abia după acest gol a găsit, probabil, Oblemenco soluția de a scăpa din cleștele apărării oaspe, șutind de două ori în stilul lui (min. 80, 85) dar, neluîndu-și răspunderea de a șuta și a treia oară (min. 87) cînd, neinspirat, a pasat lui Neagu. Cu două minute înainte de final, oaspeții au redus din handicap prin Cantaro, care, după ce a depășit pe Bîtlan, a înscris cu concursul direct al portarului Papuc, care a scăpat balonul din brațe trimițîndu-l în plasă. In concluzie, așa cum am spus-o și la început, Universitatea n-a confirmat în această partidă aprecierile de pînă acum. Rămîne s-o față, așa am dori, de acum înainte. C. GHEORGHE Un rezultat neconcludent Voleiul craiovean nu are nevoie de mila cuiva... Duminică, în sala sporturilor din Craiova, a avut loc un cuplaj voleibalistic care a atras un mare număr de spectatori, mai ales la primul dintre cele două meciuri, în care tînăra echipă craioveană Universitatea, dădea un nou asalt pentru evitarea retrogradării din divizia A. Parteneră de întrecere : Unirea tricolor din Brăila, formație în care activează o serie de voleibaliști cunoscuți în întreaga țară. Așa cum am prevăzut, partida a fost deosebit de disputată, durînd nu mai puțin de 119 minute de joc efectiv. Victoria studenților craioveni a fost posibilă numai după consumarea a cinci seturi. Scorul final : 3—2 în favoarea Universității. Cu excepția celui de-al cincilea set, in care victoria echipei craiovene s-a conturat de la primele schimburi de mingi, în celelalte patru, incertitudinea a fost prezentă minut cu minut. Primul set a revenit craiovenilor la 12 dar, pînă în final, au condus tot timpul oaspeții. Setul al doilea, pierdut inexplicabil de către craioveni, la 11, a constituit, de fapt, momentul psihologic al partidei, pentru că localnicii l-au pierdut în condițiile în care, la un moment dat, conduceau comicd cu... 10—4. Cauza acestei spectaculoase răsturnări de scor constă în faptul că, siguri prea devreme de cîștigarea setului, voleibaliștii craioveni au renunțat să mai sară la blocaj, greșeală pe care au mai repetat-o, din cînd în cînd, și in următoarele seturi, în setul următor (III), craiovenii iau din nou conducerea, cîștigînd la 9. Cel mai disputat segment al meciului a fost, fără îndoială, setul al IV-lea, cîștigat de oaspeți la 13. Pe parcursul acestui set, care a durat nu mai puțin de 39 de minute, echipele au ajuns la egalitate de patru ori, ultima oară la 13. Obținerea celor două puncte finale dintre 13 și 15 a durat... 11 minute, datorită exasperantelor schimbări de servicii. In felul acesta s-a ajuns la 2—2 și, implicit, la necesitatea disputării celui de-al cincilea set ciștigat, așa cum am mai spus, comod, la 8, de către studenți. In încheiere sunt nevoit sa ridic un aspect de principiu : arbitrii bucureșteni Emil Costoiu și Dinicu Anghel au comis pe timpul partidei cîteva greșeli, fapt pentru care, o perioadă de timp, au pierdut, cum se spune, meciul din mină. Unele din aceste greșeli au influențat chiar și asupra evoluției scorului unui set, în defavoarea craiovenilor. E adevărat că, pierzînd meciul din mină, au dat uluiți cîteva decizii inverse (două) care au defavorizat și pe oaspeți. Cert este că arbitrajul a fost, îndeosebi în seturile III și IV, necorespunzător. Cu toate acestea, după meci, am avut neplăcuta surpriză să fiu rugat să scriu în ziar ...„că arbitrajul a fost de foarte bună calitate". Mi s-a explicat, chiar, că e în „interesul nostru să scriu așa, pentru că s-ar putea să ne mai întîlnim cu acești arbitri". Sau că aceștia ar putea „să ne suspende sala". Noi nu putem accepta un astfel de punct de vedere, iar în ceea ce privește suspendarea sălii nu există motive. GH. TUT POPICE Consecvenți, popicarii craioveni de performanță au continuat să se înfrunte în întreceri interesante, cu miză, atît sîmbătă, cit și duminică. La capătul disputelor s-au înregistrat următoarele rezultate: In seria I (masculin) Minerul a învins cu 4853* — a 4392 p.d. pe Voința. Schiopuleseu de la învingători a doborîte 886 popice, în timp ce Dinale (Voința) numai 788. Intîlnirea de... casă dintre Constructorul I și Constructorii II a revenit primei echipe. Scor: 5017— 4664 p.d. Performerii meciului au fost : Stanciu (864) și Mocanu (837). Prin această victorie, Constructorul X și-a consolidat poziția de lider în clasament. T.ION coresp. Ș CLASAMENTE :j DIVIZIA A DIVIZIA B ;! 1. Kapid 19 11 4 4 27—1126 1. C.S.M. Sibiu 18 9 3 4 20-15 23 5 2. F.C.Argeș 19 9 4 6 36—24 22 2. C.F.R. Tim. 18 9 4 5 26-14 22 f 3. u. Craiova 18 8 6 4 25—22 22 3. Vagonul 18 9 4 5 22-15 22 5 4. U.T.A. 19 10 2 7 27-26 22 4- Min. B.M. 18 9 3 6 17-10 21 3* 5. C.S.M. Reșița % 5- Steaua 19 9 3 7 41—24 21 18 7 6 5 22-14 20 •; 6. Din. Buc. 19 9 2 8 34—26 20 6. olimpia S.M. 8. Steagul r. 19 9 2 8 25-27 20 Politehnica 18 8 3 7 35-23 19 9. Petrolul 19 7 5 7 20—19 19 8- OUmpia Oroâea £ 7. „U“ Cluj 19 6 8 5 26—23 20 18 10 0 8 26-25 20 1 10. Jiul 19 8 3 8 22—2519 9, Metalurg. 18 8 2 8 17-1818 11. Din. Bac. 19 7 5 7 28—32 19 10. Electro 18 7 4 717-23 18 13. Farul 19 8 2 9 25—27 18 11. Min. Anina 18 S 1 9 31-27 17 13. C.F.R. Cluj 19 6 4 9 16-37 16 12' C F R‘ Arad 18 7 3 8 25'2i » 1 13. Met. Huned. 18 5 4 9 16-23 14 14. Crișul 18 6 3 9 23—32 15 14, Gaz metan 18 7 0 u 17.2g 14 1 15. Polit. 19 6 2 1121-25 14 15i Met, Tr, Sev> 16. A.S. Armata 18 6 1 11 13-33 13 «. 19 3 3 13 13—33 9 16. Chimia 18 5 2 11 16-30 12 CLASAMENTE 18 7 4 7 27-26 18 DIN... CULISE Duminică, antrenorul și jucătorul echipei de baschet Universitatea Craiova, Loli Niculescu, și-a condus colegii spre prima victorie din returul campionatului. Un fapt, desigur, pozitiv. E cazul însă să se pună anumite întrebări : de ce prima victorie ? Și, de ce Universitatea, urmașă a glorioasei știința de acum 10 ani, se găsește în divizia B, in partea a doua a clasamentului, luptînd împotriva retrogradării . Antrenamentele profesorului Niculescu sunt corecte, fostul internațional se ocupă cu pasiune de echipa lui. Se pare insă că noii jucători nu vor să execute travaliul indispensabil menținerii unei forme sportive mulțumitoare. Mare parte din ei vin la antrenamente la întimplare, sau dacă vin se feresc de oboseală și transpirație. Rezultatul : numai 4 victorii în 12 meciuri. Prof. AL. MIRONOV jucător al echipei de baschet Universitatea Meciul ratărilor Dacă Țarălungă și compania n-ar fi ratat exasperant, intîlnirea dintre echipele de tineret-rezerve „U“ Craiova — A.S.A. Tg. Mureș putea fi socotită „vedeta“ zilei. Pentru că „minții“ celor două formații au oferit spectatorilor prezenți pe stadionul Tineretului un bun spectacol fotbalistic. Organizarea jocului, cursivitatea acțiunilor, viteza și chiar tehnica individuală (mai puțin trasul la poartă) au fost prezente in majoritatea timpului de joc: înaintarea craiovenilor, bine servită de fundașii Smarandache, Vișan Popescu și Tiță, de medianii Boșoteanu și Bălosu, a creat o adevărată panică în careul tîrg-mureșenilor. Dar, numai panică, pentru că din cele 7—8 ocazii de gol, doar una a fost fructificată, în min. 28, de Adrian Popescu care a înscris dintr-o centrare excelentă a lui Țarălungă, după ce acesta demarase și cîștigase un duel cu doi apărători în apropierea liniei de hout. Dar tot Adrian Popescu avea să rateze de două ori, de la 6 metri și de la... un metru pe lingă bară, apoi Țarălungă de alte două ori, Stanciu tot de două ori și Dașcu. Un adevărat... festival al ratărilor. Și, ca să nu se lase mai prejos, arbitrul Voiculescu a oferit oaspeților o... ratare, în min. 77, cînd Trăznea, intrat singur in careu, a fost faultat vizibil fără acordarea loviturii de pedeapsă. Să fi fost o... compensare sau incompensă ? In orice caz, meciul merita să fie văzut și de divizonarii A și B ai Craiovei. Nota 9 celor 12 jucători : Pilcă — Smarandache, Vișan, Tiță, Popescu George — Boșoteanu, Bălosu — Stanciu (Crăciunescu), Ad. Popescu, Dașcu, Țarălungă. Fază din meciul de fotbal de divizie A, dintre „U" Cra • «Jiava și A.S.A. Tg. Mureș. (Foto : I. Tescoveanu). In celelalte partide s-au înregistrat următoarele rezultatate : Steagul roșu — Rapid 0-1 ; U.T.A. — Jiul 1-0; F.C. AJ . »Jgeș —U" Cluj 3-1 ; Politehnica — Dinamo Bacău 1-0 ; Petrolul — Farul 2-0 ; C.F.R. — Crișul 0-0 ; Dinamo București — Stea 1 *1 la 0-1. *■ RUGBI. Pe stadionul Tineretului s-a disputat partida de rugbi dintre Electroputere și Chimia Tîrnăveni, din cadrul etapei a doua a returului diviziei naționale B. La capătul unui joc de mare luptă, formația craioveană a obținut victoria cu scorul de 8—3 (8—0). Jocul începe prin atacul rugbiștilor craioveni care, în primele minute, ratează prin Dan Florea și Siviu Tudorică două drobgoluri ce se puteau solda cu Înscrierea de puncte. In minutul 15, la o grămadă ordonată de la circa 20 m, jucătorii echipei oaspe au fost surprinși în ofsaid și lovitura de pedeapsă e transformată de Dan Florea, care deschide scorul : 3—0. In ultimul minut al primei reprize, printr-o acțiune a liniei de trei sferturi, Marin Dorobanțu înscrie o încercare pe care Alexandru Iacob o transformă, astfel că scorul ia proporții : 8—0. După pauză, beneficiind de avantajul vîntului echipa oaspe atacă puternic și In minutul 42 reușește să înscrie o încercare prin Terbod, pe care primu nu reușește să o transforme. Deci 8—3 pentru craioveni. V. POFOVICI coresp un Reluarea competițiilor oficiale pe stadionul „Central“ s-a bucurat de o vădită îmbunătățire a muncii organizatorice. Realizarea unui mare număr de abonamente, reglementarea gratuităților, controlul sever la intrările stadionului, ca și buna organizare a grupului de pază și ordine, au adus duminică în stadion o atmosferă pe care am dorit-o demult — civilizată. O consemnăm cu satisfacție și îi dorim... viață lungă! Hgj Propunem, totuși, organizarea mai multor case de bilete pentru evitarea aglomerației. Hg Salutară este și afectarea unei cabine deasupra tribunei oficiale pentru jucători (cei liberi, bineînțeles) și familiile lor. Numai că, pe cinci scaune nu pot sta... 10—15 persoane. Cu atît mai mult cu cit aceste persoane se sprijineau pe... jocuri-cui. g. La primul meci de volei, disputat duminică în sala sporturilor, meci contînd pentru divizia A, spectatorii au beneficiat de toate elementele unei bune organizări. Aceiași spectatori au constatat, însă, că la meciul Electroputere — Farul, din divizia B, scorerul n-a mai funcționat. Era reglat acest scorer să funcționeze numai pentru divizia A? IBI Nici cronometrul de repriză al stadionului „Centrul“ n-a funcționat la meciul Electroputere — Chimia Rm. Vîlcea. Nu se socotesc aceste aparate demne de a fi și în slujba diviziilor secunde ? Sau organizatorii cunosc prea bine povestea cenușeresei ? Ar trebui spulberată această... cenușă. KÜ Din sala sporturilor au „dispărut" niște bănci care serveau drept „gazde" jucătorilor de rezervă, oficialilor, reprezentanților presei, specialiștilor. Ele au fost descoperite în tribuna acoperită a stadionului „Central" și nu vor în ruptul capului... să se întoarcă acasă. Poate se va găsi cineva care să se oblige la revenirea în sinul familiei ? H La meciul de tineretrezerve Electroputere — A.S.A. Tg. Mureș, arbitrul central Voiculescu a oprit meciul pentru a cere jucătorilor de pe banca de rezerve să părăsească... pista de alergare. Să fi desființat regulamentul de fotbal pe jucătorii de rezervă, sau arbitrul Voiculescu are oroarea... rezervelor ? O fi știind el ceva ? m Jucătorul Toth de la A.S.A. Tg. Mureș s-a supărat pe minge și a pedepsit-o aruncînd-o în tribuna B. Ce și-o fi zis omul : e minge de divizia A și nu mă mai ascultă, iar cu voi, spectatorii din Craiova, nu mă mai întîlnesc, așa că... după mine potopul... VIRV BASCHET . Sîmbătă după-amiază, in sala de gimnastică a Liceului „Frații Buzești“ din Craiova au avut loc două meciuri de baschet masculin, etapa a III-a, din cadrul Campionatului de calificare pentru divizia școlară municipală. In prima partidă, dintre L.S.E. victoria Craiova — L.N.B., a revenit primei echipe cu scorul de 103—22. In cel de al doilea meci, dintre Liceul „Frații Buzești“ și Liceul „Nicolae Titulescu“ Craiova, victoria a revenit echipei secunde cu scorul de 22—21. Duminică dimineața, în sala sporturilor din Craiova, s-a desfășurat partida de divizia B, dintre echipele Universitatea Craiova și Medicina Timișoara. Craiovenii, conduși aproape tot timpul meciului, au învins datorită unei puternice reveniri in final, cu scorul de 76—71. (32—35). D. BURLACU coresp. V. Campionatul Județean de fotbal in etapa de duminică s-au înregistrat următoarele rezultate : Unirea Goicea — Autorapid 0—1 ; Armata — Caraula 3—0 ; Recolta Urzicuța — Maglavit 1—0 ; Băilești — Afumați 2—1; Metalul — Rast 12—0; Bîrca — Grigiova 2—1 ; Bistreț — Constructorul 1—1 ; Progresul Goicea — Medicina 4—0; Dăbuleni — Automobilul 3—3 ; Bechet — Segarcea 1—0; Electrica — Podari 5—1. UNIREA GOICEA — AUTORAPID 0—1 (0—1) Cele două puncte avans, golaverajul, ca și avantajul propriu, terenului indicau ca favorită echipa Unirea Goicea în confruntarea sa cu Autorapid Craiova. Atacurile insistente ale gazdelor lăsau să se întrevadă confirmarea pronosticului general. Dar, în min. 17, extrema dreaptă a craiovenilor, Streinu, pornit pe contraatac, reușește să înscrie unicul gol al partidei. Cu toate insistențele gazdelor de a egala, rezultatul rămine favorabil autorapidiștilor care, cu cele două puncte cîștigate, se situează pe locul II, la egalitate cu Unirea, angajîndu-se în lupta pentru luarea conducerii în clasament. Jocul desfășurat în deplină sportivitate a fost condus excelent de brigada de arbitri Ciocilteu — Gheorghiu — Capou, toți din Craiova. Iată formația învingătorilor : Ionescu — Găgearu, Barcan, Gavrilă, Irimescu — Păunescu, Mitrache — Streinu, Oprea, Popescu (Perciu), Preoțescu (Glodeanu). METALUL — AVANTUL RAST 12—0 (5—0). O... pană de mașină in apropierea Craiovei, face ca oaspeții să sosească mai pe jos, mai cu autobuzul de Podari. O dată începută partida, aceasta este la discreția metalurgiștilor, care au în Vasilescu Grigore cel mai bun jucător. El deschide scorul în minutul 4 și creează alte ocazii din care juniorii Ionescu, și Badea Botescu înscriu pînă la pauză de încă patru ori. Scorul final al partidei aduce pe lista autorilor de gol pe Vasilescu (4), Badea (3), Ionescu (3), Socol și Botescu. Eficacitatea metalurgiștilor se datorește întineririi echipei cu elevi de la școala profesională, dornici de afirmare și bine instruiți de noul lor antrenor, M. Firu. Arbitrul N. Costache, ajutat la tușe de O. Vlad și Gh. Nețulescu, a condus formațiile: METALUL: Ungureanu — Andrei, Cone, Neagoe, Neaga — Vasilescu, Socol — Voinescu, Badea, Ionescu, Botescu. AVINTUL: Tribeanu (Ipingeac) — Ipingeac (Segărceanu), Rudăreanu, Mită, Iova — Șerban, Stroilă — Vlădoi, Stănescu, Bulișă, Bălăci. ST. GURGUI coresp. HANDBAL. Sîmbătă duminică. Universitatea Crasiova a susținut noi jocuri de verificare în vederea apropierii returului diviziei naționale. înainte de începerea primei etape ce are loc duminică, studenții craioveni ocupă locul doi în clasament. Sîmbătă după amiază, pe o ploaie torențială, formația secundă a studenților a întîlnit echipa Știința Petroșani. Craiovenii au practicat un joc bun, obținînd victoria cu scorul de 13—2. Duminică dimineața, prima garnitură a formației craiovene a întîlnit același adversar. Craiovenii prestează un joc de bun nivel tehnic, cu contraatacuri reușite înscriu prin Tudosie, Stuparu, Răduțoiu, Flescher, Dumitrescu, astfel că repriza se încheie cu scorul de 11—5 în favoarea lor. In final ei obțin victoria cu scorul de 28—12. Antrenorul George Burcea ne-a declarat că este mulțumit de evoluția echipei la început de retur și că duminică, in jocul din deplasare de la Lugoj cu formația Timișul, speră într-o victorie. Tot ieri, pe terenul școlii sportive s-au întîlnit intr-un joc amical formațiile antrenorilor și arbitrilor craioveni. Numerosul public prezent a aplaudat cu căldură cele două echipe. Net superioară, formația antrenorilor a obținut victoria cu scorul de 28—18 (15—10). Iată componența echipei învingătoare : Drăgănoiu, Chimoiu, Burcea, Buligă, Stegaru, Pîslaru, Velescu. Timp de două zile, pe terenul Voința s-a disputat faza de zonă a campionatului republican rezervat școlilor profesionale. Au participat reprezentative masculine din Craiova, București, Simeria, Pitești. Formația școlii profesionale C.F.R. Craiova, pregătită de profesorul Cezar Pîslaru, a reușit un joc de egalitate cu Școala profesională C.F.R. din Simeria și a dispus de București cu 21—17 și de Pitești cu 23—7. In urma acestor rezultate, echipa craioveană s-a clasat pe primul loc,obținând dreptul de a participa la turneul final. P. VASILE, coresp. • 31 — III — 1970 ras??« ! =: lectroputere — Chimia Rm. Vîlcea 1-1 (0-1) Meciul atacurilor sterile Chimia Rm. Vîlcea a plecat duminică din Craiova cu un punct Mare cu „roata carului“ pentru că a fost luat în deplasare, pentru că este al doilea egal obținut în acest campionat și pentru că o așează, pe echipa vîlceană, din nou pe... masa de reanimare, în speranța prelungirii vieții în divizia secundă. A găsit echipa vîlceană resurse de întinerire, sau a întîlnit la Craiova un adversar lipsit de vigoare, obosit, îmbătrînit ? Și una și alta. Vîlcenii și-au „plombat“ echipa cu cîteva elemente (Pădurețe — fost la F.C. Argeș, Chivu — fost la U.T.A., Mihăilescu și Dragomir — craioveni și Tisirel) care i-au dat un spor de energie. In schimb, Electroputere a prezentat, și prezintă cam de multă vreme, o echipă standard, ca și jocul prestat, o echipă căreia i-a scăzut vigoarea, i-a scăzut valoarea tehnică, o echipă devenită de... zile bune și zile proaste. Și duminică, Electroputere a fost în zi proastă. Derularea acestui film, luat cu încetinitorul, ne prezintă timp de 30 de minute cîteva faze la ambele porți, rezolvate cu ușurință de apărători, dar istorită, mai de grabă, naivității atacanților. Observăm o înviorare abia în minutul 30, cînd H. Popescu ratează o ocazie de gol, trăgînd de la șase metri peste bară, și două minute mai tîrziu, cînd același H. Popescu trimite jos la rădăcina barei, de unde balonul este scos în corner de fundașul Sîrbu. Secvențele viitoare ne lasă impresia unei ușoare reveniri a craiovenilor dar, ln 3* minutul 43, Florescu faultează pe Tifirel, Mihăilescu execută și Tifirel înscrie din colțul careului mic, cu largul concurs al portarului Vasilescu, trezit parcă dintr-un somn lung. Așadar, conduc oaspeții. Egalarea survine după pauză, în minutul 52, cînd la centrare în careua lui H. Poppescu, Lovin intervine cu capul și trimite în colțul drept al porții. Pînă la sfîrșitul meciului, jocul cîștigă în ritm, dar nu și în eficacitate. Vîlcenii sesizează „ziua proastă“ (ne-ar place să fie numai asta) craiovenilor și încearcă smulagerea a două puncte, contraatacind periculos și sunt pe cale de a o face în minutul 80, cînd apărarea gazdelor famine surprinsă și depășită. Dar Strigă, intrat în fața porții lui Vasilescu, nu centrează unui coechipier liber ci preferă să tragă la poartă, obținînd doar un corner: înlocuirea lui Cheznoiu cu Resciuc, ca și șuturile expediate de la 30 de metri (?) spre poarta chimiștilor, nu aduc un reviriment în tabăra gazdelor, lipsa de eficacitate continuînd să persiste în acțiunile craiovenilor. Apogeul acestei ineficacități este atins în minutul 88, cînd Lovin trimite în bara verticală. Arbitrul Aurel Bentu, ajutat la tușă de Liviu Stăncescu și Tudor Roșu (toți din București), a condus cu autoritate formațiile : ELECTROPUTERE: Vasilescu 6, Slatan 7, Dragan 4, Popescu 6, Florescu 5 — Stănescu 8» Morovan 7 (Bondrea) — Stanciu 5, Cheznoiu 5, Lovin 6, H. Popescu 7. VIRGIL VASILESCU fu :■ 9- «J