Informaţia Harghitei, ianuarie-martie 2012 (Anul 24, nr. 5351-5402)

2012-02-15 / nr. 5376

www.informatiahr.go.ro Redacţie: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXIV., Nr. 5376 MIERCURI, 15 FEBRUARIE 2012 • Topliţa O lecţie model: „La cine mă refer?" - în pagina a 4-a - Cum să obţii fonduri europene nerambursabile - fără co-finanţare - în 4 paşi - în pagina a 6-a - Prefectul Harghitei, despre declaraţiile lui Ponta: » ....... Sunt pregătit pentru orice fel de verificare a activităţii mele . Prefectul Harghitei, Ladányi László-Zsolt, a anunţat, luni, că este pregătit pentru orice fel de verificare a activităţii sale, în urma declaraţiei făcute de liderul PSD, Victor Ponta, care a spus că prefecţii din Harghita şi Covasna nu aplică legile ţării şi nu urmăresc aplicarea lor. Ladányi László-Zsolt a afirmat că nu doreşte să comenteze declaraţii politice, întrucât este an electoral, dar consideră că a încercat, permanent, să menţină un echilibru important în judeţ şi şi-a făcut treaba aşa cum scrie în lege. „într-un an electoral nici nu doresc să comentez declaraţii politice. Eu cred că sunt un prefect care a încercat, în decurs de doi ani, să menţină un echilibru extrem de important pentru locuitorii acestui judeţ mai special, unde ponderea minorităţii maghiare este de 80 la sută. Consider că am încercat şi încerc să-mi fac treaba aşa cum scrie în lege şi sunt pregătit pentru orice fel de control sau verificare a activităţii mele ca prefect şi, desigur, a instituţiei pe care o conduc”, a declarat Ladányi László-Zsolt. Prefectul Harghitei a ţinut să adauge că are o relaţie normală cu toţi reprezentanţii partidelor din judeţ şi cu toate instituţiile publice şi „există o colaborare în interesul cetăţenilor judeţului”. (Continuare în pag. a 3-a) LIA MATEI Cursuri întrerupte din cauza înzăpezirii drumului comunal Un număr de 80 de elevi din satul Şoimuşu-Mic, comuna Săcel, nu au mers ieri la şcoală, din cauza ninsorilor abundente care au înzăpezit drumul comunal. Potrivit inspectorului şcolar general, Ferencz Salamon Alpár, au intrat în vacanţă pentru o zi 10 preşcolari, 26 elevi din ciclul primar, respectiv 44 din ciclul gimnazial. Se speră că drumul va fi curăţat de zăpadă, iar cursurile vor fi reluate în cursul zilei de astăzi. Inspectorul şcolar general a mai spus că direcţiunea Şcolii Generale „Imets Fülöp Jakó” din comuna Tuşnad şi autorităţile publice locale au decis ca, în cazul în care ninsorile vor continua, să suspende cursurile în data de 15 februarie. . (Continuare în pag. a 3-a) „Dintotdeauna am fost legat de Livezi, de oamenii satului" ■ Convorbire cu părintele Călin Pavel Vorbim despre Bienala de grafică ori despre ifosele lui Tamás Sándor? - în pagina a 4-a - Preţ: 1 leu